milli wat zie ik nu meid ben je hier wauw meid van harte gefeliciteerd ohw het is je zo gegunt je wachtte al zoooo lang ik vond het zo sneu voor je.. maar nu ben je hier jeetje meid helemaal top!
Thanks! Hahah we zijn zelf ook heel erg blij! Hihi onze meid snapte niet waarom papa en mama zo stonden te zingen en springen hahah
mili, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier gaat alles zn gangetje, ben langzaam iets aan het groeien en Roos is hartstikke verkouden maar wel gezellig. Vandaag 2 verjaardagen dus dat zal wel snoepen worden buikfoto van vanmorgen
jeeeeeeeeeeej mili en blondie gefeliciteerd meiden! lekker weer ROZE hier, gaat de goede kant op! petra mooi buikje al hoor!
De KriebelMama's 2008/2009 Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 13 oktober - geslacht: ? - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - mili - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 20 mama's zwanger : 2 jongetjes 4 meisjes 14 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Agenda Maart 30 Pooh69- pretecho 25 weken April 1 TJB- 1ste echo 7 TJB- Intake vk 7 Femmigje- Danio 1 jaar!! 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 7 Sabje- Jarig! 24 ! 14 Sabje- BEVALLEN! 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] even de lijst opgegraven en geupdate....nieuwe meiden laten jullie nog even je gegevens weten? hoeveelste kindje, thuisbevalling of ziekenhuis, borstvoeding of flesvoeding, uitgerekende datum, en je pincode sorry als ik iemand vergeten ben, er stonden veel meiden nog niet op de lijst... en misschien nog meiden die elkaars buddy willen zijn?
hey daar sorry ben even niet geweest mili gefeliciteerd ik kan nu met zekerheid zeggen dat wij een MEISJE verwachten !! het tweede meisje dus... ons eerste kleintje noemt Lyana en ons tweede meisje gaat Yelina noemen... ze schillen in totaal tien maanden k zag dat ik trouwens nog nie top de lijst stond het is men tweede kindje en ben uitgerekend op 22 augustus
@ Sab85: nieuwe meiden laten jullie nog even je gegevens weten? : hoeveelste kindje: nummer 2 thuisbevalling of ziekenhuis: liefst thuis borstvoeding of flesvoeding: zeker weten BV!uitgerekende datum: vooralsnog 4 december
De KriebelMama's 2008/2009 Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 21 mama's zwanger : 2 jongetjes 5 meisjes 14 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Agenda Maart 30 Pooh69- pretecho 25 weken April 1 TJB- 1ste echo 7 pina- Intake vk 7 TJB- Intake vk 7 Femmigje- Danio 1 jaar!! 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 7 Sabje- Jarig! 24 ! 14 Sabje- BEVALLEN! 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] @aylin, datum aangepast! @mili, gegevens staan erbij! @liz, gefeliciteerd! leuk hoor een 2e meid! en je staat erop, evt nog je gegevens aanvullen, plaats bevalling en bv of fv...
ik heb sinds gisteren mijn nieuwe fiets, het is toch een sparta amazone trendy geworden, en hij rijd heeeerlijk Vanmiddag lekker gefietst en Daimy vond het prachtig!