@ Aylin: Nee heb vrijheid nog niet meer gezien/gesproken. Hahah ik kan die broeken ook niet nog aan zwangerschapsbroeken. Maar ja andere broeken zijn te strake haha
ja hier ben ik ook! Naamgenootje van blondiefu Morgen komt MvM langs! Voel me heel anders als in de eerste zwangerschap. Ben nu erg moe, toen erg misselijk... Prefereer toch dit .. Wel veel last van mijn darmen! Herkenbaar!? Liefs!
@ Blondie en rebbel en mili welkom hier! @ Me2 spannend hoor! Geniet nog maar van je laatste weekje! @ Femmigje super spannend ook voor jou! Met hoeveel weken ben je met dnio bevallen? Ikke nu snel naar het werk...gelukkig gaat het met sam stukken beter!
goedemorgen, @pooh: dank je! fijn dat het weer wat beter gaat met Sam! jeetje ik ben me toch kotsmisselijk! dat is wel snel of niet?! maandag en gister ochtend een klein beetje, maar het komt nu steeds omhoog! ik ben bij Milan nooit misselijk geweest alleen wat moe! ik hoop eigenlijk niet dat dit door gaat zetten. ik duik dus nog even mijn bedje in nu milan nog even slaapt. kom later nog wel even mee kletsen! liefs rebbel
k weenie of het vroeg is bij mij barstte het rond de 5 a6 weken los en heeft zeker tm de 17e week aangehouden. Is voor iedereen anders denk ik. maar vervelend is het wel! Succes er mee meid!
Hallo, Ben lang niet geweest, maar hebben nogal wat stress thuis. Het bedrijf waar mijn vriend werkt is failliet! Krijgen pas eind april waarschijnlijk weer geld....echt een drama. Zijn aan het verbouwen en in deze tijden is werk ook schaars. En dan ben je ook nog zwanger en kan je eigenlijk niks hebben........PFFFT morgen naar vk en hoop dat m'n bloeddruk nog ok is. droomde vanacht dat ie te hog was en opgenomen moets worden HELP! O ja voor het lijssie: Ben 23 september uitgerekend. Ziekenhuisbevalling helaas i.v.m keizersnede. Borstvoeding wel graag, maar Keira wilde ook niet happen.....Had ook niet genoeg, dus .....vul maar bv in. Misschien helpt het.
@vlinder: poeh... dat is niet niks! sterkte ermee! @mili: het is nu weer over, we wachten maar af wat het gaat doen! heb net even naar het zkh gebeld omdat ik daar meteen vanaf het begin onder controle moet. we hebben nu op 15 mei de 1e echo! eigenlijk op 4 mei, maar dan was de echografiste er niet, toen zou het 11 mei worden, maar dat is voor mij op een werkdag, dus nu is het 15 mei geworden, die 4 dagen maken dan ook niets uit en dat is op mijn vrije dag! als alles goed gaat ben ik dan 10 weken zwanger! liefs rebbel
we hebben op 1 mei al de echo en intake! had even terug gebeld omdat mannetje in de week van 15 mei dan net een project heeft op zijn werk en moeilijk vrij kan zijn! dus nu met 8 weken de afspraak!
@ rebbel lekker zeg ook al een echo dan! Hier 23 april een intake en direct een echo bij de VK. Zij zet me voorlopig op 29 november haha maar k blijf toch maar ff bij de dec mama's hangen Sowieso tot na de echo haha. MvM komt vanavond al langs hihi ze belde net. Verder alles goed met iedereen? groetjessss, Mili
Mili wat leuk..veel plezier vanavond! Ik heb vanmiddag MvM langsgehad... Heb het boek uitgezocht.. Mag meteen beginnen met sparen. heb 15 april 1e echo en intake vk! Spannend! Rebbel alles kan..al is het vroeg, ik had het bij Luuk 2 dagen na NOD dat ik boven het toilet stond. Nu vandaag voor t eerst echt even goed misselijk...
Wat leuk dat er zoveel goed nieuws is hier. Ik ben heeeeeel erg aan het aftellen tot dinsdag (nog 6 nachtjes slapen) want dan hebben wij de 20 weken echo en ik wil erg graag weten of alles goed is. Het geslacht willen we nog niet weten al vind ik het soms wel moeilijk. Ik ben deze week extra aan het werk, dus niet zoveel op zw pagina maar wel eerder met verlof, alleen maar lekker dus
@mili: jij ook al lekker snel dan! @blondie: ja ik was echt hondsberoerd vanmorgen, ben benieuwd hoe het morgen is... @petra: wat spannend! wij willen met de 20 weken wel weten wat het geslacht is, ik was bij Milan al veels te nieuwsgierig! liefs rebbel
@ blondie: gaaf haha! Mooie duidelijke test hoor! K weet nog niet wat wij gaan kiezen Ik ga vanavond dus al beginnen met sparen. Knuffff, Mili
Haha yep ik ook....vanmiddag dus ook misselijk en zonet weer. Jakkes hahah k wou dat ik dat nu niet had hihi. Owwww nou wij willen niet weten wat we krijgen hoor haha met Nora ook niet. Vind het veels te leuk om het pas bij de geboorte te weten te komen. maar meningen verschillen he?