Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Rebbel heel veel beterschap voor jullie!!!!!

@ Shenoby welkom hier! Spannend!!

@ Sab wat gaat de tijd snel....ik vind het zo raar om de banners rond de 35w6d te zien want toen ben ik bevallen van Sam...hoop dat beebje nu langer blijft zitten, maar ik zou het ook raar vinden als ik nu ineens 6 weken langer moet wachten, mja dat risico zit erin...succes met de laatste loodjes!!

@ Femmigje hoe istie daar?

@ Me2 lekker aan het genieten?

@ Marloes bij jou gaat het ook snel hoor!

@ Blondie wat leuk dat het paaseitjes zoeken zo leuk ging!!

@ Mili lekker geslapen?

@ Aylin 15 weekjes alweer...wat gaat de tijd snel he!

@ Vlinder wat balen van dat werk...hoop dat het snel de goede kant uit zal gaan!

@ Pina beterschap met de misselijkheid!

Hier vandaag 27 weekjes :confused: gaat ineens heel snel!

Even spammen

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    En nog eentje...

Lekker hoor weer veel naar buiten met dit weer!

@ lammetje hoe istie daar? Knap hoor met nog twee kindjes die rondlopen/kruipen...valt het vocht in je voeten en benen mee? Knuffel

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    vandaag weer een echo, omdat ze verleden week bij de 20 weken echo het hartje niet goed konden zien. fijne dag allemaal en geniet van het weer

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

Ff snel hoor. Danio is niet fit en vraagt continue aandacht.

Alle nieuwen: welkom en van harte.

Rebbel: sterkte met Milan, hopelijk gaat het gauw beter.

Pooh: onwijs leuke foto's van Sam.

Voor de rest weet ik het ff niet meer, sorry.

Ben nog niet aan het bevallen hoor. ;) Sab, Pooh en Mayke krijgen gelijk een sms van me.
    Verder een heerlijk weekend gehad. :D

5. luna12

luna12 Nieuw lid

13 apr 2009
    4
    0
    0
    Hoi,
    Ben nieuw hier. In januari ben ik bevallen van een mooie dochter waar wij heel erg blij mee zijn. Ik was nog niet begonnen met de pil, want ik ben nog niet ongi geweest en wist eigenlijk niet wanneer te beginnen (natuurlijk had ik dit even na kunnen vragen). Ik geef nog BV. We hebben dus onveilig geklust en nu.......weer alle verschijnselen die ik de eerste keer ook had: veel plassen en een hele zoet geur van mijn urine (ik hang er niet met mijn neus in, maar het ruikt heel sterk, en ook weer verkouden.........ineens kwam er bij me op: het zal toch niet. Testje gekocht........positief. Het kan nog maar heel pril zijn hoor, maar goed....ik ben weer zwanger, wel heel snel, maar wel heel erg gewenst!

Ik dacht nog even dat de test positief was door de HcG van de vorige zwangerschap, maar dat is er na 3 maanden als het goed al weer uit. de test was nog binnen de minuut knal positief.

Ik hoop dat ik niet zo misselijk ben als de vorige keer, want dat in combinatie met een kleintje lijkt me heel erg zwaar.

Mijn zwangerschapsverlof is nog niet eens afgelopen! :rolleyes:

groeten,
    Luna

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Toch nog ff een foto van m'n buikie. ;)

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    En nog eentje. (niet naar m'n haar kijken, dat zit ff niet)

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Toch van harte Luna en welkom.

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Rebbel jeetje arme Milan! Hopelijk knapt hij nu inderdaad snel op, fijn dat je bij hem mag blijven!

Pina succes met je echo! De misselijkheid ken ik wel, met Ben van 7 weken t/m 7 maanden last van gehad nu gelukkig 'maar' tot en met 4 maanden en af en toe nog wel eens een ochtendje.

Vlinder veel plezier met de 3D echo! Leuk!!

Zo Sab lekker bezig geweest haha, wel lekker dat je lijstje nu een beetje opschiet. Je mag al bijna :D:D:D.

En Shenoby hoe was de test vandaag?

Pooh wat een leuke spam! Ja het schiet op he hier ook 27 weken :D.

Petrabr hoe was de echo vandaag? Nu een vrolijkere echoscopiste?

Ah Femmigje nog niet aan het bevallen haha, jammer. Sterkte met Danio! Flinke buik zeg!

Luna gefeliciteerd! Wel spannend zeg, ben wel benieuwd hoe ver je nu bent!

Fijne pasen gehad allemaal? Hier was het heerlijk het weekendje met zijn 2-en maar ook heerlijk om Ben weer op te halen :D. Opa en oma waren ook wel een beetje op haha. Vanochtend weer bij de verloskundige geweest, alles weer helemaal goed gelukkig. Over 3 weken weer.

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ladi: fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    En mooi dat het weekendje lekker was. Vond je het niet moeilijk om die mooie jongen te moeten missen? Lijkt mij best lastig.

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi
    bij mij gaat het wel met het dikke buikie maar wel vermoeid door al 2 kids een huishouden en al die dingen er omheen.
    Heb al vermoeidheidklachten door whiplash dus nu dubbelop
    heb ook het gevoel dat ik helemaal niet kan rusten en alleen maar aan het rennen en vliegen ben
    jeetje ben echt toe aan vakantie maar helaas..
    och niet klagen lach op mijn gezicht plakken en doorduwen maar

ja pooh die banners zo vreemd he die gaan zo snel nog even en we gaan aftellen
    30 weken vind ik zon grens van ohw nu gaat het spannend worden de laatste 10
    morgen moet ik weer naar de gyn even vragen maar over het vocht in mijn been en de spataders
    het word steeds erger en ja het doet zeer maar mooi is helemaal anders jeetje lelijke benen bah
    ga meteen even vragen over evt pijstilling bij de bevalling spannend gesprek dus

petra hoe was de echo?

aylin voel je je goed meid?

femmigje wat ben je stil beebje waar ben je???
    ha ha ik dacht echt dat je al bevallen was je was zo stil ineens
    beterschap met je kleintje en spannend word het wel hoor jeetje

heey luna welkom hier an van harte gefeliciteerd meid lekker genieten!

rebbel beterschap meid met je kleintje

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Lammetje: doe je rustig aan meid.
    Jullie gaan idd ook erg snel met z'n allen. Lekker. :D

Danio gaat zo lekker slapen. We hebben net ons broodje op. Normaal gesproken lig ik ook ff, maar de vk komt straks weer langs.

Gisteren trouwens aan het fierljeppen geweest. Nou ja, alleen gekeken dan. Was super gezellig. We waren met ong. 20 a 30 man. :D

Ben zelf ook steeds meer nieuwsgierig naar dat kleine mensje in m'n buik. Maar we wachten nog maar ff af. In ieder geval niet langer meer dan 3 weken.

13. luna12

luna12 Nieuw lid

13 apr 2009
    4
    0
    0
    Ik heb geen idee hoever ik nu ben.....het kan nooit langer zijn dan een week of 6, want eerder waren er nog een kluswerkzaamheden! Ik ga maar eens bellen naar de verloskundige voor een termijnecho.

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Jeetje Luna da's effe schrikken dan hé! Maar als het welkom is, laat maar komen toch!

Femmigje, je ziet er mooi uit met die dikke buik!
    Heb je zelf wel eens gefierljept? In Zwaagwesteinde is dat centrum, dat is hartstikke cool om dat met een hele groep te doen!
    Maar ahum, maar niet met de dikke buik!

Wat een schrik met rebbel haar kleintje zeg! Dan ben je toch weer even op de hoede.
    Ik zit nu lekker buiten, naja, ik ga zo naar buiten. Heb nog maar een weekje vrij genomen, naja gezegd dat het nog niet lukt vanwege de misselijkheid. Maar voel me wel wat schuldig hoor.. Want met medicijnen is het wel weer te doen.

Nou geniet van het coole weer! 8)

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Luna gefeliciteerd!

Dat zijn dus wrs2 kindjes voor jou in 2009!
    Heftig! Maar zal wel goed komen.

Pooh leuke foto's, Femmigje mooie buik!

Rebbel sterkte met Milan!

Ik word weer misselijk :(
    Baal er zo van...
    Het ging zo goed, was alleen maar extreem moe...
    Morgen eerste echo en intake vk...

Liefs!

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hooi hoi,
    FF snel reactie. T gaat hier redelijk. K heb alleen last aan een kant van mn buik en mn zij.
    Ga direct twijfelen..omdat ik ook wat rugpijn heb...zou het een buiten baarmoedelijke zwangerschap kunnen zijn? Ik heb wel een paar van de symptomen maar ja...geen idee..
    De pijn zou dan toch continue aanwezig moeten zijn er erger worden?
    Bij mn vorige zwangerschap had ik ook buikpijn enzo...pfff k wil niet voor niets de ha bellen. Maar ja denk dat ik toch ff bel als het morgen nog zo is.

K zag een paar leuke foto's voorbij komen en last iets over een opname van een van de ukkies ivm uitdrogen?

Verder niet alles gelezen, want AYLIN om ook op jou vraag terug te komen..k ben erggggg moe. Hihi en zo'n stuiterbal als ons meissie zorgt voor niet veel rust haha.

Ik hoop dat alles met iedereen verder goed gaat!!!

Dikke kus,
    Mili

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    even snel voordat ik heerlijk languit ga op de bank.
    De echo om het hartje nader te bekijken was prima in orde, ze hadden weer veel moeite om het goed in beeld te krijgen. Niet omdat het er slecht uitzag maar omdat het kindje precies zo draait dat je het niet kan zien. We hebben dus weer lekker lang kunnen kijken, al heb ik als ik een half uur op het hartje heb liggen focussen niet echt meer het idee dat je naar het grote wonder in je buik ligt te kijken.

Wat een onwijs mooie buik heb ik voorbij zien komen, daar moet je trots op zijn want hij is prachtig

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames.
    ga hier toch niet meeschrijven.
    nega getest vandaag.
    dus is waarschijnlijk een vk geweest

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja Femmigje het is wel even raar om hem dan achter te laten maar is niet de eerste keer. En het is ook wel erg lekker ff uitslapen en die rust haha.

Jeetje Lammetje zo te horen heb je het wel zwaar, knap hoor dat je zo doorzet!

Jeetje Luna wat spannend! Zou idd de VK maar eens bellen!

Pina ja is wel genieten he dit weer!

Blondie balen dat je weer misselijk wordt! Dat is echt zo waardeloos.

Mili lijkt me wel verstandig om de HA toch ff te balen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Petrabr fijn dat alles goed was, wel zo lekker om dat zeker te weten!

Shenoby wat vervelend! Hoe voel je je eronder?

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ladi
    t is een erg dubbel gevoel.

ik had namelijk de map genomen om zwangerschap te voorkomen.(condoom was namelijk geknapt)
    ben net 6 weken geleden bevallen dus een kindje was niet echt gepland.
    maar nu ik weet dat ik anders waarschijnlijk zwanger was geweest en ik dus eingelijk mijn eigen miskraam heb veroorzaakt voel ik me niet echt top,
    dus van ene kant een opluchtig maar aan de andere kant voel ik me vreselijk.
    de map neem ik dan ook nooit weer!
    gelukkig kon ik vandaag de prikpil halen,dus kunnen we eerst gewoon weer oefenen ;)

Deel Deze Pagina