trouwens pina heb nu ook een mura en zit te denken aan een meerijdplankje met een stoeltje erop scheeld veel geld en het is een uitkomst volgens mij als is een zoon mooier toch is het zonde van de andere wagen vind ik zelf marktplaats kom je er bijna niet vanaf en kost je weer geld (je levert toch altijd in) en ik heb zelf zoiets er is zoveel we kunnen ook niet alles hebben (al wil ik hem heel graag!)
LAMMETJE JE HEBT HELEMAAL GELIJK! Het is zo, ik heb al een dure Mura en nu dan weer veranderen. Nee dan maar een meerijdplankje meenemen. Mijn moeder zei ook al; vroeger had ik een plankje over de kinderwagen heen en daar zat de ander dan op! Ook gewoon erg simpel hahahaa! Maar hobbelt zo'n meerijdding niet verschrikkelijk?
Goeieavond! @ Sab nee hij had zeker niet groter moeten zijn. Ik vind hem nu al groot! Die witroze is super mooi! (mooier als de kleur die ik nu heb...jammer dat je bij 7 versnellingen meteen aan die andere kleur vastzit, maar ik vind deze ook wel leuk hoor!) Succes met kopen! Laatste dagen weer een beetje druk gehad en dus nuw eer eens geen puf om oeveral op te reageren..ik ga mijn leven snel beteren hoor! Tot morgen allemaal! Liefs Pooh
ben ik eindelijk! heb even het een en ander terug gelezen, @aylin,wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!alweer bijna op de magische grens, is toch wel hard gegaan he! @pina die wagen ken ik ook idd, ik vond het iets te veel geld voor wat ik hem zou gebruiken, en in het 'echt' vond ik hem ook vrij lang. Maar hij is wel apart he! @marloes, fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden en nu bij een gyn loopt waar je je fijn bij voelt,en alweer over de 30 weken, schiet ook al op he! @Femmigje wat superknap dat Danio al los loopt joh!kan hij lekker op onderzoek uit en wat schrikken dat je bent gevallen gelukkig viel de 'schade' mee zeg! Lekker dat je weer bent goedgekeurd, en ik heb inderdaad ook gehoord dat het 2e kindje vaak laat of pas tijdens de bevalling indaalt. @pina, hier had ik bij daimy 4 vk's en nu weer, dus ik heb niet echt een band ofzo met 1 iemand. Ze hebben er eigenlijk weinig van gezegd , behalve dat het wel snel is, maarja dat weet ik zelf ook wel Toevallig heeft 1 van de vk's een zoontje van 13 maanden en die is zelf nu precies evenver zwanger als ik, dus dat is wel heel leuk! Zou me er in ieder geval niet druk over maken wat anderen denken, ik heb ook wel eens als ik in de stad loop dat ze eerst zo naar daimy kijken, en daarna naar mijn buik, zo van huh, je ziet ze dan helemaal rekenen ik vind dat wel humor haha. @Lammetje gaaf een bakfiets! ik wilde eerst ook de baboe maar ik koop toch eerst maar een gewone mamafiets, die heb ik sowieso nodig. Daarna weer sparen voor een bakfiets is ook leuk als ze wat ouder zijn @blondiefu, beterschap voor je kleine man! Vind jij het trouwens goed te doen met 2 kleintjes, of moest je erg wennen? @Pina ik was er inderdaad vroeg bij Daimy en zusje schelen straks ongeveer 12,5 maand! IK vind het alleen maar erg leuk, vooral omdat het 2 meiden zijn hebben ze straks veel aan elkaar (hoop ik maar ) De zwangerschap gaat tot nu toe goed, ben wel misselijk geweest in het begin en veeeel moe, waardoor ik me dan wel eens schuldig voelde tegenover Daimy als ze weer in de box moest zitten omdat mama niet lekker was. Maar achteraf viel het allemaal wel mee, vanaf een week of 26 kreeg ik vreselijke pijn in mijn bekken, dat is nog wel het ergste van deze zwangerschap, want ik kon opeens bijna niet meer lopen, en dan voel je je wel even echt hulpeloos, omdat je nog een kleine te verzorgen hebt. Maar met wat oefeningen, mijn bed omhoog, slapen met voedingskussen enz gaat het nu opeens een stuk beter! De enige kwaal die ik nu nog heb is dat ik vreselijk moe ben, ik ga moe naar bed en word moe wakker, maar dat zal er wel bij horen Verder vond en vind ik het op en top genieten met mijn dikke bewegende buik en mijn kleine meisje Ben zo trots! En het was niet altijd even makkelijk, heb echt wel wat mindere dagen gehad, maar wie niet? De tijd is voorbij gevlogen en ik kan me niet voorstellen dat ik over 4-9 weken weer zon klein hummeltje in mijn armen heb! alles bij elkaar valt het me Tot nu toe allemaal reuze mee, en vind ik het niet veel zwaarder als mijn 1e zwangerschap toen ik nog geen kleine te verzorgen had. Als ik het over mocht doen, zou ik het precies zo doen in ieder geval. Heel verhaal geworden sorry @pooh volgens de fietsenmaker is de montego er alleen in 28 inch die zal jij dus ook wel hebben, vind jou kleur trouwens ook erg mooi! Ik zal binnekort wel even spammen als mijn meisje haar eerste fietstocht gaat maken! heb er al helemaal zon zin in en ik begrijp helemaal dat je af en toe geen puf hebt om te reageren, hier nog 1 lees wel veel en vaak mee maar het schiet er dan bij in om te reageren, ben ook vreselijk moe de laatste tijd. Gaat alles verder goed daar? @Lammetje , zoom of geen zoom, je hebt straks in ieder geval 2 mooie meiden om te showen dat is genoeg toch!
Goeiemorgen allemaal! Gistermiddag weer naar het ziekenhuis gegaan voor de eindcontrole van sams hoofdje. Voor diegene die het kwijt zijn. Sams hoofdomtrek groeit soms iets sneller dan de gemiddelde lijn. Gemiddeld hebben sam en ik een +1 hoofd op de +1lijn. De echo 2 maanden geleden was helemaal goed. Maar nu was hetw eer wat sneller gestegen en op het cb deden ze heel paniekerig weer en wij dus weer onrustig. Gelukkig stond deze eindafspraak al. Maar het blijft maar bezig. We zijn het zoooooooooooooooo beu dat er altijd iets in de verdenking blijft. pffff het zal bij sam wss altijd zo gaan... We moeten nu dus pas over 6 maanden terug omdat het nu begint te stabiliseren, maar dit is nog niet heel duidelijk te zien. En sams fontanel is niet open genoeg meer om een echo te doen en de arts vond het risico van een ctg (rontgen) te groot om nu alleen dat te doen voor een beetje zekerheid.... Dus nog 6 maanden onrust
Hoi hoi, pooh: ik had al gereageerd bij het kriebeltopic. Dikke knuf nogmaals. Blondiefu: m'n mannetje werkt sinds 2 maart in het zkh in Leeuwarden als medisch instrumentatie technicus, dus was even voor een paar dagen op cursus. En we zijn zeker klaar voor Danio z'n verjaardag. Alleen nog lekkers halen, maar dat doen we nu nog niet natuurlijk. Ben ook wel benieuwd hoe jij het ervaren hebt met 2 kids zo snel op elkaar. Sab: mooi dat de zwangerschap meevalt tot nu toe. Hier ook en ik zou het ook zo weer over doen. (bahalve het vallen van de fiets ) Pina: succes met het uitzoeken. Lammetje: hoe gaat het met jou? Eh... ik weet het ff niet meer.
pina ik heb zon stoeltje gekocht voor op de wandelwagen ideaal kan de kleine op de wieg zitten een paar maandjes maar tot hoeveel kilo hij gaat geen idee heb hem via marktplaats 12 euro mischiern even kijken want nieuw zijn ze er geloof ik niet meer daarna een meerijdplankje met mij gaat het prima beetje moe en dikke benen en ga nu echt waggelen ben voor het eerst echt zwanger kwa bewegen en dikke buik heel leuk maar pff met al 2 kids best zwaar klaag thuis niet te veel want wil heel graag nog een laatste smurf hierna maar hubbie niet dus niet klagen en dan komt het mischien nog goed over een paar jaar
Ja helemaal mee eens Pina en Lammetje. Ik vind het ook gewoon sonde van het geld hoewel ik het makkelijk kan betalen en het eigenlijk heeeel graag zou willen omdat ik zoveel wil
alles is ook leuk en ze verzinnen telkens wer iets nieuws en ja dan kunnen we het er weer bij zetten en achteraf is het vaak zonde van het geld al vind ik deze wagen wel iets wat veel en lang gebruikt word als iemand mijn mura voor een goede prijs overneemt want ik heb hem pas 6/7 maanden (heb hem bij te koop aangeboden neergezet) en ik krijg er een mooie prijs voor denk ik er over na maar ben bang dat ze niet willen geven wat ik in gedachten heb en ja dan houd ik hem gewoon moet mama gewoon even doorbijten alles is zoooooo leuk en al kan ik het betalen geld groeid niet aan een boompje!
Sabje ja het is eigenlijk best snel gegaan. Zondag is het eerste trimester voorbij. En jij bent al een eind op weg. Over de wagen ik denk dat wij ook aan een loop plankje gaan. Onze wagen was bij aanschaf duur en nu zouden we dan weer een heel dure wagen erbij moeten kopen. Ik zou die zoom graag willen hebben maar helaas qua kosten gaat het denk ik niet lukken. Helaas je kan niet alles hebben
JA ales we alles konden hebben Dames draaipoging is hier mislukt giisteren. Was super ontspannen en vond de manoevre helemaal niet zo erg, maar meisje wilde absoluut niet haat hoofdje bewegen...na 3x dus gestaakt....helaas dus keizersnee. Ik wil er niet teveel over nadenke. Het is zo'n vreselijke teleurstelling, maar goed, het allerbelangrijkste is dat onze dochter veilig en gezond op de wereld komt! Over een week of 2 zal ze er dus al zijn naar alle waarschijnlijkheid.
Ik ben er nog hoor! ik heb even gauw alles bijgelezen, maar heb het een beetje druk met een cursus. Binnenkort (ik hoop morgen) lees en leef ik weer goed mee hopelijk
@ Me2 wat balen van die draaipoging! Hele dikke knuffel hoor! @ Femmigje wat ene super mooie uitnodiging! @ Lammetje lijkt me idd zwaar met al 2 kleintjes! Ook ene knuffel voor jou \ @ Sab ik voel me ook op en top gelukkig met een kleintje en dikke buik! Echt vlinders in mijn buik! Heerlijk gevoel! Het zal dan de 28 wel zijn, raar dat er iets met 26 opd e rekening staat, maar dat zal dan wel van iets anders zijn. Ik heb niet hoeven te kiezen, dus is eigenlijk wel logisch dat er dan alleen 28 is Veel plezier met de fiets! Hier gaat alles verder ook super! Voel me veel beter als bij Sam en geniet dan ook op en top. Natuurlijk wel wat mindere vermoeiendere dagen er tussen, maar over het algemeen gaat het super. Hopen dat het zo blijft de komende weken, want over 4,5 week gaan we vliegen naar gran canaria voor 11 dagen. Heb er super zin in! Fijne dag allemaal!
ooooooooooooohw pooh mag ik mee in je koffer? moeten we er wel even een gat uit zagen voor de buik lol me 2 jeetje balen meid dat de draaipoging is mislukt lijkt me zo jammer als je op een gewone bevalling hebt gerekend daar leef je toch naar toe maar wat een mooi idee over 2 weken al een beebje ben kei jaloers heey sab kom je ook binnen waaien bij jou gaat het ook als een trein hij met die banner gaat het allemaal goed met jou ?
Goedemorgen, Pina: je mag hem pikken hoor. Me2: dikke knuf voor jou. Jammer zeg dat ze niet wilde draaien. Heel stiekem hoop ik dat ze het toch nog uit zichzelf doet. Pooh: ik ben zoooooooo jaloers. Heerlijk naar de zon. Ook ik wil wel mee in de koffer. Petra: suc6 met de cursus. Lammetje: mooi dat het goed met je gaat. Je wordt dus al lekker rond. En idd, misschien niet klagen dan komt er later nog een vierde lammetje. Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die klagen en zo. Pfff, word er soms echt moe van. Doe maar gewoon, dan doen we al gek genoeg. Toch?
Hier ben ik! Hahah. Ik twijfel bij welke mamas ik me aan moet melden.... Datum staat bij cyclus van 33 op 4 december......bij cyclus van 28 op 29 nov... Zal ik toch maar voor de decembermamas gaan? Enneh waar vind ik die ook al weer?