heey gaby meid ja dom he dat ik zo blij ben met mijn ei heb er ook heeel lang op zitten wachten was al een tijdje aan het wachten toen jij op de kriebels toppic kwam dus al langer als jij zwanger bent dusse ik schreeuw het lekker van de daken en hopelijk gauw omdat ik zwanger ben! fijn zon leuke echo met zijn allen en wel leuk dat je de echoscopist van tv hebt ha ha
Ha Lammetje, hier ben ik Had in het weekend al pb contact met je maar hier nogmaals: Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo gefeliciteerd met je ei (of waren het er nou drie ) x Sophie
Hee Gaby ook weer in het land Super dat je echo zo goed was. Balen van je tand Beter dat je geen nachtmerriebevalling had. Hopelijk heb ik dat deze keer ook niet. En tja, beter kan het denk ik altijd, want al is het geen horror, een pretje zal het ook nooit zijn. Maar dat heb ik ook graag voor zo'n geweldig wonder over. Vind het hele gebeuren van bevallen trouwens heel erg bijzonder en spannend en deel van me ziet er dan ook wel heel erg naar uit. Ben vooral zo nieuwsgierig naar die kleine meid. Gisteren bij vk geweest. Ze ligt inmiddels met hoofdje naar beneden en heeft gemiddeld gewicht. Goed gegroeid dus Ze is ook erg beweeglijk de laatste dagen. Sophie heeft constant diarree sinds dag of acht en vannacht flink gespuugd en ik heb ook last van mn maag. Denk daardoor dat ik al sinds zondagnacht voortdurend heel harde buik heb. x Sophie
oei houd het in de gaten sophie anders zou ik even een keer extra naar vk gaan of een belletje eraan wagen over je harde buiken enne veel beterschap voor je meisje! heb je alles al klaar het kamertje en heb je al een leuke naam bedacht voor je meisje lijkt me wel spannend hoor het komt nu wel dichtbij he meid leuk hoor!
Dank je Lammetje! We hebben niet zoveel ruimte, dus de baby komt straks heerlijk knus bij ons op de slaapkamer. Sophie heeft daar tot voor kort ook geslapen en slaapt nu in haar eigen kamertje. Als haar zusje wat groter is, kunnen ze bij elkaar op de kamer. Over een tijdje willen we ook verhuizen, maar duurt nog even. Ja, de naam hadden we al. En net voordat ik wist dat ik zwanger was (was het toen al) kwam ik in een boekenwinkel een boekje tegen met de voornaam en tweede naam die we in gedachten hadden voor als ik zwanger zou zijn van een meisje. En de afbeelding op het boekje leek precies op het geboortekaartje van Sophie. Zo bijzonder! Echt een teken geweest, dat kan toch geen toeval zijn. Heb gelijk twee van die boekjes gekocht En paar dagen of weekje later testte ik positief. En het is ook een meisje! Hoe is het met jou? Ben zoooooo aan het duimen voor je! xx Sophie
Doe je rustig aan Sophie? Blij te horen dat kindje goed groeit! Bij ons wordt de babykamer voor de baby en JP krijgt een nieuwe kamer. Als je baby groot genoeg is dan gaan ze samen op een kamer zodat wij weer een logeer kamer terug hebben. wij wonen niet in NL dus is wel fijn als er mensen kunnen blijven logeren...... Oh ja, bloeduitslag van de combinatietest is ook goed! Wij blij!
top me 2 dat alles goed is gefeliciteerd meid! sophie wat bijzonder die boekjes is leuk om te vertellen als je straks oud en verrimpeld met je kleinkinderen op schoot zit bij mij ij alles prima temp is top ha ha maar ja dat zegt niks he hoop van wel maar kan tegen vallen heb geen symptomen maar heb ik nooit voor nod gehad dus maak me daar geen zorgen om en eerlijk is eerlijk de eerste keer raak zou wel heel toevallig zijn
hier gaat de baby trouwens ook eerst bij ons, en dan ook samen op de kamer. later kunnen ze wel apart, maar dat is op 2 verschillende verdiepingen...dus nog niet handig
vind het zelf niks een kindje op de kamer je word wakker van elk geluidje en is voor iedereen onrustig helaas kan niet iedereen een kindje een eigen kamer geven ik gelukkig wel we gaan als het goedgekeurd is door de gemeente een stukje aan het huis bouwen dan krijgen we 30 vierkante meter op de 1e verdieping erbij dus 1 grote speel slaapkamer!
Me2, gefeliciteerd met de goede uitslag. Wat fijn! Heerlijk hoor Lammetje, die ruimte! Lijkt me super. Wij vonden het juist zo moeilijk om Sophie niet meer bij ons op de kamer te laten slapen, zo knus. Maar moet eerlijk bekennen dat ik het nu heerlijk vind om tot de tweede baby er is de slaapkamer even voor ons tweetjes te hebben Als we het knus wilden maken, sleepten we een matras naar de woonkamer. Is toch eigenlijk ook een beetje absurd hahaha. Word nu overigens ook wakker van ieder geluidje . Marloes, ja jij weet de naam Vind t trouwens erg knap van je dat je dat onthouden hebt. Vanochtend gesprek bij gynaecoloog gehad, voorgesprek voor bevalling. Wauw, vond het echt geweldig. Ben zo gerustgesteld! Over vier weken kom ik terug om de details te bespreken. Ze gaf aan dat de kans groot is dat ik nu weer overtijd ga lopen (bij Sophie ingeleid met 42wk1dg). Omdat de ruggenprik bij ons in zkhs niet 's nachts wordt gegeven, wil ze evt. me na 40 weken eerder gepland inleiden met ruggenprik. Dat soort details bespreken we volgende afspraak. Ook remifentanil is zij, ondanks berichten media n.a.v. artikel Medisch Contact, nog steeds positief over. Ze hebben goede controle op evt. complicaties. Remifentanil is 24/7 beschikbaar. Heb haar ook een geboorteplan gegeven. Volgende keer bespreken we het en vullen we evt. aan. Wauw, had niet verwacht dat gesprek zo goed zou gaan. Harde buiken ook besproken, vooralsnog hoef ik me geen zorgen te maken. Wel in de gaten houden en bij twijfel altijd vk bellen. Heb gelijk maar even bloed laten prikken ivm bijna 30 weken. x Sophie
klink goed sophie jij kan met een gerust hart de bevalling tegemoed zien lijkt me heerlijk om alles goed besproken te hebben nu hopen dat de kleine spruit zich ook aan het plan houd!
thanks sophie hoop zo dat mijn wachten eindelijk beloond gaat worden ik hou me( tenminste probeer ik )aardig rustig om teleurstelling te voorkomen maar zou echt zon gat in het dak springen als het echt zo zou zijn ik wil in ieder geval zwanger zijn als jou baby komt anders is het te errug hoor
He, Lammetje: ga je ook al eerder testen? Sophie en Pina, wat zijn jullie alweer ver zeg. Gaat echt hard. Hier alles prima. 28 nov m'n 20 weken echo. Nu al zin in.
Hi meiden, Hier klein behuist dus de kleine komt bij ons op de kamer. In de loop van de tijd hopen we een groter huis te vinden/kopen. Maar dat zit er nu even niet in en ik heb nu de kraamzorg en vk al geregeld in de buurt. En we zoeken naar een huis 30 km hier vandaan dus niet handig als we nu alsnog een huisje vinden. Waarschijnlijk in mijn verlof maar goed rondkijken en hopelijk slagen en kopen. Ik vind de baby op onze kamer wel zo'n veilig idee. Dat hebben we met onze zoon ook 3 maandjes gedaan. Sophie fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik ben nog helemaal niet bezig met de bevalling. Te druk met werken en mijn mannen haha. Lammetje, spannende dagen voor de boeg. Duik voor je. Ga je het volhouden nog die 4 dagen of toch heeeel stiekum testen Ik ga weer aan het werk. Kom later vandaag of van de week nog terug. Liefs, Gaby