@Mili! WAT geweldiggggggg, super, van harte meid! Geniet er maar lekker van! @ Sab wat een geweldige fiets en een nog leuker zitje erop hoor! lekker roze! hihi @Liz wow 10 maanden verschil, waren jullie ook geschrokken? het zal eerst wel even druk zijn denk ik! Hier de volgende gegevens voor in de lijst: Pina uitgerekend 19 november, thuisbevallen en flesvoeding hihi Ik heb op 7 april mijn intake, zal morgen even bellen voor een afspraak termijn echo! Blijft spannend hoor! Was vorige zw. al vet misselijk in deze week, maar ik ben het nog niet.. heb eigenlijk de hoop dat het zo blijft! hihi
thanks pina heb nu ook het achterzitje erop dus nu is hij nog meer ROZE kan niet wachten tot ik met mijn 2 meiden kan fietsen je gegevens staan erop op de lijst hierboven, kon hem nog wijzigen dus scheelt weer paginavulling he ik was trouwens ook bij beide zwangerschappen misselijk vanaf week 6, dus hoop idd dat het jou nu bespaard blijft!
Volgens mij is het leuker om als één van de eersten uitgerekend te zijn, dus ik zou naar de decembermama's gaan, maar wat ik vooral even wilde zeggen is: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
@ sab85: Thanks voor t verwerken! @ Pina: thanks voor felicitatie. @ nikita: Thanks voor de felicitatie en ik ben inmiddels bij de decembermamas haha
petra mooie buikfoto lekker buikje al! heey sab meid leuk dat je er weer bent hebben je gemist hier! coole fiets en coole meid voorop maak je wel de blits mee lol liz leuk een meid erbij geniet ervan!
Petra: mooie foto hoor. Liz: van harte met jullie meid. Sab: stoere fiets. Mili: welkom hier en nogmaals gefeliciteerd. ben echt zooo blij voor je. Ik ga nu lekker naar buiten, genieten.
Hahah thanks! Das lief! K heb me net aangemeld bij Moeders voor Moeders. En wilde me ook bij de VK aanmelden, maar kan alleen tussen 9 en 12....grrrr haha. Najaa woensdag maar even doen dan.
Hoi hoi meiden, Hoe gaat het hier? Ik heb lekker 2 dagen gewinkeld met mijn moeder. Ben lekker verwend en heb van alles voor Aylin en haar broer/zusje gekregen. Verder ben ik nog steeds erg moe en met vlagen misselijk. Milli het is zoooo leuk om je hier te zien meid! Donderdag hebben we de laatste echo tot aan de 20 weken echo. Verder heb ik weinig te melden. Begin wel al aardig uit mijn broeken te groeien
Hahah lekker toch zo shoppen en allerlei dingetjes meenemen enzo! Hihi nu al uit je broeken? Najaa ik merk ook dat mn buik echt goed opgezet is hoor. Hihi k grapte al, met zo'n duidelijke test binnen een tel en nu al een opgezette buik, strks zijn het er twee Ja leuk he om me hier te zien, hihi k ben nog steeds mega blij. Er is alleen een mega babyboom op mn werk dusseh hihihi k weet niet of ze ook heeeel blij zijn als ik over een tijdje ook nog melden dat ik ook weer zwanger ben Najaa geeft niet, is niet anders
Sab85: ik vind het goed te doen met de 2 mannen en heb eigenlijk maar amper hoeven wennen. Leuk zeg, jij 2 prinsesjes en ik 2 prinsjes Leuke fiets! Pooh: hè balen dat je nog 6 maanden in onzekerheid moet zitten Femmigje: ik zou zo weer 2 kids snel op elkaar willen. Ik was natuurlijk extreem snel maar heb het niet als nadelig ervaren. Reese kon nog niet zo heel veel, alleen kruipen maar hij stond nog niet toen ik bevallen ben. In mijn kraamweek trok Reese zich voor het eerst op tot staan. Dus ik hoefde niet achter Reese aan te rennen en dat vond ik wel fijn. Tillen moest ik hem natuurlijk wel, maar dat moet ik nu nog en nu weegt ie nog iets zwaarder. Het enige wat balen was, was dat ik echt BI had en niet meer kon lopen op het laatst. ==> Leuke uitnodiging van Danio's verjaardag Me2: baaaaaalen zeg dat het niet gelukt is. Succes met de ks over een paar weken Mili: gefeliciteerd Petrabr: leuke buikfoto. Mooi shirt heb je aan Liz: wat leuk en MEISJE En eindelijk iemand gevonden die net zo snel was als ik (hier zit er 10 mnd en 2 wk tussen) Aylin: veel plezier en succes donderdag bij de echo haha, iedereen feliciteert Blondie en ikke dacht: huh : Maar het zal wel om een naamgenootje van me gaan neem ik aan Nog iets leuk van vandaag. Ik heb vandaag voor het eerst met allebei mijn kleine mannetjes samen avondeten gegeten. Dat was echt heel leuk en het ging heel goed
Hallo lieve allemaal, Wat gaat het hard bij jullie! Ik ben zo benieuwd wanneer de volgende kleintjes zich gaan aandienen! @ Femmigje, het komt nu echt lekker dicht bij! Spannend nog even volhouden dan kun je evt thuis bevallen, of staat dat niet in je planning? Gelukkig dat je bloeddruk nog onder controle is, hopelijk blijft dat ook zo! @ sab, wat een geweldige fiets! Ik zou hem ook graag hebben! Helaas past er naast 2 gewone, 2 race, 2 mountainbikes, 2 kinderwagens de bolderkar en heeeeeeeel veel andere "rotzooi" niets meer in de garage. Ik denk dat Coen gek wordt als ik voorstel een fiets erbij te nemen! Me2; hoe gaat het met je? Is je kleintje uiteindelijk gedraaid? @ Nikita, ik zag een aantal pagina's terug een geweldige foto van je kleine mannen! Schattig stel! Hier gaat alles rustig, Wout mag morgen naar het bureau voor zijn eerste prikken. Ik ben benieuwd ik vind het altijd weer een naar moment! Lynn is vorige week geweest en werd heel boos op de arts. Gelukkig prikte ze deze keer op mijn verzoek met 2 tegelijk, zodat ze niet weer alles bij elkaar kon schreeuwen. MAar ik vond het erg sneu. GElukkig hoeft ze nu een hele tijd niet meer! Het was met haar wel weer een succes op het bureau! Praat ze al? Ja ze zegt al heel veel, dus probeerde de arts haar uit te dagen met een bal, auto, mama enz. maar nee hoor, de hele dag kletst ze je de oren van je hoofd en praat alles na, maar daar laat ze niets zien. IS het een rustig meisje, ja, heel rustig, nog geen 2 tellen later wordt ze woest na de prik. hmm de arts zal wel gedacht hebben "weer zo'n betweterige moeder..." Wout wordt echt een grote vent, hij drinkt al flessen van 150cc leeg. Dat heeft Lynn nooit gehaald. Sinds een week begint hij ook naar je te lachen, zoooo schattig! Liefs, Mayke
Milli meid het is je zo gegund! Je bent heeeel geduldig geweest! En je geduld is beloond. Heb jij vrijheid nog gesproken? Zie haar al een tijdje niet meer online hopelijk is alles goed. Ja mijn broeken passen niet meer. Draag nu jurkjes met een legging of maillot. De zwangerschapsbroeken zijn nog ietsje te groot. Bij Aylin kreeg ik pas een buik met 20 weken @Blondiedfu leuk samen met je kindjes gegeten. Wat worden ze dan ineens alweer groot. Het gaat veel te hard Hier gaat alles goed. Ben nog steeds dood moe wel vervelend af en toe. Maar ja we overleven het wel hoor
He dames, wat een verhalen weer allemaal @ Aylin heb je de prenatel screenings echo genomen? Wie van jullie heeft ook nog met 12 weken een echo gehad? Ik vorige keer niet, hoefde van mij niet.. Maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeel erggggg benieuwd naar het geslacht moet ik zeggen... pffff dan duurt het nog lang hoor!ohhhhh wat zal het worden! PFFFF En die broeken.. ahum ik liep nu nog steeds in zw. broeken rond ( die van mamalicious) Die zaten net als een gewone broek en je ziet er niks van dat het positiekleding is! HEerlijk zitten ze, dan komt de wind ook n iet zo op je rug Jornt en femmigje: Nog maar een paar weekjes zeg, wat duurt dat dan toch lang hé! Spannend zeg! Wat ik trouwens wel voor een gevoel soms heb; Ik wilde super graag al na ons eerste kindje weer een kindje... Maar nu denk ik wel eens; geven we dan kindje nr. 1 wel alle aandacht die hij de eerste jaren nodig heeft, en ontnemen we hem niet zijn babyjaren door meteen weer een babietje te krijgen? Tsja en dan denk ik van; doordat ze zo snel op elkaar zitten, kunnen we er dan zelf wel optimaal van genieten? Denken we over een paar jaar niet, waar zijn de babyjaren gebleven? Hebben we er wel genoeg van genoten? Tja ik ben een denker Ik zou dan graag pas over een paar jaar weer een kindje willen krijgen, eerst deze drukte dan voorbij!
ps mayke, niet teveel aandacht aan die cb arts schenken, ik vind het echt waardeloos zo'n cb. Hoe je het ook went of keert, je doet het toch weer fout! Pfff vreselijk vind ik het..
Goeiemorgen allemaal! Eigenlijk moest ik nu op 2 daagse cursus zijn ver van huis, maar sam heeft voor de 5e dag 40 graden koorts. Gisteren ben ik wel geweest en toen was mannetje thuis en voor vandaag ben ik dus thuis...te ziek om weg te brengen naar mijn schoonfamilie. Ik zou me er ook niet fijn bij voelen. Zondag al naar de huisartsenpost geweest. Als hij morgen nog koorts heeft moeten we terug komen! Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
Ja ik heb gekozen voor de prenatale screeningsecho idd. De reden erachter is dat ik geadopteerd ben en vrij weinig weet over mijn biologische familie of afwijkingen in de familie. Vandaar dat ik dit toch liever laat checken. Wel heb ik meerdere echo's gehad ivm met mijn verleden 2 missed abortions. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht. Ik heb ook gepiekerd van doe ik mijn kleine meid nu niet te kort...Maar uiteindelijk is het gewoon lekker je aandacht verdelen over twee kindjes. Daarbij betrek je het eerste kindje ook enorm bij de geboorte van een broer of zusje. @Pooh jeetje meid Aylin heeft het kort geleden ook gehad. Nachts zelfs naar de huisartsenpost geweest ze had 40.5. Sterkte meid het is zo vervelend als je kleintje zo ziek is. Zo zielig!
Goedemorgen deze morgen, Mayke: wat fijn om weer van je te horen. Je bent lekker aan het genieten dus, mooi zo. Succes met Wout vandaag, die prikjes vind ik ook altijd zo zneu voor ze. En idd, wanneer het cb iets vraagt aan een kindje, doen ze dat juist niet. Hihi, zou ik ook niet doen als ik hun was. Aylin: rustig aan he. Vermoeidheid is echt vervelend. Lekker 's middags ff gaan wanneer Aylin ook slaapt. Pooh: al 5 dagen? Dat vind ik wel lang zeg. Hopelijk zakt het vandaag. Knuf voor Sam. Pina: ik denk dat ook wel eens hoor. Maar degenen die de kids snel achter elkaar hebben, zijn alleen maar positief. Ik heb tenminste nog geen negatieve verhalen gehoord. Het komt vast goed meid. Blondiedfu: idd een naamgenootje van je die we feliciteerden. Grappig he. Gezellig met je mannen eten, heerlijk lijkt me dat. Dus die 2 kids zo snel achter elkaar is jou ook goed bevallen. Weer een positief iemand. Super! Hier verder alles oke. Vandaag 37 weekjes. Joehoe, ik mag thuis bevallen. Als het allemaal goed blijft gaan natuurlijk, maar daar gaan we van uit. Vanavond controle. Alweer zin in.
Nou dames, ook deze keer ga ik de uitgerekende datum niet halen...., ik ga nog maar een weekje genieten van mijn zwangerschap want begin vorlgende week staat mijn keizersnee gepland. Denk niet dat meisje nog vanzelf gaat draaien..... Ik heb ook wel eens gedacht of we onze zoon niet te kort doen met zo snel een 2de maar wij zijn nu allebei wel overtuigd dat het enorm goed voor hem zal zijn om de aandacht te delen want die zoon van ons kan behoorlijk de aandacht vragen We zien ook hoe geweldig hij het vindt om met andere kinderen te spelen en des te eerder kan hij ook met zijn eigen zusje spelen Als we nog voor een derde gaan zullen we er wel iets meer tussen laten want wordt nu denk ik wel druk genoeg voorlopig.