nou het lijkt mij ook wel super om het pas bij de geboorte te weten, ik heb dat ook altijd geroepen toen ik net zwanger was van Milan, maar ik ben gewoon écht veel te nieuwsgierig en hou dat dan niet vol!
Hallo, Blondie: dat is een duidelijke test zeg. Rebbel: leuk dat je ons gevonden hebt. Dinsdagavond controle gehad. Bloeddruk is weer stijgend en gisteren zijn we voor de zekerheid naar het zkh geweest. Alles is gelukkig goed. Scheelt weer en hoef ik niet meer ongerust te zijn. Fijne dag allemaal.
p[ooh fijn dat sam weer beter is is wel zo lekker kun je weer naar buiten en genieten van de zon! succes rebbel met je misselijkheid mischien vsm puur mama zwangerschapsgranules halen bij de drogist die hielpen mij super. zijn speciaal tegen misselijkheid in de zwangerschap vlinder jeetje das wel k.. meid dat je vriend zijn baan kwijt is hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie femmigje doe het maar rustig aan meid die laatste weekjes even genieten van de zon en de rust energie sparen voor straks en alvast dromen over de baby lekker aan de wandel in het zonnetje straks heerlijk kan ook niet wachten
ik dacht dat je pas vanaf 6 weken mee kon doen aan mvm? @lammetje: dank je voor de tip! @femmigje: gelukkig was alles goed in het zkh! succes met de laatste weekjes meid, doe het maar lekker rustig aan! liefs rebbel
Femmigje gelukkig was alles goed! Dames veel sterkte met de misselijkheid! Hopelijk blijft het beperkt!
Rebbel gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws. Allemaal zwangere erbij! Wij hebben vandaag een echo gehad alles was prima. Zie de foto's in mijn album van onze tweede spruit!
Pooh mooie buik hoor! Aylin gefeliciteerd met de goede echo! Je bent ook alweer uit de gevarenzone! Lekker hoor! Mili tof ook al zo'n goede test! Rebbel, vorige keer mocht ik echt pas met stipt 6 weken meedoen, nu mocht ik meteen beginnen.. Snapte het ook niet helemaal... Femmigje fijn dat alles okee was! Liefs!
Ja goed he? Zeg ik oh yes ik ben nog zwanger, omdat de test posi was. Zegt ze nou daar geef ik geen garanties over hoor..begint ze een heel verhaal over hormone in urin ook al is het mis enzo. Tsss weet ik toch ook wel maar we gaan gewoon van t goeie uit!
hoi meiden, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en hij was wel wat donkerder dan dinsdag, maar de 2e streep was niet zo donker als de 1e streep! is dat erg? ik ben wel misselijk als ik opsta, ik heb dan zo'n honger waar ik misselijk van word. liefs rebbel
Goeiemorgen! Mijn test was pas 4 dagen na nod zo denker als de controlestreep. Op nod was hij lichter ent zoals bij jou!
oke thanks! ik heb net in ook nog in de gebruiksaanwijzing gekeken en licht is ook positief! gelukkig maar! over een paar daagjes anders nog maar eens testen! liefs rebbel