Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid niet zenuwen hoor. Bij de 1 is hartje van het kindje gewoon sneller te vinden dan de ander. Sommige kunnen hem pas vinden met 14 weken. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik ben vrij tenger van mezelf misschien dat ik het hartje daarom nu al kan vinden? Ik weet niet of het aan je postuur ligt. Maar weet wel dat op de doos staat dat het officieel pas met 12 weken kan. Je moet heel laag zoeken net boven je schaambeen. De ene keer hoor ik het hartje ook beter dan de andere keer hoor. Dus absoluut niet zenuwen, alles is vast helemaal goed op de echo. Ik heb 11:15 mijn echo ben ook zenuwachtig. Kan niet wachten hahaha

Jij hebt natuurlijk dat verhaal in je hoofd van die moeder van school die er achter kwam met 12 weken dat het niet goed zat. Niet zo zenuwen meid het gaat vaker goed dan fout hoor. Ik ben zelf ook een zenuwen pees maar spreek mezelf af en toe en hartig woordje toe!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Vlinder ik hoop dat je snel een mooi hartje hoort en het is idd nog vroeg hoor! Met sam had ik het pas met 14/15 weken. ;)

@ Aylin succes met je echo! :D

Goeiemorgen allemaal! :D

3. TJB

TJB Niet meer actief

Aylin, succes met je echo!

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aylin: succes met de echo!

Vlinder: met JP kon ik hem pas na 14 weken vinden met de Angelsounds. Bij deze al met 10 weken. Ligt er helemaal aan waar de baby en de placenta ligt! Geen zorgen maken!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen... hier is het ff rustig geweest..

verhaal staat bij dat van Marsab bij de kriebels.. is nl zo'n beetje hetzelfde, alleen voor ons de 2e,3e en 4e keer op 1 dag.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Marloes wat verschrikkelijk zeg! Hoop dat echt nooit mee te maken. Hele dikke knuffel! ;)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee dat hoop ik voor jullie ook!

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    blondie ik woon op de westeraan tegenover de industriewijk hebben ze een compleet dorp neergepoft en daar hebben wij ons nestje gebouwd

hi gaby bedankt voor je reactie op de naam
    hoop dat we er nu uit zijn thuis
    hebben nu een beslissing genomen en hoop dat we ons de laatste weken niet meer gek gaan maken
    hoe is het thuis meid?

och vlinder maakt niet uit mijn verleden is het verleden en hoop ik zo te houden
    mijn enige struikelblok is mijn weegschaal en ja dat is nu mijn grootste vijand ik weet dat ik aan moet komen maar het blijft moeilijk

marloes dikke knuf wat een weekend ook voor jou pfff

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden we hebben een heel mooie echo gehad. Dit was de officiële termijn echo en ben nu 12 oktober uitgerekend dus de datum word steeds vroeger ;)

Ons kindje was lekker aan het spartelen en zwaaien met zijn/haar armpjes en beentjes. Ben helemaal happy :D

Foto's staan in mijn album!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    super mooi Aylin!

11. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo,

Nou, ik was weer eens voor niks in paniek. We hebben een lekker drukke en gezonde baby gezien. Ik ben nu 13 weken, dus toch zo ver als ik dacht. 23 september uitgerekend.

Vandaag worden er shutters bij ons geplaatst, dus ik ga nog even gauw ramen zemen en kozijnen soppen...

Fijn hoor Aylin, dat jouw echo ook goed was!

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vlinder: helemaal toppie. Lekker genieten dus. :D

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Bij ons thuis gaat het goed met allebei de mannetjes. Maxim doet het prima, lacht bijna de hele dag en heeft al een nacht 8 uurtjes achter elkaar geslapen en afgelopen nacht 6 uurtjes. Geen klagen. Scheelt waarschijnlijk dat hij zijn broer niet hoort, die maakt onrustige nachten sinds we in onze nieuwe huis wonen.

We hebben net een brief van het ziekenhuis gehad dat Maxim zijn vervolgd gehoortest (nu voor meer tonen) op 16 april gaat krijgen. Weer een middag in het ziekenhuis. Duidelijk is inmiddels wel dat hij zeer slechthorend of doof is. De aankomende maanden gaan ze het verschil testen en daarna gaan we voor externe gehoorapp of als hij doof is voor een operatie.

Ondanks dat we snel van onze roze (lichtblauwe) wolk zijn gedonderd genieten we optimaal van onze kleine vent. Echt een lekker ding. Gisteren hebben de jongens hun eerst wenuurtje op het nieuwe KDV gehad. De eerste keer voor Maxim. Maar die was maar aan het lachen tegen de juffies en heeft lekker gedronken. Een uurtje is zo voorbij. Morgen 2 uurtjes en volgende week een halve dag en een hele dag en daarna 3 dagen per week aangezien mijn verlof erop zit.

Ik ga weer verder bijlezen. Ik lees snel berichten over mooie echo's dat is altijd superfijn. Die bevestiging dat alles (zover mogelijk te zien is) goed zit.

Wat een heerlijk weer. Geniet er lekker van. De oudste is nu in onze tuin alleen aan het spelen en de kleine ligt te tukken in de box. Wat een rust ;)

Heel veel liefs,
    Gaby

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Vlinder en Aylin super gefeliciteerd met jullie goede echo's! :D

@ Gaby heerlijk he dat weertje! Super om te genieten van je mannetjes! Fijn dat het proberen op het kdv ook goed ging! ;)

Hier een echte dipweek qua vermoeidheid, maar komt wel weer goed!
    Vandaag eens goed rusten...

Fijne dag allemaal!

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt lieve meiden ben ook helemaal happy!
    Ter geruststelling mogen we aanstaande maandag ons beebje nogmaals bewonderen in het ziekenhuis bij de gyn! Vanwege mijn achtergrond.

Vlinder nu genieten he en geen rare dingen meer in je hoofd halen. Over 6 maanden heb je lekker je beebje in je armen!

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    fijn gaby dat alles toch lekker loopt en dat je lekker buiten bent af en toe heerlijk he het zonnetje lekker genieten!

dames fijn allen een goede echo lekker dromen op de roze wolk!

pooh meid doe het maar rustig aan hoor enne het gaat zwaar worden nu he vind je ook niet?

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hey Meiden,

Wat goed te lezen dat het allemaal nog goed gaat met jullie! Wat gaat het snel! M2 het zit er nu echt aan te komen! en voor jou ook Femmigje! Ik ben enorm benieuwd hoe jullie kleintjes zullen zijn!

Wat leuk dat er ook weer zoveel nieuwe meiden bijgekomen zijn! Welkom en super gefeliciteerd allemaal!

Gaby ik lees nu dat het met Maxim allemaal iets minder is gegaan, wat shit.. Wat komt er dan ineens een hoop op je af.. Kwamen ze er achter tijdens de 1e gehoortest (sorry ik heb niet alles terug gelezen.) of bij de vervolgonderzoeken?
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

Ik neem me steeds voor om even tijd te maken om op t forum te lezen/schrijven, maar het valt niet meer met die kleintjes! Alles gaat nu goed, Wout groeit prima, het is echt een heerlijk ventje! Ik geniet enorm van hem. Hij is erg rustig. Hij komt netjes om de 4 uur voor zijn voeding, ook nog in de nacht. Ik hoop dat hij binnenkort bedenkt dat doorslapen best lekker is!
    Lynn geniet van haar broertje, ze doet alles wat ik doe na, fles geven, laten boeren, luier verschonen.. Zo grappig!
    Ik voel mezelf gelukkig ook weer wat beter, ik krijg steeds meer energie. Ik had gehoopt dat ik wat sneller op zou knappen, maar kan het niet afdwingen heb ik al gemerkt. Ik doe het dus lekker rustig aan. Ik heb nog tot na de mei-vakantie verlof, nu ben ik wel af en toe even bij mijn ouders in de kassen aan het werk. Even werken zonder nadenken, gewoon lekker bezig zijn tussen de bloemen!

Veel liefs,
    Mayke

ps,Lammetje ik zie nu pas dat je in Elst woont, ik woon zelf in Oosterhout in de nieuwbouwwijk :)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zal hier ook weer eens een teken van leven geven.
    Het gaat harstikke goed met me, maar slaap nog steeds elke dag voor 21.00 uur dus ik heb korte dagen.
    Ik vind het erg leuk om te lezen van diegene die al bevallen zijn. Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen hoe het zal zijn zo 2 kleintjes.
    Ik ga vandaag weer lekker babyzwemmen en nu in mijn nieuwe positiebadpak dus niet als rollade in bikini
    langzaam maar zeker begin ik iets te groeien, heb lang volgehouden dat het spek was maar begint nu echt wel een zwangerschapsbuik te worden.

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Vlinder: joepie en wc boven. Dat is zeker geen overbodige luxe als je zwanger bent
    Ik heb de hartslagen van allebei mijn beebs zelf niet kunnen vinden met de angelsound.
    23 sept uitgerekend, ik was vorig jaar 24 sept uitgerekend :)

Lammetje: aha dan weet ik wel waar jij woont.
    Ik rij nu AH winkels dus af en toe moet ik ook in Elst zijn ;)

Aylin: mooi dat de echo goed was

Pregnant lady, alvast heel veel succes bij de test in april.
    Ik steek een kaarsje voor jullie aan en ga heel hard duimen.
    Jammer dat grote broer onrustige nachten maakt in het nieuwe huis, hoop dat dat snel bij gaat trekken

Petra: zwem ze vandaag

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goedemorgen,

Mayke: wat fijn om iets van je te horen en mooi dat je zo aan het genieten bent. Doe maar lekker rustig aan.

Gaby: mooi dat het goed gaat op het kdv. Ben benieuwd naar verdere onderzoeken van Maxim.

Petra: heerlijk ff zwemmen en je nieuwe badpak uitproberen natuurlijk .:D

Heb ik trouwens al verteld dat Danio los loopt? Nu ongeveer 2 weekjes. Nog heel voorzichtig, maar erg stoer. :D

Deel Deze Pagina