Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goedemorgen,

Mayke: wat fijn om iets van je te horen en mooi dat je zo aan het genieten bent. Doe maar lekker rustig aan.

Gaby: mooi dat het goed gaat op het kdv. Ben benieuwd naar verdere onderzoeken van Maxim.

Petra: heerlijk ff zwemmen en je nieuwe badpak uitproberen natuurlijk .:D

Heb ik trouwens al verteld dat Danio los loopt? Nu ongeveer 2 weekjes. Nog heel voorzichtig, maar erg stoer. :D

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goedemorgen,

Mayke: wat fijn om iets van je te horen en mooi dat je zo aan het genieten bent. Doe maar lekker rustig aan.

Gaby: mooi dat het goed gaat op het kdv. Ben benieuwd naar verdere onderzoeken van Maxim.

Petra: heerlijk ff zwemmen en je nieuwe badpak uitproberen natuurlijk .:D

Heb ik trouwens al verteld dat Danio los loopt? Nu ongeveer 2 weekjes. Nog heel voorzichtig, maar erg stoer. :D

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oeps dat is wel erg vaak gepost.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha nu heb je het drie keer verteld! ;)
    Wat goed van Danio! Knappe vent dat ie al zo snel loopt!

Gaby: Fijn dat alles goed gaat. Hopelijk krijgen jullie een beetje duidelijkheid bij de onderzoeken...

Petra: Voor 21:00 in bed? Ik ben jaloers haha, wou dat ik dat kon!

Vlinder: Ik heb dat bewust nooit geprobeerd, met die angelsound. Ik zou helemaal in de rats zitten als ik niets zou voelen.

Blondiefu: Rij je de Albertservice? Ik ben zoooooo blij dat die service bestaat! Vorige keer bij de zwangerschap van mijn zoontje vanaf 30 weken gebruik van gemaakt tot ver na de bevalling, heerlijk!

Hier geen bijzonderheden. Ja dat mijn zoontje vanmorgen om half zeven wakker werd en ik dat niet gewend ben haha. Normaal zo tussen half acht en acht uur. Maar om negen uur wilde hij weer slapen, en toen ben ik ook heerlijk gaan liggen, hij werd pas om kwart voor twaalf wakker!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal!

Even laten weten dat ik jullie zeker niet vergeten ben!

@ Mayke leuk van je te horen en fijn dat het steeds beter gaat! ;)

@ Nikita albertservice hier ook vanaf 30 weken en na de bevalling! Heerlijk!

@ Lammetje het wordt idd steeds wat zwaarder. Vooral het tillen! ;)

@ Femmigje wat knap van Danio zeg!

@ Petra veel plezier met babyzwemmen!

En nu weer even verder aan nesteldrang toegeven...

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    mayke ik heb ook 10 jaar in oosterhout gewoond in de zandstraat vlak bij het dorpshuis
    nu is het een heel ander dorp ken het niet meer terug
    vandaag even bij knuiman plantjes wezen kopen dus was bij jou om de hoek lol
    ga duimen dat je snel door mag slapen en de beeb lekker gaat dromen!

petra jij gaat ook al zo hard jeetje voor mijn gevoel was je pas net zwanger raar idee he dat de tijd zo hard gaat
    eerst tijdens het klussen kruipt de tijd en nu pfff

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

@ Mayke, hoeveel leeftijdsverschil heb jij tussen Lynn en Wout? Het klinkt echt alsof het lekker bij je gaat en ik kan me er nog niks bij voorstellen dat je verlof in mei afloopt terwijl de meeste hier nog zo aan het groeien zijn. Zijn je ouders tuinders? Mijn vriend wel, tomaten. Zelf werk ik niet in het bedrijf (heb namelijk al het leukste werk vd wereld)

@ jorntenfemmigeje, wauw wat goed van de kleine man dat hij stukjes los kan lopen, is hij met alles zo snel?

@ Nikita, ik hoop dat je zoontje vandaag wat langer blijft slapen. Wat een goed idee die albert service, daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht om dat te doen

@ Pooh, wat ben je aan het doen met je nesteldrang? Ik hoop dat ik dat nu ook krijg, ben niet zo'n huishoudster en het lijkt me toch wel lekker om alles aan de kant te hebben

@ Lammetje, zijn jullie nu eindelijk uit de naam? Wij wel waarschijnlijk, ik plaats hem alleen niet want mijn moeder leeft en leest altijd mee (hoi lieve mam en oma van Roos)

een hele fijne zaterdag allemaal

8. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heeeeee Dames
    Wilde even komen vertellen dat ik OOK ZWANGER BEN!
    HOERAAAAA, jemig wat ben ik hyper! Ik kan het bijna niet bevatten! Het is zo snel gegaan... dacht gewoon even een testje te doen voor de zekerheid, want was weer overtijd en om teleurstelling te voorkomen dacht ik. Dan heb ik dat maar gehad voor het weekend... En opeens verscheen een tweede streep! Whaaaaa!
    Ik weet niet wat ik moet/zal. Manlief is weg en ik sta hier te trippen! Wil het origineel vertellen! Vanmiddag even bij de HEMA een eerste pakje halen en dat hem geven?
    Is dat leuk?
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

9. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    kom me ook even melden :)

hier nog alles ok.22april mijn laatste werkdag voor voorlopig :)zal niet jammer zijn

jornt,ook zo een vlugge kerel?jurre loopt nu ook een tijdje helemaal alleen...
    zzo zijn ze vlug baby-af he

xxx

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hiep hiep hoera voor Pina
    van harte gefeliciteerd met je positieve test, supergaaf!
    Het is niet normaal wat er dan allemaal door je heen gaat hè.
    geniet er maar lekker van

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja ik ben er meer ondersteboven van als de eerste keer! Raar is dat zeg, dat komt denk ik, omdat ik nu weet wat er komen gaat!
    En ik vind het echt geweldig, ben er heel blij mee... Al moeten al onze plannen etc. weer gewijzigd worden!
    Hahahaaa, maar ik kan nu al niet meer wachten! Eerst nog lekker genieten van onze knul tot november!

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Pina meid gefeliciteerd jeeeeeehhhh!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gefeliciteerd Pina

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pina ook hier van harte!

Mijn mannetje was ook vlug met lopen. Rond een jaar. Ik dacht dat jongens altijd langzamer waren., Sinds JP kan lopen is hij ook in zo'n goed humeur! echt heel erg mooi om te zien!

Ik ben sinds vandaag officieel met verlof!
    Heb gisteren en vandaag alle geboortekaartjes al geschreven (275!). Hoef alleen nog even de nieuwe kleertjes te wassen en dan ben ik al helemaal klaar :) Heb alle oude kleertjes van JP die de baby aan kan al uitgezocht en in de kast gelegd. Kamertje is ook op orde. Beddegoed voor de wieg ligt al klaar! Nesteldrang?!

JP is vorig weekend naar zijn nieuwe kamer gegaan en hij vindt het fantastisch! Dat was gelukkig dus geen moeizame gebeurtenis!

15. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Me2,
    Jij bent al bijna weer aan de beurt zeg! Hoeist jou "bevallen" zo snel achter elkaar aan?
    Had je wat een makkelijke zwangerschap? En anders dan de eerste?
    Wel handig dat JP nu al loopt hé!

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pina: ja zit er al weer bijna op....ben bang dat ik weer meteen mijn zwangerschap ga issen na de bevalling :)
    IK vond het middelste gedeelte van de zwangerschap werl zwaar met een kleintje die nog niet liep en was ook veel meer moe dan tijdens de zwangerschap van JP. Nadat JP is haan lopen ging ik me ook een stuk beter voelen.
    Zwangerschap zelf is heel anders dan bij JP omdat ik zwschapsdiabetes heb nu en 4x per dag insuline moet spuiten. Ook ligt de baby in een stauit en moet woensdag voor een draaipoging.......maar ik heb me verder de hele zwangerschap prima gevoeld (net als bij JP) geen bekkenpijn. Dus mag helemaal niet klagen! Het enige verschl met de zwangerschap van JP was dat ik in het begin 13 weken kots en kots misselijk ben geweest. Had ik bij jP niet....dit is trouwens een meisje......toeval?!

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    petra ben benieuwd naar de naam als je wil pb lijkt me leuk om het te weten
    wij zijn er bijna uit wel een voorkeur maar homonenmama blijft twijfelen staat het besluit vast dat het de ene is wil ik de nadere en zo gaat het maar door lol
    denk dat we met de geboorte pas kiezen en dat ik dan nog hubbie laat kiezen van nou zeg het maar pappa jij mag het nu zeggen (en dan wl ik vast weer de andere lol)

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heerlijk die nesteldrang en lekker kunnen poetsen ik heb nesteldrang maar nog geen kamertje voor de baby grrr
    alles moet nog gebouwd worden en ik zit hier helemaal te hormonen wil poetsen wassen inruimen en alles klaar hebben maar dat gaat niet pfff lastig hoor
    waarschijnlijk is de kamer ook nog niet klaar als de beeb komt echt waardel;oos maar ja is niet anders.

me 2 meid geniet lekker van je verlof lekker nog even tanken en genieten voor het harde werken weer begint!

19. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heee Dames! Even wat praktische zaken voor vluggerts zoals ons!

Hoe doen jullie het met de kinderwagen?
    Wij hebben nu een Mura, en ja onze kleine spruit loopt dan al misschien als de tweede komt. Maar ja, nog niet goed genoeg om hele wandelingen te maken.

Nu moet ik eerlijk zeggen, ik heb em ook niet heel veel gebruikt. Vooral de maxicosi erop en gaan met die banaan. ( dus reiswieg en zitje niet veel gebruikt) maar ik vroeg me af of ik die nieuwe duowagen zou gaan kopen. waarbij ze achter elkaar zitten..
    Wat denken jullie? Maar ja aan de andere kant denk ik, gebruiken we hem wel genoeg?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Pina, ik heb de easywalker classic duo (naast elkaar) voor 170 euro via marktplaats kunnen kopen, maar Roos is 13 maanden als de baby word geboren dus die zal nog niet echt lopen

Deel Deze Pagina