Hallo dames, Ben er even niet geweest en wat een veranderingen: - andere lay-out (mooi, maar wel even wennen) - zomaar weer een baby erbij, gefeliciteerd Me2, en wat een leuke naam!! - succes met jullie keus maken Rebbel Verder hier weinig bijzonderheden. Gaat best goed. Als ik zo achter de pc zit voel ik de kleine volgens mij sinds de laatste 3 dagen. Wauw, zo gaaf Hier druk geweest met hypotheekgesprekken voeren, wat we financieel kunnen op de huizenmarkt zeg maar. Nu is hier een schaarste aan huizen, dus erg hoge prijzen in vergelijking met regio We blijven nog maar even huren in ons vrijstaande boerderijtje, want we zitten voor zo'n lage huur. En ik heb geen zin in verhuizingen rond de tijd van bevallen e.d. Veel te veel stress voor mij... Ga ziekenhuis bellen voor afspraak 20-wekenecho. Wij willen het geslacht niet weten, dus is voor ons puur medisch dat we het doen. Ben benieuwd wanneer we dan mogen. Dames, alvast fijne paasdagen, en nog even genieten van het mooie weer. Ga zo lekker gras maaien femmigje: Sterkte met de laatste loodjes, 't komt nu echt dichtbij voor jou...
Me2 gefeliciteerd met je dochter Fee! mooie naam hoor! Femmigje jij bent nu echt de volgende! spannend he! Ga ff bijlezen nu
@petra fijn dat de echo er verder goed uitzag, en veel plezier dinsdag, helemaal niet erg toch, nog een keer @Ladi lekker hoor nog ff een weekendje samen, groot gelijk! Word allemaal druk genoeg straks, voor je het weet is brusje er! @rebbel beterschap voor Milan! @neus heerlijk he , dat eerste getrappel in je buik! lekker van genieten! en groot gelijk dat je nog ff niet gaat kopen,zeker als het niet echt nodig is, kopen kan altijd nog toch, en een vrijstaand boerderijtje klinkt niet slecht Ik zit nu in 'week 36' en ik begin het toch allemaal wel spannend te vinden de nesteldrang begint ook weer flink te komen , heb al een hele lijst gemaakt met wat ik allemaal nog gedaan wil hebben voor de bevalling, alleen zo weinig zin om eraan te beginnen zeker met dit weer! Ben ook gewoon zo benieuwd hoe het zal gaan met Daimy , hoe ze het heeft bij de oppas als ik ga bevallen en vooral hoe ze op haar zusje en de hele nieuwe situatie zal reageren. Maar het komt vast allemaal wel goed! Gisteren ook de intake van de kraamzorg gehad, telefonisch dit keer, was eigenlijk niets nieuws..alleen dat ik mijn lieve kraamhulp van de vorige niet kan krijgen want die is zelf ongeveer tegelijk uitgerekend, maar dat had ze me al verteld via de mail. Hopelijk sturen ze een goeie vervanger Begin ook ontzettend nieuwsgierig te worden naar ons meisje! Zo ff de lijst opspeuren, maar ik geloof dat ik na femmigje aan de beurt ben
Sab: misschien beval jij wel eerder dan ik. Maar dat hoop ik toch niet hoor. Neus: een vrijstaande boerderij lijkt mij heerlijk, maar jullie zijn dus toch op zoek naar wat anders. Super dat je de kleine voelt, lekker he? Hier is het weer ook super, vanmorgen al naar buiten geweest, vanmiddag weer. Maar eerst komt de vk nog en onze nieuwe wasmachine. Volgens mij heb ik inmiddels wel 6 wasjes liggen, bleh. Ik zal de lijst nu ff opsporen. (of deed jij dat nu Sab? Ik zie het zo wel )
De KriebelMama's 2008/2009 Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 20 mama's zwanger : 2 jongetjes 5 meisjes 14 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - ? april 2009 Agenda April 1 TJB- 1ste echo 7 pina- Intake vk 7 TJB- Intake vk 7 Femmigje- Danio 1 jaar!! 7 Femmigje- Controle vk 10 Femmigje- Controle vk 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 7 Sabje- Jarig! 24 ! 14 Sabje- BEVALLEN! 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Ik weet de geboortedatum van Fee niet, wie wel? Moeten er nog meer data worden toegevoegd?
ik sta nog niet op de lijst! wil je mij er even bij zetten? ik ben op 11 dec. uitgerekend en op 1 mei intake bij de gyn en 1e echo. liefs rebbel
Me2: van harte gefeliciteerd met je kleine meid Petrabr: ha dus je mag nog een keertje extra, hoop dat ie dan niet dwars ligt LaDi: veel plezier dit weekend
De KriebelMama's 2008/2009 Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV Rebbel - 2e kindje - uitgerekend op 11 december - geslacht ? - ? blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 21 mama's zwanger : 2 jongetjes 4 meisjes 15 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - ? april 2009 Agenda April 1 TJB- 1ste echo 7 pina- Intake vk 7 TJB- Intake vk 7 Femmigje- Danio 1 jaar!! 7 Femmigje- Controle vk 10 Femmigje- Controle vk 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 1 Rebbel- Intake gyn + 1ste echo 7 Sabje- Jarig! 24 ! 14 Sabje- BEVALLEN! 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Je staat erbij Rebbel.
me 2 meid ik heb het helemaal gemist maar van harte gefeliciteerd met je dochter fee super naam klinkt zooo lief! ik heb het helemaal niet zien staan weet wel dat iemand het ineens over je had dus vandaar van mij een late reactie maar vind het suoper meid petra leuk dat je nog een keertje mag kijken en dat de rest al is goedgekeurd mooi werk meid! ladi lekker hoor geniet van het mooie weekend! jaha femmigje nu is het zover nu sta jij boven aan het lijstje met beval mama s (en hoe bevalt dat? lol ) ja sab voor jou word het nu ook spannend hoor jeetje dames wat gaan we hard ineens he wel leuk weer nieuwe mama s vraag me af hoe het met sopfie en gaby is en natuurlijk met de beebjes ohw dames wat een mooi weer he (maar wel een beetje lastig met zwanger zijn en dikke benen) lekker van genieten wandelen en fietsen ijsje op een terrasje pakken hmmm hmm ik ben mijn banner ineens kwijt zie ik wat raar van de week maar weer een nieuwe maken met een roze kleurtje klein vraagje heb een nieuw buggieboard in de aanbieding voor 70 euro heb hem niet gebruikt dus een koopje wil iemand hem hebben geef maar een gil heb zelf een kidsit gekocht vond ik toch iets handiger voor klleine meid
Hey Ik ben op 2 nov. 2008 bevallen van een dochter. En wij dachten al vrij snel aan een 2de. Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de kindjes en was het een bewuste keuze? Ik denk namelijk weer zwanger te zijn van nummer 2, nog een paar dagen en dan kan ik testen. Mijn dochter is nu 5 maanden en 1 week oud. Groetjes Mama25
@ mama25 wij kwamen er ook toen Roos 5 maanden was achter dat nummer 2 eraan kwam. als ik beval is Roos precies 13 maanden. of het gepland was??? een beetje. we deden niks om het te voorkomen, het was hartstikke welkom, maar ondertussen dacht ik dat het wel een tijdje zal duren en nu ben ik zo trots en blij
@mama25: Zie mn banner. Hihi best wel wat tijd er tussen. Meer dan we eigenlijk wilden. Toen onze kleine 3 mnd was hadden we de 2e al wel weer willen verwachten. Maar helaas heb je daarzelf geen hand in. Door BV was mn cyclus lang weg. Vanaf oktober pas weer ongi en dus de 5e ronde raak. Geef nog steeds BV dus cyclus was erg onregelmatig. Maar goed onze kleine is dan 1 jaar en ongeveer 8 2 9 mnd als de tweede komt. Valt ook nog best mee Succes en ik hoop dat je posi test!
Bij ons is het iig hartstikke welkom. Alleen niet gepland, gewoon gebeurd. Als het zo zou zijn dan is mijn dochter bijna 14 maanden als hij/zij geboren word. Nog ff wachten tot ik kan testen dan weet ik het zeker.
Hallo dames, Gaat alles goed hier. Vandaag lekker genoten van het mooie weer. 4 mei hebben we een pretecho met 17,5 week. Ik heb de 20 weken als ik bijna 22 weken ben vanwege onze vakantie. Ik ben erg benieuwd wat ons tweede kindje is een jongen of een meisje.
hoi meiden! @femmigje: dank je meid! @mama25: Milan en onze 2e schelen straks 1,5 jaar! succes, ik hoop dat je posi test! @aylin: spannend! misschien kunnen ze het geslacht 4 mei al wel zien dan! meiden, sorry dat ik niet zo veel te beppen heb, maar ik ben kapot! ga lekker bankhangen! liefs rebbel
Me2 gefeliciteerd met jullie dochter! Voor op de lijst: Mijn uitgerekende datum is (denk ik) 29 november. Heb as woensdag een 1e echo dus dan zullen we het zien... Mama25 spannend! Hoop dat je gelijk hebt! Fijne paasdagen allemaal!
Femmigje hoe was het gister bij de VK? Of eigenlijk de VK bij jou haha. Neus heerlijk he om die kleine te voelen, hier nu ook sinds deze week dat je echt mijn buik ziet bewegen. Haha Sab zo herkenbaar, ik bedenk me ook wat ik allemaal nog wil in huis. Maar iets uitvoeren ... Leuk trouwens dat je kraamhulp nu ongeveer tegelijk is uitgerekend. De VK die de bevalling van Ben heeft gedaan is 2 weekjes eerder dan mij uitgerekend . Voor de lijst, ik weet het geslacht wel maar houdt het lekker geheim haha, weet niet of daar nog een naam voor is? En dinsdag weer naar de VK maar dat hoeft er niet op hoor van mij haha. Mama25 hier begon het na 3 maanden te kriebelen. Het was toen nog ff afwachten wat mijn cyclus ging doen want die was voor Ben heeeeel onregelmatig (de ene keer 5 weken de andere keer 5 maanden) nu bleek hij een stuk regelmatiger maar nog wel lang maar in ronde 3 toch al raak (bij Ben deden we er 2 jaar over). Ben zal tussen de 15 en 16 maanden zijn als nummer 2 komt . Oh en ik zie dat je ook in Haarlem woont, leuk he haha. Aylin oh spannend he dat geslacht! Ik vind het altijd zo knap als mensen het niet willen weten, daar ben ik toch echt te nieuwsgierig voor haha. Nou wij gaan lekker naar buiten, maar eerst eens wat lekker boodschapjes inslaan . Trouwens gister Ben dus naar mijn ouders gebracht en voor het eerst in de volgende kinderstoel (hij zat nog in de maxi cosi, smal kindje he haha) en hij vond het wel interessant allemaal. Lekker om zich heen en naar buiten kijken!