Alloha, Pooh: mooi buikie hoor. Rebbel: streep is streep hoor meid. Mili: natuurlijk ga je van het positieve uit. Aylin: fijn dat alles goed is. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles oke. Morgen vieren we Danio z'n verjaardag. Gisteren nog ff nieuwe kleertjes voor hem gekocht en versiering. Taarten kunnen we morgen ophalen. Heb er nu al zin in.
haha rebbel, en nou niet meer twijfelen hè! Hier alles oke, nog 4 nachtjes slapen, echt wel spannend. en dan begint het grote aftellen. Van mij mag het nog wel even duren deze zwangerschap. Voel me weer hartstikke goed en vind het toch zo bijzonder
Haaaaaaaaaaai Dames, Heb net even vluchtig gelezen! Rebbel en Mili, ja na zo'n test is toch alles wel onzeker... Want ik heb nu nog steeds zoiets.. mmm zou er straks wel wat zitten.. Omdat je nu weet wat en hoe het gaat ben ik nu wel banger moet ik zeggen als met de 1e keer! Had vorige keer met de termijnecho zoiets, oh, leuk dan zien we ons baby'tje.. Maar tsjong, nu denkik; zou er wel een kloppend hartje zijn enzo.. Heel anders nu! Pooh, mooie nette buik hoor!
thanks marloes voor de tip ik had er al een paar op want ik las in een boek dat het mocht maar van de week ineens weer een boek waarin stond geen brie ik gelijk in paniek stel je voor dat mijn baby ziek is of schade heeft door mijn brie gelukkig alles goed pff ga gelijk een toostje pakken lol femmigje veel plezier meid met het grote feest morgen! pooh mooi buikje hoor! heb je ook moeite met de warme dagen? ik heb me toch een zere benen en vocht erin balen zeg.. raar ineens hier zo druk en stil aan de andere kant een goed teken maar wel sneu voor de overgebleven dames anders moeten ze maar gewoon illegaal hier mee kletsen hoor vinden jullie niet?
Ja, Zuurtje en Marsab mogen idd best wel illegaal meekletsen, want ze horen er echt wel bij. Lammetje: gelukkig valt het met de brie dus wel mee. Lekker ite.
Hier nog ff een buikfoto. Een van de laatsten denk ik zomaar. Geen joekelbuik, maar wel een lekker buikie vind ikzelf.
ik denk....huh....wat is er nu gebeurd...zijn we weer op vrijdag 3 april en ja hoor, alles is verdwenen van de afgelopen week viewtopic.php?f=1&t=147411 jammer, maar niks meer aan te doen ik weet nog wel dat Me2 is bevallen van een meisje Fee van harte gefeliciteerd met je kleine meid me2, ik hoop dat het je allemaal een beetje is meegevallen Ik had van de week de 20 weken echo (wisten jullie al maar schrijf het gewoon nog een keer ) en daarbij lag het kindje zo dat ze het hartje niet goed konden zien en dus moeten we dinsdag nog een keer. Ik maak me gelukkig totaal geen zorgen maar vind het alleen maar leuk om nog een keer naar de kleine te mogen kijken het word hartstikke lekker weer vandaag. ik hoop dat iedereen ervan gaat genieten
AAAARRRGGGG ik kan niet meer in hotmail. Mn hele inbox bestaat niet meer. Ik had dus ook geen berichten van jullie..dus dacht wat raar. En als ik dan mn inbox wil openen kan dat niet. Hebben meer meiden er last van?
En nu dan nu al wel weer? Pfff was ff bang dat ik alleen was haha. Maar ja straks ben ik al mn contacten kwijt ofzo grrr stomme hotmail ook
Ja wat een actie haha, nou ja dan beginnen we maar weer opnieuw. Me2 van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hele lieve naam!! Petrabr fijn dat de echo op zich goed was en wel leuk dat je nog een keertje mag haha. Mili wat vervelend, hier geen problemen gehad met hotmail. Ben hier druk de tas van Ben aan het inpakken want die gaat vanavond lekker voor het weekend naar mijn ouders. Kunnen lief en ik nog een laatste weekendje met zijn 2-en hebben. Volgende maand de bruiloft en dan al snel kindje 2 erbij . Dus we nemen het er nog maar ff van dit weekend. Vanmiddag maar ff lekker wandelen met Ben, wat een heerlijk weer!
heh wat balen dat de laatste berichten weg zijn... maar kan gebeuren idd! Milan is een beetje ziekjes, wat verhoging en gister een paar keer overgegeven, wel goede zin gelukkig! we hebben de brief binnen gehad van nijmegen het is nu definitief 6 en 7 mei. we zijn er nog niet helemaal uit wat we doen, ik vind het een hele moeilijke beslissing. liefs rebbel
Hoi hoi, Me2: nogmaals van harte met jullie dochter Fee. Rebbel: succes met het maken van de keuze. Ladi: lekker genieten zou ik zo zeggen. Hier verder geen bijzonderheden. Vk komt hier straks naartoe. Ik zou daar naartoe, maar ze heeft een bevalling. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. Ik zal straks de lijst ff opzoeken. Weet iemand ook wanneer Me2 de ks zou krijgen?
Hihi femmigje heel scherp , dat krijg je he als alles opeens weer weg is. Zwanger he haha. Heb het al gecorrigeerd .