Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    petra lekker dat je nu in het voren kan werken dat scheeld mooi straks als het moeilijker word

ja femmigje als je tijd hebt ook maar een nieuwe banner met mooi fotot maken !

ladi gefeliciteerd met je ondertrouw spannend hoor!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ik hoor hier officieel niet mee natuurlijk, maar wil toch even weten hoe het met jullie is! ;)

liefs rebbel

3. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi dames,

Goed nieuws: Het bedrijf waar mijn vriend werkte heeft een doorstart kunnen maken en hij is weer aan het werk. Pffft, scheelt zoveel stress....Wel heel triest dat maar 18 van de 80 man weer kan werken, maar gelukkig zit m'n vriend erbij!!!
    Voorlopig voor een half jaar in ieder geval.

Verder gaat het met mij ook nog goed. Heb nog geen vocht en ben nog maar 6 kg aangekomen. Bij Keira zat er nu al ong. 12 bij, dus doe het erg netjes. Ik hoop dat m'n bloeddruk ook goed blijft. 6 mei 20 weken echo en 12 mei suiker prikken, was de laatste keer te hoog.

femmigje bevallen las ik: van harte!
    Ladi in ondertrouw???

Ik zeg elke keer dat ik mee ga lezen en ga antwoorden, maar ben zo druk met verbouwen en stressen en werken. Deze wek helaas afscheid genomen van een moeder van een leerling. 43 jaar nog maar en zaterdag overleden......Gaat je niet in de koude kleren zitten. Oh Keira ligt te protesteren in bed, dat ze wakker is.....

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb lekker verlof!

en die ticker van mij... wat gaat het snel zeg, nog maar 4 weken en 5 dagen

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow MArloes, gaat idd heeeel snel!!!!

Jorntenfemmigje: van harte met jullie 2de zoon!!!!!!!!

Hier alles goed. Bv loopt goed. Kwam wel iets later door de ks, maar Feetje groeit als kool! Ze is verder heel zoet....heeft nu wel helaas wat last van krampjes. Met JP hebben we echt heel veel ellende van de krampen gehad, hoop dat het bij haar niet zo heftig wordt.

6. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heee Femmigje gefeliciteerd!!! Met nog een zoon! Wat geweldig zeg!

Ik las weer van allerlei nieuws!!!
    Hier gaat alles goed, zit aan de medicijnen voor de misselijkheid!
    Maar ik kom hier niet zo vaak, kan helaas niet wennen aan het nieuwe forum!
    Vind er eerlijk gezegd niks an..
    Groetjeessss van mij!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tja nog steeds geen :evil: te zien, de test is nog negatief.
    Maar voel me wel anders, dus misschien een langere cycles ofzo...
    Nog ff afwachten en anders ff bloedprikken, want ik voel me wel anders.

Dus jullie horen nog van mij en anders op naar de volgende ronde...

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    pooh veel plezier op vakantie meid hoop dat je heerlijk uitgerust terugkomt!

Sab nog van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!
    Nu is de volgende mijlpaal aan de beurt demi word grote zus!
    Nog maar een paar nachtjes en dan is het al zover spannend hoor ik ga je volgen.....

vlinder fijn zeg dat alles toch nog goed is gekomen pfff weer een zorg minder.

marloes lekker hoor verlof nu lekker gaan genieten en de laatste wasjes strijken van de baby
    even naar de pedicure of schoonheidssalon lekker laten verwennen!

me 2 fijn dat alles goed gaat joh!
    Voor de krampjes heb ik een wondermiddel venkelthee!
    het is even wennen en niet echt lekker maar het help fantastisch gewoon op de dag veel venkelthee drinken en dan krijgt fee het vanzelf binnen
    romy had geen 1 kramp 2 dagen gestopt met de thee en jawel weer kramp dus mama weer aan de thee en alles over.
    proberen waard hoor bij ons c1000 heeft het of reform zaak

spannend hoor mama 25 maar zou een test niet al iets moeten zeggen?

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Me2, ik deed de venkelthee door de fles of borstvoeding. Bij mij wilde ze namelijk de thee niet zo drinken. Dan kolfde ik af en deed het zakje erin van de venkelthee, paar keer dopen en klaar. Keira heeft toen geen last meer van krampen gehad. Toen ik overging op flesvoeding was het nog makkelijker om de thee er doorheen te doen. Maar zelf drinken is natuurlijk ook heel goed, dan krijgt ze het ook binnen. Ik had helaas maar voor een week of 2 borstvoeding, omdat ik een borstverkleining heb gehad.

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Dames sab is al even niet geweest zou er al spannend nieuws zijn :(:

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nog geen nieuws hoor :). Heb d'r nu op msn, we moeten nog ff geduld hebben ben ik bang.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ze zit nog binnen hoor :) helaas ;)

mijn meisje was vrijdag jarig en we hebben het hele weekend feest gehad, dus het was even drukdruk. Ze is flink verwend en het was allemaal erg geslaagd :D

een paar foto's van mijn jarige jetje dan :D

het feestvarken

daimy's reactie op de slingers en ballonnen

met mama

daimy heeft er helemaal zin in

op der versierde stoel

uhm ik weet niet waar ik moet beginnen

even kijk wat erin zit

daimy taart

lekker slopen! :)

weer aan het zoenen(daimy valt op blond ;) ) :)

klein beetje verwend

zoo nu even bijlezen wat ik gemist heb!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    @pooh, een late reactie maar superlieve foto's van Sam en je hebt ook een hele mooie buik hoor!

@wat apart dat er meerdere van jullie zeemeermannetjes en minnetjes hebben :D zo vaak komt dat toch niet voor?

@aylin spannend hoor de pretecho komt al dichtbij he!

@pooh heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie! geniet ervan met zijn 3tjes (4tjes)! denk dat ik toch maar thuisblijf :) word anders heel wat bijbetalen voor mijn gewicht ;)

@nikita, hoe is het met jou?

@femmigje leuk dat je even wat laat horen, ik heb de 1e foto van jullie 4tjes op je hyves gezien, jullie zien er echt supergelukkig uit!

@Ladi volgens mij is dat een echte meidenbuik, zo hoog ;) ik vind het wel handig als tafeltje :) en lekker dat Ben al door zijn sprong heen is, hier begint hij pas net ;)

@lammetje hoe is het daar? ook alweer op 3 kwart, vanaf 30 weken vond ik het echt enorm snel gaan!

@vlinder wat fijn dat je man toch nog gewoon aan de slag kan! hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!

@marloes, je kan nog makkelijk eerder bevallen als ik ;) we schelen maar 2 weken!
    bij mijn zwangerschap van daimy zijn er wel 30 april mama's voorgepiept en beviel ik bijna als laatste :) daimy was dan ook 15 dagen te laat!ben wel benieuwd hoor!

@me2 fijn dat je je even laat horen en wat super dat het zo goed gaat met je kleine meisje!hoe reageerd jp op zijn zusje? en heb je al foto's?

@pina balen joh dat je zo misselijk bent! helpen de medicijnen goed?
    gewoon vaker komen dan went het forum vanzelf ;)

@mama25 het blijft nog ff spannend dus, hou je ons op de hoogte?

@lammetje thanks voor je felicitatie! en het wordt zeker spannend nu!

Hier gaat alles goed, vind het nog steeds een gek idee dat ik in week 38 zit :O en dat het in principe ieder moment kan gebeuren.
    Ben er wel klaar voor , heb er zo'n zin in! maar ik weet ook dat het nog 4 weken kan duren, dus ik heb niet teveel hoop dat ze snel komt :)
    en gelukkig vliegen de weken voorbij!
    bij de vk was alles weer goed, alleen is zusje helemaal niets ingedaald en moet ik dus plat als mijn vliezen breken, verder maakt het niet uit gelukkig. daimy was ook niet ingedaald dus ik maak me verder geen zorgen.
    ik heb een heleboel buddy's dus ik hou jullie op de hoogte hoor haha

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Rebbel: Wat een rotbericht zeg, heel veel sterkte meid en een dikke digi knuffel voor jou

Sab: en heb je een knalfuif gehad :), ik zie dat je in ieder geval niet bevallen bent op die dag ;)
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie "grote" meid
    Mooie foto's heb je geplaatst
    Wat een hoop kado's heeft Daimy gekregen :)
    Het gaat wel spannend worden nu zeg.
    (mijn zusje is 3 dagen na jou uitgerekend van haar 1e kindje, dan ben ik eindelijk tante :) )

Pooh: wat een leuke foto bij de kinderboerderij.
    Veel plezier in gran canaria

Femmigje: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Ramiro. (leuke naam zeg)
    Geniet er maar lekker van.

Neus: ik denk dat dat vaak wel zo is van die bekkenpijn. Ik had bij de 2e ook veel meer last als bij de 1e.
    Succes bij de echo, ik hoop dat hij/zij het stiekum aan je laat zien ;)

Luna12: wat een stomme VK zeg :( niks van aantrekken meid, is hardstikke leuk 2 kids kort op elkaar.
    Ik heb echt niet het idee dat ik mijn kinderen tekort heb gedaan omdat ze zo weinig in leeftijd schelen.

Marloes: hahaha, was wel l*llig geweest als je het niet had willen weten ..... ;)
    Geniet maar van je verlof

Aylin: nou moe zeg, jij hebt een stomme tandarts.... sommige mensen hè ..... pfffft

Ladi: gefeliciteerd met je ondertrouw

Me2: mooi te horen dat Fee het goed doet. Hoop ook voor je dat de krampjes niet te erg worden.

Hier loopt alles lekker. Kids zijn relaxed en mama ook. Alleen een beetje verkouden maar dat is niet zo gek met dat wisselvallige weer ;)
    Ik ben vorige week jarig geweest en ook toen hebben de kids zich voorbeeldig gedragen :)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, Daimy wat ben jij verwend! GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!

Sab, ik ging 11 dagen overtijd ;) dus je mag gewoon eerst!

vandaag weer op controle geweest. Had deze keer een 'echte'' gyn, normaal een in opleiding. Nou die laatste hebben toch iets meer tijd voor je. Dit was echt een flits bezoek.
    Al lopende weg vroeg hij hoe het ging, even gezeten om de dagcurve weer door te geven, even voelen, even echo en klaar...
    was nog het langst bezig met al die vieze echo-gel er weer af te poetsen. halve fles voor 30 seconden kijken...
    baby ligt netjes naar beneden, nog genoeg vruchtwater en vooral nog heel veel ruimte om te groeien...

Pooh.. al vast een hele fijne vakantie!

Blondiedfu; jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag

Lammetje: kinderwagen al verkocht?

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog even een teken van leven van mij!

Sorry dat ik bijna heel de week niet geweest ben!! :oops:

Heel druk op school gehad en ik moet zelf een examen afleggen en daarvoor moest ik een groot rapport maken enz enz. Nu vanacht lekker vliegen naar Gran Canaria!!

Ik kom 9 mei terug en als ik thuis ben kom ik snel weer spieken hoe het hier is!

Knuffel voor iedereen! ;)

Liefs Pooh

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom hier eigenlijk nooit meer echt..maar probeer even wat terug te lezen.
    Femmigje heb ik al gefeliciteerd, heb haar op mn hyves en wist dat ze bevallen was
    Hier ook nog een keer gefeliciteerd!

Sab: wordt ook spannend bij jou he!bijna 38 weekjes!Ben benieuwd hoor!!

Met de rest ook alles oke? marloes, gaat ook snel bij jou!

Ik ben as vrijdag alweer 40!!!! weekjes!!!
    Echt spannend dus!!!Bij Demi begon het 2 daagjes na de uitgerekende datum..duurde alleen erg lang, 2 nachten niet geslapen door de pijnlijke weeen..uiteindelijk ingeleid en bevalling zelf, het persen, ging super goed, in 20 minuten!
    Ben erg benieuwd!

Demi is superlief voor de baby in mijn buik, ze zal het echt nog niet allemaal begrijpen (dat er straks echt een baby is, en mijn buik weg is enzo)maar ze geeft regelmatig kusjes op mn buik! (ons geeft ze ook vaak kusjes trouwens!

Had bij Demi ook heel veel voorween,nu ook weer...ik moet zeggen dat ik er nu niet veel aandenk, het rommelt wel een beetje, maar het zal nog wel ff duren denk ik....of wie weet vanavond wel, haha, dacht zelf nl de 28e maar dat zal wel niet hoor, dat dacht ik nl van te voren, nu denk ik dat het weer een paar dagen na de 40 weken zal zijn, maar voor de 41 weken..
    spannend!

Liefs
    Syl

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Sab: gefeliciteerd trouwens met e meisje! Ze heeft er van genoten zo te zien!

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    sab heerlijk verwend jou kleintje en wat een grote kados zeg jeetje!
    die ene foto half in het kado kruipend die is zoo leuk!

kinderwagen niet verkocht heb een meerijd plankje gekocht met stoeltje en romy vind het super!
    Had een kiddyboard gekocht maar vrees dat ze nog niet zo lang kan staan dus wil iemand een nieuwe over nemen voor een mooie prijs houd ik me aanbevolen.

even over indalen bij een volgende zwangerschap is dat meestal later soms zelfs pas tijdens de bevalling en maakt niets uit hoor

heey syl jeetje 40 weken al spannend hoor!
    Veel succes met de laatste dagen geniet er nog maar even van van je dikke buik en dan straks weer genieten van je eigen buikje

pooh veel plezier meid enne niet bevallen in het vliegtuig he !!!!!!!

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Ben ik heel even.
    Sylvia: leuk om wat van je te horen. En alweer bijna 40 weken, wauw. Succes met de laatste loodjes en met de bevalling. De eerste duurde bij mij ook erg lang en deze nog geen 7 uur. Dus er is hoop. ;)

Sab: nog van harte met Daimy. Ben bijna nooit achter de pc, dus ben een beetje laat. Sorry.
    Succes ook nog met de laatste loodjes.

Marloes: ook succes met de laatste loodjes.

Veel laatste loodjes hier, leuk.

Pooh: veel plezier op vakantie. Heerlijk genieten.

Verder weet ik het ff niet. Misschien dat ik er morgen weer ben.
    Kraam is vandaag voor het laatst geweest, dus morgen sta ik er alleen voor. Daarna heeft mijn man do en vr vrij en volgende week de hele week. Dat is dus wel lekker. :D
    Ramiro is alweer een week, gaat echt snel en hij is lekker aan het groeien. Danio vindt het geweldig en wil hem steeds aanraken. Schattig. :D

Jullie horen weer van me.

Liefs

Deel Deze Pagina