pina gefeliciteerd! over de wagen, hier staat de topmark duo klaar en kan niet wachten om ermee te pronken wij hebben ff getwijfeld tussen naast elkaar en achter elkaar maar ik wil toch wel overal binnen kunnen en die naast elkaar zijn vaak een stuk duurder, en waarschijnlijk gaan wij hem ook niet zo heel veel gebruiken, het is vooral voor als ik alleen met de meiden weg ga, als we samen zijn kunnen we ook 2 losse wagens meenemen,of de kleine in de draagzak en daimy in de wagen, even kijken hoe het straks gaat allemaal. ik moet nog ff bijlezen maar heb een vraagje aan pooh, ik dacht gelezen te hebben dat jij een montego liberty hebt? ik ben ook aan het kijken voor een mamafiets, en heb dus een heeele mooi montego liberty gezien maar ik wil hem online kopen, dat scheelt enorm kwa prijs. nu twijfel ik tussen 26'' of 28'' en frame maat 53 cm of 57 cm... wat heb jij , en hoelang ben jij? vind het zo lastig...je kan wel de frame maat berekenen door je been lengte maar op de ene site kom ik dan op 53 cm en op de andere site op 57 cm schiet lekker op he haha. dus was ff benieuwd!
Ja deze bedoel ik idd. Ik vond het zo'n gave wagen! Hier kun je twee zitjes op zetten, 2 maxicosi's etc. Ja ik denk niet dat wij ze heeeeeel veel gaan gebruiken, maar ik moet eigenlijk wel met 2 koters op pad kunnen vind ik! Wij wonen in een dorp dus ik ga niet vaak naar de winkel lopen om boodschappen.. Maar een wandeling op z'n tijd! Haha, ik droom ook helemaal weg bij deze wagen moet ik zeggen hahahaa! En sab hoe is het jou bevallen zo zwanger met zo'n kleintje? Jij was er nog vroeger bij hé! Ben benieuwd hoe het jou "bevallen"is!
Ik denk zewlf dat wij een duowagen niet evel zullen gebruiken. JP liep met een jaar en vindt lopen evel leuekr dan in de wagen.... Ik heb een bugaboard voor achter de bugaboo met een zitje (de Twoo) dat als hij wel wil zitten dat het kan. Ook heb ik een draagzak en een losse buggy dus ze kunnen allebei zitten als ze dat willen
Femmigje: wow wat goed dat Danio nu al los loopt Nikita: nope, rij niet de albert service maar de grote variant (rijd met trekker - oplegger en doe filialen bevoorraden) Pina: wow, ook al goed nieuws. Gefeliciteerd met je zwangerschap Me2: geniet maar lekker van je verlof. Rodey is nu een half jaar en ik begin me nu eindelijk langzaamaan een beetje ontzwangerd te voelen Ik heb trouwens nog steeds mijn babynestje in de aanbieding voor wie interesse heeft. Het is een zwarte van Topmark.
Hallo dames, Gister hebben wij weer een echo gehad en ons beebje was weer zeer druk. Het zag er allemaal prima uit. Zou eigenlijk 10 weken en 5 dagen moeten zijn volgens mijn eigen berekening maar ben er mooi 11 weken en 2 volgens de echo! Heb ook weer 2 echo's meegekregen. Sab wat gaat het hard meid en Me2 voor jou zit het er ook alweer bijna op! Lammetje zijn jullie er al uit qua naam..? Pina gave wagens welk merk is dat?
Hoi allemaal, Vanaf nu ga ik proberen alles weer goed bij te houden...is er de laatste week niet van gekomen! Maar Sab ik zag wel je vraagje. Ik heb deze via fietsplan gekocht De montego liberty 7 versnellingen. Ik heb hem bij de fietsenwinkel gekocht aangezien ik ivm de garantie enz dat handiger vond. Ik wilde eerst online kopen, maar als er iets met mijn fiets zou zijn moest ik helemaal naar friesland of leeuwarden ofzo Ik heb net even op de bon gekeken en daar staat 26 op, dus volgens mij 26 inch. Maar ik wist eerlijk gezegd niet dat er groter was. Maar ik ben ook maar klein. maar ik vind deze fiets (wielen) al vrij groot. Over 53 en 57 inch kan ik op de bon niks terug vinden, maar volgens mij is standaard 53 en voor langere mensen 57. Ik ben 1.68 m met redelijk lange benen. Ik zou als ik jou was gewoon even naar een fietswinkel gaan en dat navragen en net doen alsof je geinteresseerd bent Ik heb er meteen de fietstassen en allebei de stoeltjes bijgenomen en voor 80 euro is hij 3 jaar verzekerd tegen diefstal! Sinds kort hebben we er ook een buggydrager op voor een simpele lichtgewichtbuggy en die tassen kunnen zelfs blijven zitten. Ideaal! Ik ben er helemaal happy mee. Ik had wel liever de wit grijze met een beetje roze gehad, maar die was3 versnellingen en deze 7 en dat is wel makkelijk straks met 2 kleintjes. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb... Iedereen een hele fijne dag! Liefs Pooh ps Aylin mooi nieuws om pagina 100 mee te openen!
/he Aylin, Mooi nieuws idd, en ook nog een week voor lopen op schema! Wat wil je nog meer! hihi De wagen is een nieuwe uitvinding, vorig jaar een babyaward gekregen vanwege de functionaliteit van het ding. Het is een zoom wagen, tik maar in op google! Hij is vet mooi! Maar weet nog niet of ik em wel gebruik ja of nee... Ik had ook via fietsplan in 2007 een vet mooie fiets gekocht en ik heb er stiekem van die bonnen die er bij zitten al een zitje bij gekocht, helemaal in dezelfde stijl als de fiets! hahaha, dat was wel raar, want toen was ik nog nie eens zwanger!hihi Maar van 't voorjaar dan haal ik em uit de doos! Vanaf wanneer zijn jullie met de kids wezen fietsen. Onze uk kan nog niet zelfstandig zitten met 8 maanden..
Pina, ik zou gaan fietsen als je zoontje echt goed kan zitten hoor... is het een hele belasting voor z'n rugje en nekje. hoe is het verder met jullie dames? Hier trouwens geen duo-wagen. Nu is bij ons het verschil tussen de mannen wel groter natuurlijk, maar wandel toch niet zo veel. Fiets; hier geen moederfiets, die zijn allemaal veel te klein voor deze mama... dus heb de grootste damesfiets die er is. Van de zomer heeft manlief met de kleine voorop gefietst en ondertussen kan hij al weer achterop. Ik ben ondertussen overgedragen aan de gyn... of had ik dat al gezegd. Moet het toch eens wat beter bij houden, lees elke dag hoor... Ze willen de groei in de gaten houden, zodat baby niet te groot zal zijn. Vind het erg fijn, vorige zwangerschap was ik vanaf 16 weken bij de gyn en heb er een fijner gevoel bij. Aylin; super meid, een goede echo... nu op naar de 20 weken echo. Willen jullie weten of er een broertje of een zusje bij komt, of niet?
Hoe is het bij jou M2... kleine meid nog steeds in een stuit? Las dat je toch met de moxa bezig bent, doen jullie het gewoon thuis?
Alloha, Ben ff een paar niet hier en er zijn 2 zwangeren bij. Joehoe, helemaal super. Gefeliciteerd meiden. Pina: wij hebben de duowagen van Urbanjungle. Pooh: mooie fiets zeg, heb je veel plezier van. Weet ik nu al. Me2: Danio is ook zo onwijs goed gehumeurd nu hij loopt. Het gaat ook elke dag beter en de stapjes worden steeds meer. Hoe gaat het met jou? Al aan het aftellen of hou je het nog wel een paar weekjes vol? En je kleine meid alweer bijgedraaid? Sab: hoe gaat het met jou? Marloes: jij gaat ook onwijs snel ineens. Hoe voel jij je? Blondiefu: hoe gaat het met jou? Aylin: super zo'n echo. Dat zijn de berichten die we willen horen. Hier alles prima. Ben alleen gisteren tegen weer en wind de storm in gefietst. met Danio voorop. Met als gevolg dat ik bijna stil stond en het niet meer hield. Viel toen dus. Gelukkig niet echt gevallen en niet hard. Danio heeft alleen een klein plekje op z'mn hoofd en ik een klein schrammetje. Dacht dat ik beeb ook ff niet voelde, maar die was later gelukkig weer duidelijk aanwezig. Een uur later een migraine-aanval gehad, waarbij ik totaal niet uit m'n woorden kon komen. Echt vreemd. Vanmorgen controle gehad en alles is gelukkig goed met mama en brus. Beebje ligt nog niet in het bekken, maar ik heb wel eens gehoord dat dat bij een tweede later komt? Ik ga nu ff eten maken. M'n mannetje is een paar nachtjes weg, saai. Gelukkig is hij met Danio z'n verjaardag niet op cursus, wat eerst wel zou.
Ja wij willen het wel weten. Ik ben veel te nieuwsgierig. Nog een meid erbij zou leuk zijn maar een jongetje zou ook wel leuk voor papa en opa zijn. Wij hebben allemaal meiden in de familie Pina ik ga direct ff kijken. Vind het een heel stoere wagen Femmigje en Me2 bedankt meiden het eerste trimester zit er bijna op!
bedankt voor je antwoord pooh! ik denk dat ik ook frame maat 53 nodig heb, maar twijfel nog over 26'' of 28'', ik dacht eigenlijk altijd dat 28'' standaard was...maar lees toch wel veel mama's die een 26'' hebben. Is de maat precies goed voor jou, of had je wel groter kunnen hebben? En mooie kleur trouwens, ik twijfelde tussen die en de wit roze, het is de hier de wit roze geworden
He Me2, Ik heb ook acupunctuur en moxa gehad. Onze knul lag eerst ook niet goed voor het baargat zeg maar (manlief is acupuncturist, dus lekker makkelijk!) Maarre even over die acupunctuur, ik heb van de 37 ste week 1x pw acupunctuur gehad om de bevalling soepel en vlot te laten verlopen en ik ben echt geen geitenwollen sokken typ hoor (manlief ook niet trouwens) puur wetenschap. Maarre ik had een supervlotte en snelle bevalling! Zo nog wel 10! De ontsluiting vorderde in één stuk door, elk uur wel een paar cm erbij en ik weet eigenlijk zeker dat het hierdoor gekomen is. Er zijn ook al veel studies naar gedaan en daar zijn alle vrouwen met acupunctuur sneller bevallen dan degene zonder! Zo, hoezo ik heb er een aandeel in.. nee hoor, vind het gewoon leuk om dat aan iedereen te vertellen want ik wens niemand een zware bevalling toe! hihihi Ja Aylin, stoere wagen hé! Ik viel er ook als een blok voor moet ik zeggen, maar ben zo bang dat ik em eigenlijk niet veel ga gebruiken...
het is hier ook niet druk zeg... by the way hoe reageerden jullie vk's toen jullie weer belden voor een afspraak.. Ik weet nog goed dat die van ons zei; Geniet eerst van de kleine, we willen jullie niet te snel weer zien! pfff, ik zie er nou al een beetje tegenop om te bellen...
He Pina: onze vk was gelijk weer enthousiast. Dat zal die van jullie vast ook wel zijn, maak je maar niet druk. Heb je al veel klachten?
pina ja de zoom had ik ook heel graag willen hebben hij is super! kan je mee schijven wat je wil maar hij is wel kei lang zeg pff super wagen droom er nog steed van maar moet het met een meerijdplankje doen helaas.... aylin super weer een mooie echo het komt echt goed meid jij krijgt een snelle baby ! marloes ben jij zon lange mama dan? ik heb een elktrische fiets en een bakfiets dus kan alle kanten op! femmige bij een 2e kan hij zelfs pas indalen bij de bevalling heb ik eens gehoord dus geen zorgen om maken!
Aylin: leuk! een goede echo, en weer wat foto's voor in je plakboek Pooh: coole ride Marloes: was de eerste baby dan toen ook al groot? Wel lekker onder controle bij de gyn. Femmigje: sterkte de komende dagen alleen (wat doet hij eigenlijk voor werk?) Mijn beeb nr2 lag ook niet in het bekken, maar dat mag bij een 2e want dan weten ze al dat er een kind door past. Bij een eerste houden ze dat extra in de gaten want dan kan het betekenen dat het bekken te smal is. Ben je al klaar voor Danio's verjaardag? Pina: ik was verhuisd dus had een andere VK. Maar ze vonden het wel erg snel na elkaar (was na 6 weken alweer zwanger) Mijn schoonzus was trouwens mijn VK. Dat was wel heel apart. Hier gaat het lekker, veel sporten, veel voor de kids zorgen, een beetje werken en de dagen zijn goed gevuld Alleen is Rodey een klein zeehondje nu, hij is zo verkouden, echt zielig
Ik vind de zoom ook helemaal te gek maar ik heb niet zoveel centjes 8) Maar ben ook helemaal tevreden met mijn Topmark karretje