hoi meiden! wij zijn weer thuis! Milan is nog niet helemaal beter, maar hij drinkt weer wat en houdt het beter binnen! net voor we gingen nog een keer overgegeven, maar het blijft nu niet meer komen! zolang hij wel iets drinkt en het komt er niet aan 2 kanten steeds uit is het goed! en hij moet min. 2 plasluiers hebben op een dag. ik herken mn mannetje gelukkig weer, het was maandag echt verschrikkelijk om hem zo te zien! overgeven, diarree, heel suf en slap! gelukkig deed het extra vocht en de ORS snel zijn werk! we waren 's ochtends nog naar huis gestuurd op de hap, maar ik vertrouwde het niet en ben terug gegaan, dat was maar goed ook! we gaan vrijdag een weekend weg en zoals het er nu uit ziet kunnen we wel gaan, gelukkig maar want we zijn daar wel even aan toe. @petra: dank je voor het posten! liefs rebbel
@ Rebbel wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Dikke knuffel! @ Blondie wat fijn een goede echo!! @ Ladi we lopen gelijk...gaat snel he! @ Shenoby balenb meid, maar voor je lichaam misschien wel beter zo! Veel oefenplezier!! @ Femmigje wat een mooie buik!! @ Mili ik weet zeker dat het gewoon goed zit! @ Pina misselijkheid al wat minder? @ Lammetje extra knuffel voor de vermoeidheid! Hier gisterenavond de 3decho gehad die we 2 weken hebben moeten verplaatsen...zooooooo leuk weer! Even spammen!
Wachten duurt lang.... Nog 4 dagen en dan weet ik het zeker. Heb wel allerlei symptomen, ben vooral misselijk... vlagen over de hele dag. Rode vlek in me gezicht, hahaha en vooral gelukkig Dat had ik bij mijn dochter ook, maar niet zo erg... Nu maar afwachten...
jeetje femmigje flinke toeter hoor ! nog even en je bent hem al weer kwijt raar idee he maar je krijgt er een mooi wonder voor terug ben je ook reuze nieuwschierig spannend he luna spannend hoe ver je bent leuk hoor weer zwanger lekker genieten! blondie balen van je misselijkheid wat kan je je dan beroerd voelen he sterkte en koppie op! milli als je een bbz hebt heb je echt pijn in een eierstok (als het daar zit) ik vloeide ook heel veel en op een gegeven moment ging er gewoon een kraan los van bloed en mega stolsels ook had ik helse pijn dacht dat ik dood ging zweten flauwvallen enz ook heb je een holte tussen je urineweg en anus (beetje onsmakelijk) als je daar een gevoel hebt van jeetje lijkt wel of ik steeds moet poepen dat zijn een beetje de dingen die ik had maar klinkt bij jou niet zo meid even afwachten tot de echo nog paar weekjes ladi fijn dat alles weer goed is en je een leuk weekend hebt gehad nu kunnen opa en oma bijtanken
Hoi hoi, Shenoby: jammer dat je hier niet meer kunt meekletsen. Wel succes met alles. Pooh: lekker ding zeg. Pina: wij fierljeppen hier gewoon in de weilanden, heerlijk. Rebbel: fijn dat Milan weer thuis is. Knuf voor hem. Lammetje: hoe gaat het nu met jou? En de drukte van 2 kids? Blondie: sterkte met de misselijkheid. En fijn dat de echo goed is. Mili: niet druk maken hoor, het zit gewoon goed. Luna: spannend. Ladi: hoe voel jij je? Sab: hoe gaat het met jou? En de nieuwe mama's? Hier verder alles oke. Morgen weer naar de vk. 2x in de week ivm vorige zs. Dinsdag was alles oke. Vk denkt dat beebje nog wel een weekje blijft zitten. Denk ikzelf trouwens ook. Maar jullie horen het wanneer ik nieuws heb.
Hoi Dames, FF snel melden, dat de 3 en 4d echo net helemaal super was. Placenta zit nu aan de voorkant, vandaar dat ik het beebje wat minder voel. Is heel druk aan het gymmen daarbinnen. Deze echoscopiste werkt zelf in het ziekenhuis en heeft even gekeken of we met de 20 weken niet voor een verrassing komen te staan, maar volgens haar was alles prima in orde. Pooh: Hoe krijg jij foto's hierop???? Wil ook wel eens spammen. heb ook zo'n mooie foto van Keira gemaakt van de week. Ik zal morgen iedereen even uitgebreid begroeten enzo. (Al zeg ik dat wel vaker....)
Heee Dames!! Nou hier gister de termijnecho gehad! We zijn een week terug gezet. Dacht dat ik al negen weken was, maar was dus 8 weken! Ben toch altijd wel wat huiverig als ik dat dan hoor.. Maar bij mijn zus was het ook zo en dat kwam gewoon doordat ze toch niet precies wist hoe haar cyclus was! Maar hier dus ook teruggezet. En achteraf kan ik het wel verklaren.. Mijn een na laatste cyclus was ook 5 weken, ik dacht dat ik toen een week overtijd was.. Maar dat was niet zo en ik werd gewoon ongi.. Toen had ik zoiets, ach dat kan gebeuren voor een keertje.. Dus dacht ik bij deze laatste cyclus; gewoon weer 4 weken aanhouden! Toen dacht ik dat ik weer een week overtijd (dus op 5 weken getest) en bleek positief te zijn! Maar dat bleek dus gewoon optijd getest! En de misselijkheid was ook pas een week later dan bij de eerste... Dat komt dan natuurlijk ook doordat ik dacht dat ik al een week verder was!! Nu even een smeuig detail: We hebben die cyclus alleen op precies 2 weken geklust.. Verder niet meer.. Dus mijn ei is dus pas een +/- week later geweest! Ik zei ook tegen manlief.. Vorige keer als konijnen moeten klussen om zwanger te raken en nu! hahaha! @Blondie: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! @Femmigje: Schiet nou eens op met bevallen zeg! @Petrabr: Wij nemen wel twee babyfoons; vindt het nu ook super handig, hoor alle dingen die hij doet, en dat wil ik van baby nr. 2 ook graag! @Shenoby: Wat een teleurstelling zeg, toch weer ongi geworden. Dan baal je toch weer stevig! @Pooh: Prachtige foto's zeg van jullie kleintje!! Super, ik denk dat wij ook pas later in de zw.schap een echo laten maken, dan is het echt al een klein papzakje!! hihi @Mama25: Wat zit jij in een spannende tijd nu!!!
Feli met alle goede echo's! Pooh: Mooie echofoto's! Sab en Femmigje: Gaat hard nu bij jullie! Spannend hoor! Femmigje binnen drie weken zeker een beebje, erg bijzonder. Petrabr: Nee, hier straks gewoon één babyfoon. Ik heb de babyfoon ook maar tot een maand of zes gebruikt. Ik hoor hem altijd! Hier alles prima, erg moe sinds een weekje. Ik vind deze zwangerschap bizar snel gaan deze keer. Knipper twee keer met mijn ogen en er zit alweer drie kwart op! Hopelijk blijft de kleine tot zeker 38 á 39 weken zitten, dan heb ik namelijk nog mijn laatste tentamenperiode waarin ik nog verslagen moet inleveren. En eigenlijk zou het wel lekker zijn als ik na deze drukke periode nog twee weekjes rust heb Dus als ik het voor het zeggen heb teken ik voor de uitgerekende datum of een paar daagjes erna. Twee dagen na de uitgerekende datum kwam Jari en voor mijn gevoel was dat precies goed. We zullen zien...
hey meiden! wij gaan een weekend weg en vertrekken nu dus geen tijd om bij te lezen! @pooh: wel zag ik jou mooie echo foto's! wat een beauty! Milan is weer een heel eind beter gelukkig, het eten en drinken gaat steeds beter! tot maandag allemaal. liefs rebbel
Sab: al helemaal klaar voor de verjaardag van Daimy? Ben je niet een beetje bang dat je net op die dag gaat bevallen dan? Kans is klein, maar toch In ieder geval heel veel plezier alvast Rebbel: heel veel sterkte en beterschap voor Milan Fijn dat jullie weer thuis zijn en veel plezier dit weekend Pooh: wat een lekker ventje is het zeg, en de nieuwe ook Luna: welkom hier (mijn verlof was ook nog niet afgelopen toen ik alweer zwanger was ) Femmigje: echt een mooie buik zeg Ladi: fijn dat je weer door de keuring bent gekomen Mili: dikke kus terug, ik hoop dat de pijntjes snel af nemen voor je Petra: alles goed dus, en nog lekker lang kunnen genieten ook Wij hebben geen 2 babyfoons. Ik heb een Alecto babyfoon waar je meerdere units op aan kunt sluiten. Heb er dus maar 1 in de huiskamer staan en die geeft 2 kanalen weer. Werkt prima (besteld via Wehkamp, kijk maar eens daar op de site) Blondie: mooi, een goede echo. En nu lekker genieten maar Vlinder: ook al een mooie echo, wel een geruststelling alvast voor de 20weken echo
Ik heb trouwens met heel veel pijn in mijn hart mijn single kinderwagen verkocht. Vond het echt jammer, was nog helemaal niet uitgekeken op dat ding en hij zag er nog als nieuw uit. Maar ja, ik gebruik nu toch altijd de duo. Heb er in ieder geval wel iemand blij mee kunnen maken
heey dames heb een hyves gestart leek me leuk nu nog proberen een pagina te maken met leuke foto s geen idee hoe ik dat moet doen iemand tips?
nee petra geen 2 babyfoons ga even kijken hoe het gaat werken in de praktijk anders kan ik er altijd nog 1 bij halen rebbel geniet van je weekend meid heerlijk! nikita ga hopen dat het dan tot het eind blijft zitten en je nog even lekker kan genieten pina balen een weekje minder moet je nog langer wachten voor je je beebje ziet maar och als het maar gezond is he! vlinder balen placenta aan de voorkant of voel je wel veel leven van binnen? bij mij was het toen zo stil vond ik reuze jammer femmigje jij hebt echt een super banner nu he jeetje spanning en sensatie! ik ben weer naar de gyn geweest gister en helaas beebje gaat weer achter lopen in 4 weken 3,5 week achter gaan lopen met de buikomvang beentjes waren wel gewoon op de goede lijn dus het word een lange slanke den onze dame! heb wel even geslacht nog laten checken kan ik nu echt kleertjes gaan wassen. over 2 weken een extra groeimeting en dan zien we wel verder maak me nog niet te veel zoregn het gaat precies als met de andere 2 kids en ja dat zijn ook 2 heerlijke donders geworden en kerngezond!
Meiden wat is er weer veel gekletst. Gister bij de vk geweest en alles was in orden. Grootte van de baarmoeder en bloeddruk. Over 2 weken hebben we een pret echo kan niet wachten. Mijn kleine uk loopt de laatste nachten heerlijk te spoken dus ben kapot! Milli niet te veel zorgen maken meid ik heb ook last gehad van vervelende buikpijn. Als je het niet vertrouwd gewoon ff de vk bellen. Pina en Blondie gefeliciteerd meiden met de mooie echo's!!! Lammetje ik heb ook een groei echo gekregen en Aylin liep ook achter qua groei. Nu zit ze opp de boven lijn. Het is een lekker chubbie kindje!!
@ Lammetje, waar is je banner??? Ik heb net een abonnement op het blad kinderen genomen, daar "krijg" je dan een babyfoon bij. Wij hebben boven altijd de deuren dicht ivm katten en ik hoor Roos dus ook echt niet zonder babyfoon volgende week ook maar de andere aankopen doen bij de mamamazzeldagen. Kreeg ook net bericht dat mijn fotobehang (weten jullie het nog? van die snoephartjes) onderweg is. Dan kan oma binnenkort aan de slag.
Pooh: Ik keek trouwens nog even een keer naar je echofoto's maar op de tweede foto vind ik je kleintje toch sprekend Sam! Vooral dat mondje! Aylin: Hier geen gespook 's nachts gelukkig maar wel 's avonds helaas. Hij heeft een beetje verlatingsangst de laatste tijd. In de supermarkt moet ik ook echt de buggy blijven vasthouden anders begint hij verschrikt te huilen. Is echt pas sinds deze week! Vanavond probeer ik hem vanaf kwart over acht weg te leggen maar heb hem er steeds uit moeten halen omdat hij echt helemaal overstuur raakte zodra ik weg liep. Hij slaapt nu net pas. Tijdens het spelen moet ik ook steeds vaker bij hem in de buurt blijven anders raakt ie ook van slag. Vermoeiend maar ook wel weer errug lief haha. Lammetje: Wat vervelend dat je kleintje alweer zo achter loopt. Gelukkig houden ze het in de gaten. Ik duim voor je dat ze niet verder achter gaat lopen. Mijnes liep tijdens de pretecho een weekje voor. Net als Jari dus zal wel weer zo ongeveer acht pond worden. Vlinder: hier ook placenta aan de voorkant. Wel jammer hoor, ik voelde mijn zoontje veel beter. Hier begin ik een beetje af te takelen. Ik voel me steeds moeier worden en kan steeds minder hooi op mijn vorkje hebben. Vandaag realiseerde ik me opeens dat ik deze schoolperiode met dit energielevel misschien niet eens helemaal af kan maken. Nou ja, als dat het ergste is... Mijn man zegt ook: een hoge bloeddruk of een vroeggeboorte van de stress is erger. En dat is natuurlijk ook zo.