Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou dames ik heb weer geen eisprong helaas
    het rare is dat ik wel een bijna bijna positieve ovulatietest heb gehad voor twee dagen
    nu is er slechts op de test van vandaag een heel vaag streepje te zien en gister ook
    aan mijn temp is echter niks te zien wat zou kunnen duiden op een eisprong.
    heb dus besloten om maar even mijn ei uit mijn hoofd te zetten en alleen maar met jullie over jullie te kletsen
    want eerlijk is eerlijk ik word gek van mezelf en ik denk dat jullie onderhand ook wel (terecht) gek worden van mijn geneuzel
    blijf dus wel hier mee kletsen maar puur over jullie
    als ik een vet kruis heb van ff gooi ik het hier van de daken!

beetje afstand van mezelf doet mischien wel goed dikke knuf lammetje

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Lammetje: de temp stijging komt soms pas een dag of 2 later....knuf...

3. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Lammetje: Ik hoop dat er gauw hcg'tje jou kant op komen! En dat ei kan al wel geweest zijn met dat dunne streepje! Wel blijven klussen hé! ;) hihi

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    thanks me 2 en pina
    ik blijf wel klussen maar heb er werkelijk helemaal geen zin meer in ben het zo zat en die lage temp zat
    ja zegt manlief nemen we even een time out
    nee denk ik dan we gaan nu door tot het eindelijk raak is en dan nemen we gewoon 9 maanden time out ha ha
    hoop het zo me 2 dat mijn temp gewoon een beetje traag is
    ohw zou zon leuk verjaardagskado zijn(21 oktober jarig) als ik een vette test zou krijgen

pendel stond op oktober meisje nou die wil ik dan wel in kadoverpakking met roze strik! :)

5. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Lammetje: knuf hoor en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Sharpeizoe: ik denk ook dat je nu ongeveer 7 weekjes zwanger bent.

Hoe voelen de zwangere dames zich verder? Ik las al iets over misselijkheid en rugpijn.

Ik ben onwijs moe nog steeds, m'n rug is gebroken en dat slaapt 's nachts ook wat minder.
    Verder oke.

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Misselijkheid lijkt redelijk voorbij...juich niet te hard, kwam eerst ook opeens keihard terug...Ben wel heel moe en heb ook last van mijn rug aan het eidne van de dag (ischias aan de rechterkant....)

Morgan de nekplooimeting. ben wel weer een beetje nerveus....

7. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Succes meid, duimen draaien weer.

8. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Tx Jorntenfemmigje...neem aan dat jullie geen nekplooi oid gaan laten doen....

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Dames moet nog bijlezen, wilde even zeggen dat ik de intake bij de vk heb gehad vanmiddag. Was erg gezellig, verder niet bijzonder, niet veel nieuws want zolang was het nog niet geleden

bloeddruk gemeten, en bloed geprikt voor de standaard onderzoekjes, helaas geen hartje geluisterd, doen ze pas vanaf 12 weken.

Maandag de echo, ben zoo zenuwachtig. Ik was opeens niet meer misselijk, had nog een test liggen. Dus die heb ik met mijn stomme kop gedaan, en nu was de streep een stuk lichter dan de controlestreep . dus nu maak ik me alleen maar nog meer zorgen. Gaan een paar heeele lange dagen worden tot maandag.

10. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Me2: wij laten idd geen testen doen. We gaan wel naar de 20 weken echo. Is ook spannend en duurt eigenlijk niet eens zo lang meer. ;)
    Hoe laat heb je het?

Sab: komt helemaal goed hoor. Lekker toch dat je even niet misselijk bent?
    Succes voor maandag.

11. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nekplooi was keurig (1,5 mm), maar bloeduitslag komt pas over 3 dagen. dn weten we de kansberekening pas. Maar so far so good.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mooi om te horen. :D

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    Sab lekker genieten meid van je nmd dag (niet misselijk dag) is weer eens wat anders dan nod

balen dames dat jullie zon last hebben van jullie rug dikke knuf erop!

Fijn me 2 dat alles tot nu toe super was gefeliciteerd meid :D

14. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Me2: Geweldig om te horen! Wat een gelukkig gevoel moet dat geven!

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    We zijn er nog niet. Dat bloedonderzoek kan de boel nog in de war schoppen,maar dit is in ieder geval al gunstig :)
    Baby was heel druk, blijft wonderlijk, ookal heb ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje wel tig echo's gehad.... Ze lijken ook nog op elkaar hahahahaha

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Me2 gefeliciteerd met de goede uitslag :p Die hebben jullie vast al binnen.

xx Sophie

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    het is rustig hier lekker weekend en lekker chillen op de bank he nou welteruste dames en droom zacht!

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    Wilde eigenlijk even wachten op mijn vette kruis morgen maar inderdaad meiden ik heb een ei gehad!

eeeeeeindelijk!

is ook wel een heel leuk verhaal
    had eergister zoiets van ik doe een ovulatietestje even kijken weet niet waarom maar moest gewoon van mezelf
    ik de test neergelegd en beetje poetsen ed
    hubbie kijken nou hij is aardig donker bijna net zo donker hij is positief hoor
    maar er waren pas 5 van de 10 min verstreken en och dacht ik hij zal het wel weer verkeerd hebben gezien
    ik netjes na 10 inuten gekeken
    ja hoor hij is helemaal niet zo donker toch een beetje balen maar wel verwacht
    ik laat hem zien aan hubbie
    zegt hij je heb hem op de kop dommie
    toen ging ik aan mezelf twijfelen ik ren naar boven boekje pakken en ja hoor op de kop (blond)
    de test streep is gewoon 2 keer zo donker als de controle streep!
    ik natuurlijk een vreugde dans gedaan en hy 5
    (Romy zat me aan te kijken mama spoort niet)
    dus dames ik had hem nu echt mega vet positief en ja de temp spreekt voor zich!

dus dames dansjes en duimen hebben geholpen ik heb een ei!

vroeg ik net aan hubbie en ben ik zwanger wat denk je ja zei hij
    ik zei hoeveel zitten erin zegt hij 3
    ik zeg niet dollen hoeveel "ja 3"
    hmmm das wel heel veel he ha ha
    2 ling lijkt me super ben wel benieuwd als we straks een echo hebben
    ha ha zou wel lol zij (heel even maar denk ik) als het er 3 zijn

dus dames neem een taartje op mij dat mag gevierd worden!

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Hi dames,

Lammetje, het lijkt wel of je al bevallen bent haha zo vrolijk ben je bij je posi ovu test. Ik begrijp dat jullie blij zijn dat er nu eindelijk een eisprong is, en op tijd geklust ... nu hopen dat jullie raak geschoten hebben. Spannend 2 weekjes. Succes.

Afgelopen vrijdag hadden wij onze 3/4 echo. Volgens de echoscopist die alles nog een keer heeft dubbel gecheckt zag alles er perfect uit. Fijn te horen, ben toch de jongste niet meer (voor een zw dan). De beeb schatte hij niet mega groot in, 7 a 8 pond. Terwijl onze zoon 9 was en meestal is de tweede groter. Dus dat valt mee.

Ik had mijn halve familie mee (we waren met 7 volwassen en onze zoon) en we keken op het grote beeldscherm mee. Erg leuk. Hij nam er ook echt goed de tijd voor. Ik begreep van mijn nichtje dat dit dezelfde doc was als in Hoe word ik mama in oud zuid. Nou gaat goed want ze liep ookal bij mijn VK en andere echoscopist haha.

Zaterdagavond helaas iets stoms gedaan. Ik zal lekker een broodje kip te eten en beet op een botje, breekt zo mijn voortand in 2. K..!
    Kom net van de tandarts af, een noodoplossing. Zal toch een keer aan een kroon moeten geloven ... bah.

Gisteren ookal een plate band en onze zoon die mega zielig is (overgeven, diaree, blaartjes in zijn mond).

Niet een topweekendje dus maar met die echo in onze gedachten maakt het alles een stuk rooskleuriger.

Fijne dag allemaal. Ik ga even verder lezen. Ik zal al wat horrorverhalen over de bevallingen. Hier geen nachtmeries van gehad. Na de bevalling vroeg ik mijn man wanneer we voor de tweede gingen. Niet dat het een eitje was maar de aanblink van dat binkie in mijn armen maakte alles goed. Hier wat hulp gehad van de gynecoloog (infuus daarna vacuum) en onze zoon werd na bijna 3 uur persen! en totale bevalling 8 uur geboren. Niet slecht. Kan beter dit keer.

Liefs, Gaby

20. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA zo'n echo maakt een rotweekeje wel goed he :)

3 uur persen is wel heftig!

Share This Page