Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb net het vreselijke nieuws van rebbel gelzen bij de aug2008 mama's. Ze heeft een miskraam gehad en zal na het weekend weer online komen

@ Rebbel, ook hier wil ik je sterkte wensen, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je bericht hier heb geschreven, maar ik weet dat iedereen hier ook zo met je meeleefd.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tis idd erg spannend.
    Nog steeds geen tekenen van :evil:

Nog 2 daagjes...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    rebbel, heel veel sterkte meid. Helaas weet ik wat het is... neem de tijd om het een plaatsje te geven

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Rebbel: Heel veel sterkte.

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    oh nee toch rebbel, bah ik schrik ervan, wat een rotnieuws :( heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een wondertje mag verwachten wat bij je blijft!

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    @femmigje, wat een prachtige buik! geniet er nog maar heel even van! ;)
    rommelt het al een beetje?

@lammetje, doe je een beetje rustig aan? het gaat voor jou ook alweer opschieten he, ongelofelijk hoe hard het is gegaan! ik weet nog goed dat je naast me kwam zitten op die roze wolk, lijkt helemaal niet lang geleden ;)

@luna welkom hier!

@petra fijn dat de 2e echo ook helemaal goed was!

@pooh wat een prachtige echo foto's! hij heeft echt een jongensgezichtje vind ik, (of dat komt omdat ik het weet ;) ) mooi hoor!

@mama25, weet je al meer?spannend!

@petra, hier voorlopig 1 babyfoon, ik wacht even af of ik een 2e ook echt nodig ga hebben, kan er dan altijd nog 1 bijkopen.

@vlinder, super dat je echo er helemaal goed uitzag!

@pina, jeeej ook een goede echo! heerlijk zeg, lekker genieten!

@blondiefu we zijn er helemaal klaar voor, de 1e verjaardag van ons meisje! :D de kado's staan al een tijd klaar, de taarten zijn besteld, alleen nog slingers ophangen donderdag en dan kan het feest beginnen! Het zou inderdaad kunnen dat ik op die dag beval, haha lijkt me ergens wel grappig :) Maar aangezien Daimy zich pas na 42 weken en 1 dag liet zien, ga ik er maar niet vanuit ;)
    hoe is het met jou mannen?

@lammetje hoop dat je beebje niet verder gaat achterlopen, 'gelukkig' heb je het al vaker meegemaakt en was toen ook alles goed!

@aylin ook weer goedgekeurd, lekker hoor!gaat ook alweer hard, krijg je al een buikje?

@nikita, heel erg herkenbaar die verlatingsangst! Daimy was altijd wel een beetje een papas kindje, maar de laatste 2 weken is het mama mama mama en mama. ze verliest me geen seconde uit het oog, en ik hoef haar maar aan te kijken of die armen gaan de lucht in :)
    net of er een soort magneet inzit die naar me toetrekt ;)
    in vind het eigenlijk ook wel heel erg lief haha.
    Het hoort misschien ook wel bij de leeftijd, maar heb soms ook wel het idee alsof ze weet dat er iets gaat gebeuren binnenkort, dat ze me nog even voor zichzelf wil hebben ofzo.

vervelend he die vermoeidheid, wel aan jezelf denken hoor, vind het al knap dat je het zolang volhoud met je school en in het ergste geval kun je het vast na de bevalling weer oppakken toch. probeer ook lekker te genieten van deze zwangerschap, het gaat zo snel he, en komt niet meer terug. ik vind het af en toe een heel raar idee, dat dit de laatste weekjes van mijn leven zijn, met babybuik. (wij houden het bij 2 kindjes)

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zo ik ben weer een beetje bij, er word wat afgekletst de laatste tijd!

Hier gaat alles lekker, ik merk dat ik er steeds meer 'klaar' voor ben, word met de dag ongeduldiger eigenlijk, ben zo nieuwsgierig naar dit meisje!
    Lichamelijk is het nog goed te doen, wel wat harde buiken en sneller moe, maar dat hoort erbij he. Woensdag weer naar de vk, ben benieuwd of ze al wat is ingedaalt.

Vrijdag de 1e verjaardag van ons prinsesje, heel veel zin in! Word wel even druk allemaal, maar ze word ook maar 1 keer 1 he :D

Vanmiddag nog even wat foto's gemaakt van mijn buik met 36,2 weken, ik maak echt heel weinig buikfoto's vergeleken met mijn vorige zwangerschap, het komt er gewoon niet van.
    sabjebuik 36,2 weken

sabjebuik met daimy

en nog 1tje van onze prinses :)

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Rebbel: wat ongelooflijk naar zeg! Bah, bah, bah! Heel veel sterkte gewenst!

Sab: Ik vind dat je dit keer een beschaafdere buik hebt. De vorige keer stond je in het april topic natuurlijk bekend als degene met de meest grote buik maar volgens mij valt het nu wel mee of niet? En natuurlijk probeer ik wel te genieten maar het zou wel heel erg fijn zijn als ik deze schoolperiode nog even af kon maken. Hier blijft het overigens ook bij twee kinderen. Als alles goed gaat heb ik straks een gezonde banjer en een gezond meisje en dan is het heel mooi. Dan kan ik in mijn eentje ook nog lekker op pad, dat is met drie kinderen wel anders. Daarnaast ben ik al blij dat ik met mijn slechte heup twee kinderen kan krijgen ik ga dat echt niet op de proef stellen door er nog een derde achteraan te plakken.

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    pina en blondie gefeliciteerd met de goede echo's!
    Aylin balen dat je kleintje aan het spoken is kun ej nu niet echt gebruiken met je zwangerschap he
    Och en over mijn groeimeting ik maak me geen zorgen hoor doen al mijn kindjes tot nu toe achterlopen
    en als ze uit de buik zijn groeien ze prima het zijn alleen geen dikkertjes

nikita heerlijk toch 2 kids lekker van genieten hoor1
    drie kids is toch iets meer de aandacht verdelen denk ik
    ik heb geluk de oudste is bijna 7 en al wereldwijs die gaat al alleen op pad spelen en doen en kan mama heel goed helpen dus dat scheeld wel
    toch vind ik stiekem 4 kids heel leuk maar lichamelijk weet ik niet of ik dat aankan
    manlief is echt tegen nu maar ja dat was hij ook eerst bij romy en de baby
    we zullen wel zien hoe het gaat lopen
    (ik verkoop nog maar even geen kleertjes )

jeetje rebbel wat lees ik nu wat een pech meid het zit je niet mee he de laatste tijd
    heel veel sterkte meid met je verlies
    neem de tijd om te verwerken ook voor jezelf

petra ja mijn banner is ineens weg ik een nieuwe gemaakt maar weet niet meer hoe ik hem in mijn profiel krijg hij staat er ineens onder als site zeg maar
    iemand tips ik weet het niet meer?

iemand die vriendjes wil worden op hyves likt me leuk!
    sab jeetje dikke buik joh!
    Wel handig om daimy op te laten zitten met dragen he doe ik ook met romy
    Super leuke foto s en wat leuk die tandjes zo lief
    jeetje 3 weken en paar daagjes nog voor jou echt zo bizar allemaal
    vind het zo vreemd hoe de tijd is gevlogen bij iedereen
    het word straks echt weer een nieuwe mama forum leuk hoor
    kletsen over baby s
    heb jij hyves?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    lammetje: je moet die tekst selecteren en dan op de IMG knop drukken... dan komt het helemaal goed met je banner.

Sab: mooie buik meid! en mooi meisje natuurlijk helemaal!

Hier heel graag 3 kindjes... dus ik ga over een goed jaar weer mee kriebelen denk ik...aaaaaaaah hihi

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Rebbel neeeeeeeeee meid wat lees ik nu...heel veel sterkte gewenst!! :cry: :cry: En een extra dikke knuffel voor jou!!

Komende week ga ik op iedereen reageren...hebben net de pc helemaal schoongemaakt en gelukkig doet hij het nu zonder uit te vallen! Fijn dat ik weer kan typen totdat de laptop komt! :D Maar nu moeten we zo naar mijn broertje in Antwerpen. Nog iets meer als een week en dan vliegen naar spanje! Whiiiii heb er zin in!

Tot deze week en een fijne zondag allemaal! ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och Rebbel wat een naar bericht!!!! Ik weet helaas ook hoe het is.....heel veel sterkte!!!

Lieve dames, kwam eve kijken of FJenF al bevallen was :)

Ik zal later deze week even teruglezen!!

Hier alles goed! We genieten heerlijk van ons prinsesje en haar grote broer!!!

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hallo dames,

Ook even een berichtje van mij. Alles gaat goed ben alleen nog steeds erg moe met een spokend kindje snachts en heb enorme last van mijn rug. Heb nogal een zwaar ukkie die nog niet volledig zelf loopt.

@Rebbel sterkte meid neem de tijd ervoor. En hopelijk ben je snel weer zwanger van een nieuw wondertje.
    @Lammetje thats the spirit mijn dochter was ook te klein volgens de meting maar het is nu een beer van een meid.
    @Sab mooie buik hoor meid! Ik krijg ook al een buikje bij de zwangerschap van Aylin had ik dat pas met 20 weken. Een foto van vorige week staat in mijn album!!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Me2 wat leuk van je te horen!! Heb je al een fotootje hier staan! Ben zoooooooooo benieuwd naar jullie prinsesje!

@ Aylin hier ook een kindje wat overal langs loopt maar nog niet los. Zwaar dus met zijn 12 kg :confused: Maar gelukkig kan hij nu zelf de trap op...dat scheelt voor mij heel veel! En die buik zit anders ook in de weg! ;)

@ Sab wauw super mooie buik en zo'n mooi lijntje erbij...hier is het bij elke zwangerschap super uitdijen :( mja voor een goed doel he ;)

@ Nikita ik ben benieuwd naar ons knulletje! Leuk dat je sam in de fotootjes herkent!
    Ik duim voor je dat je je studiejaar kan afmaken!!

Sorry dat ik niet alles meer herinner...maar vanaf nu ga ik alles bijhouden, mijn pc is schoon en weer een stuk sneller! :oops: :D

Vandaag voor het eerst een dagje thuis. Ben al de hele week oververmoeid en vorige week veel harde buiken...zit niet te wachten op wer een vroeggeboorte net zoals bij Sam dus even rustig aan! ;)

Iedereen een fijne dag!

Liefs Pooh

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Hier ene buikfotootje van mij met 27 weken op de kinderboerderij

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    En sam alleen bij de kippen

17. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Nog niet bevallen hoor. ;) We zijn rustig aan het wachten, wachten, wachten.

Rebbel: meid, wat een vreselijk nieuws, sterkte.

Me2: fijn om even wat van je te horen. Lekker aan het genieten? :D

Wat een mooie buikies zag ik voorbij komen Sab en Pooh. Heerlijk. :D

Pooh: heerlijk, nog een weekje en dan naar de zon.

Lammetje: wanneer je Femmigje Harlingen intypt op hyves, zie je mij volgens mij al. Zoveel Femmigje's bestaan er volgens mij niet. ;)

Verder wel wat krampjes, maar ja die heb ik al een paar weekjes, zegt dus niks. We wachten het af he.

Sorry, heb niet alles gelezen.

Ik ruik iets vies hier. Ik denk dat ik weet wat het is. ;)

18. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi lieve meiden,

dank jullie wel voor al het medeleven en de knuffels!
    we zijn weer thuis van het weekendje weg met mijn ouders. pfff... ik had ook gehoopt een mk niet meer mee te hoeven maken, maar helaas.. mannetje en ik zeiden nog tegen elkaar dat het goed ging, bij Milan had ik met 5 weken al wat bloedverlies, maar helaas vrijdagavond had ik wat gekleurde afscheiding! ik ging er nog niet vanuit dat het foute boel was omdat ik bij Milan ook wat bloedverlies heb gehad en ik had geen buikpijn. de volgende ochtend rugpijn en ja hoor... helder rood bloed. :cry: ik had mezelf hier al een beetje tegen beschermd en er wat rekening mee gehouden dat het kon gebeuren, maar toch is het even ontzettend klote! :( zaterdag aan het einde van de ochtend denk ik dat het er af is gekomen, daar leek het iig op en de buik en rugpijn was toen ook over. ik verlies nu ook geen bloed meer.
    we waren met mijn ouders weg, die niet wisten dat ik zwanger was en ze hadden dit weekend echt even nodig door omstandigheden met mijn oma, dus ik heb ze ook niks verteld. dan zou mijn moeder daar weer over inzitten. ik vroeg zaterdagochtend aan mijn moeder of ze toevallig maandverband bij had en verzon dat ik vroeger ongesteld was geworden dan ik verwacht had, toen zei ze; oh ik dacht vorige week echt dat jij zwanger was, dat heb ik nog tegen ons pap gezegd, maar toch niet dan! ik zo: hoezo? ja dat zag ik gewoon aan je. :( ik zelf had dat al tegen mannetje gezegd dat ik dacht dat mijn moeder het door had, die ziet die dingen altijd meteen! dus dat was wel erg lastig.

we zijn weer even verdrietig, en ik vooral onzeker omdat dit de 2e keer is én omdat de zwangerschap van Milan ook zo moeizaam verliep! de weeën bij 25 weken... het maakt me angstig voor een volgende keer, of het nog wel een keer goed kan gaan... :(
    toch is deze keer minder heftig dan de vorige keer, misschien omdat ik er wel rekening mee had gehouden en we een heerlijk kereltje hebben waar we volop van genieten! we weten dat het iig een keer gelukt is, dus we hopen dat ons een 2e wondertje ook gegund is.
    ik hoop dat de zon hier weer gaat schijnen, want ik heb even het gevoel dat alles mis gaat de laatste tijd. hopelijk krijgen we dan wel goed nieuws na de onderzoeken van Milan, want we hebben besloten om deze toch nog te laten doen omdat ze niet pijnlijk zijn voor hem.

morgen moet ik om 11.20 in het zkh zijn om te kijken of het mooi schoon is en om het even te bespreken met mijn gyn.

liefs rebbel

19. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Rebbel: meid wat een gedoe voor je zeg. Nogmaals een dikke knuf en ik hoop dat het gauw allemaal goed komt. Denk aan je.

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    He rebbel wat een vreselijk bericht!
    Heel veel sterkte meid!

Kan me je zorgen voorstellen..maar ik denk dat dit echt pech is geweest en niet dat dit iets anders betekent.

Ik hoop dat alles schoon is.

Liefs!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sab en Pooh mooie buiken hoor en rustig aan idd met harde buiken pooh, dit keer een langere zwangerschap hoor!~

Femmigje zet em op!

Liefs!

Share This Page