Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    aylin, ik ga voor een jongen bij jullie!

sab, jij nog steeds met zusje in de buik... en nog geen voortekenen dat ze snel wil komen. Gelukkig ben je het nog niet beu toch?

Hier geen voorweeën ofzo... vorige keer ook nooit gehad, zelfs geen harde buiken.
    uiteindelijk met weeopwekkers wel weeën natuurlijk, maar infuus dicht = weeën weg...
    dus ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan lopen.

hoe zal Pooh het hebben op vakantie... met dikke buik in de schaduw.

lammetje: mooi cadeau van je moeder!

nikita; jullie verdienen een super nacht ;)

2. Bri

Bri Niet meer actief

Sab, hopelijk hoef je deze keer iets minder lang te wachten dan bij Daimy... of vind je het wachten nu minder zwaar? ik heb zo het idee dat een tweede zwangerschap voor het gevoel sneller gaat dan de eerste, of vergis ik me?

De eerste ronde gaat voor ons nu beginnen (ben dit weekend ongesteld geworden, netjes op tijd 27 dagen na de vorige keer); ik hoop dus ook dat ik gauw écht lid van dit clubje mag worden!

nikita, sterkte! kun je overdag nog wel wat bijslapen? Hier is het net zo: als Deane een keer een slechte nacht heeft, wordt hij zeker vroeg wakker (je zou inderdaad denken: slaap lekker ff uit jochie, je hebt het nodig, maar dat doet hij dan nooit en wordt juist nog vroeger wakker dan normaal). De afgelopen 2 nachten was hij erg onrustig, maar we waren ook alle drie niet lekker.

aylin: veel pret bij de echo!

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nikita hoop dat je vannacht een betere nacht krijgt
    ik denk inderdaad dat alles een beetje snel gaat en het voor de kleine een beetje moeilijk te verwerken is aklle nieuwe dingen in de wereld

sab nog geen beebje helaas
    maaaar kan nu echt niet zo heel lang meer duren meid spannend is het zeker weten!

dames met jeuk balen zeg gelukkig heb ik het nog nooit gehad lijkt me wel heel lastig hoor

aylin hoe was je echo meid spannend

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Bijna nog precies 1 week wachten. Volgende week maandag om 8.30 uur, ohhh zo spannend!

@ Nikita, pff wat een nacht :(. Hoop dat je deze nacht wat beter geslapen hebt.

@ Lammetje, wat leuk een pandora armbandje en het kinderwagentje is idd wel een ERG leuk bedeltje :D. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen :).

@ Vlinder, waardeloos die jeuk!! Bah hoop dat het toch redelijk snel minder wordt!

@ Aylin, ook al zo'n jeuk verschrikkelijk lijkt me dat sterkte ermee!! Leuk cadeautje trouwens van je moeder, heel veel plezier vanavond!!

@ Bri, ohh spannend joh!! Veel succes :)

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve meiden,

De echo was geweldig. De kleine wou alleen niet echt actief mee doen. Lag zich lekker uit te rekken en te geeuwen. Af en toe draaide hij zich om. En idd goed gelezen hij. Aylin krijgt een broertje. Het was overduidelijk een jongen. We hebben meerdere malen zijn geslacht mogen bewonderen. De foto staat in mijn album.

Over 2 weken de 20 weken echo. Mogen we nog een keertje kijken!!!!

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Vlinder wat fijn dat je vriend terug kan komen bij zijn oude werk! Dat scheelt toch een hele hoop zorgen! En wat naar die jeuk :S, hoop dat creme goed helpt!

Marloes lekker dat je verlof is begonnen! Fijn dat de echo er ook weer goed uit zag!

Me2 fijn te horen dat alles goed gaat! Hoop dat de krampjes snel minder worden.

Mama25 inmiddels al ongesteld of een posi test?

Sab weer super leuke Daimy spam!

Pooh hoop dat je het naar je zin hebt in Gran Canaria maar dat lijkt me toch wel :D.

Syl al bevallen inmiddels?

Femmigje hoe gaat het alleen met je 2 mannen? Wat leuk dat Danio er zou goed op reageert! Lijkt me toch best spannend, je kunt ze niks uitleggen he.

Bri welkom! Wordt hier echt druk met de oude aprilmama's haha. Hoop dat het snel raak is voor jullie! Super dat jullie nu voor een 2e gaan!

Petra wat vermoeiend dat je steeds zo vroeg wakker bent! Ben je niet ontzettend moe of kun je later op de dag nog wel een dutje doen? Hier ook dit keer veel meer actie in de buik. Het wordt gewoon zelfs vervelend nu, soms de hele dag door. Erg lastig!

Booky leuk dat je ook hier langs komt! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij schiet ook al behoorlijk op zeg!

Nicky die arme Jari met zijn tand door de lip :(. Ben loopt nu wel achter zijn loopwagen, loopstoel en leunend op een mand die hij dan eerst ondersteboven zet :S maar nog niet los. Denk dat het niet al te lang meer duurt, maar het vallen krijgt hij wel aardig onder controle hoop dat dat zo blijft haha. Ik heb trouwens ook een veel grotere buik nu als met Ben. Ook meer aangekomen, maar ja met Ben was dat maar 1,5 kilo dus dat kan je dan ook niet echt vergelijken haha. Nu trouwens nog maar 2,5 kilo zwaarder dus valt nog reuze mee. Ah en wat een rotnacht hebben jullie achter de rug :(. Heb hier ook eigenlijk nog nooit dat soort nachten gehad, hopelijk blijft dat ook zo haha.

Lammetje wat lief van je moeder! Hier trouwens ook zo'n last van maagzuur de laatste dagen, heel naar.

Aylin gefeliciteerd!!!! Jongentjes zijn zo leuk!

Verder ff klagen hoor, ik heb al een hele poos last van mijn stuitje (waarschijnlijk verweking) maar het wordt nu toch wel heel erg :S. Straks kan ik niet meer zitten haha. Alweer 30 weken hier...wat gaat het snel deze keer zeg!!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi lieve meiden, ik heb even bijgelezen maar ga nu eerst de kleine Roos bij de oppas halen, wij zijn naar het concert van de counting crows geweest en ik had het nooit van mezelf verwacht voordat ik moeder werd maar ik vind het niet echt leuk als Roos uit logeren is.
    Ik kom later op de dag op jullie reageren

@ Aylin, van harte gefeliciteerd met je jongetje, wat zul je blij en gelukkig zijn

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee hier is helemaal niks.
    Niet ongesteld en ook nog geen posi test. (vorige week di getest)
    Snap er ff niks meer van.

Me cycles was juist gewoon erg regelmatig na de 6 kraamweken, om de 28 dagen, dus normaal , maar nu :s

Dus wacht t nog ff af...

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @Aylin: Wat leuk een jongen!! Wij hebben het geslacht niet gezien bij de pretecho, omdat wij dat niet wilden. Morgen heb ik om 8.30 uur 20 weken echo en nou ben ik toch aan het twijfelen of ik het wil weten...........Mijn buik is dit keer heel anders en ik voel me heel anders, dus dan denk ik een jongen. M'n gevoel zegt echter een meisje..........
    Ik denk dat Michel het niet wil weten, dus vraag ik er maar niet om. ben wel al stiekem filmpjes aan het kijken op youtube. Misschien kan ik het zelf stiekem zien..........

Ik ga nu slapen en proberen daarna op jullie te reageren. Ben er echt niet goed in helaas...

10. Bri

Bri Niet meer actief

Aylin, gefeliciteerd met jullie 2e jongen!
    LaDi, wow, jij schiet ook al op... 30 weken al weer. het gaat dus echt sneller, de tweede keer? En Ben is ook al zo'n kleine wandelaar. Leuk joh.
    Mama25, vervelend hoor, die onzekerheid. Dan kun je misschien maar beter ongesteld worden, dan weet je gewoon waar je aan toe bent (en is de regelmaat er nog). Sterkte en hopelijk wordt er snel iets duidelijk - het liefst een posi test natuurlijk!!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mama25, ik had na mijn bevalling 4 hele mooie cycli van 28 dagen... en toen opeens 1 van 90 dagen. Heb me suf getest, maar steeds negatief. Uiteindelijk de huisarts gebeld en mocht van die opwek-pilletjes en ja... de dag na het bellen werd ik dus ongesteld (zonder pilletjes)...
    Volgens haar kon het herstellen van de cyclus tot een jaar na de bevalling duren

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    booky spannend hoor heb je een vermoeden?

aylin wat leuk meid een jongen super nieuws krijg je straks weer een nieuw hoofdstuk met een ventje in huis erbij gefeliciteerd!

ladi de tijd gaat snel he voor we het weten is er weer een beebje bij
    al moet ik zeggen dat de baby van mij wel eerder mag komen een maandje eerder zou ik niks erg vinden
    als het maar niet in de couv moet vind ik alles best!

sab meldplicht!!!

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier gaat alles goed. Allemaal hele leuke berichten van familie en vrienden te horen gekregen. Ik ga eerst maar is uitzoeken welke kleding ik van Aylin ook voor een jongen kan gebruiken. De rest gaat wel weer even de kast in.

Nu nog namen bedenken best een hele opgave was het bij Aylin ook.

Marloes je had het goed meid!!!

Alle andere meiden bedankt voor het medeleven!!!!!!

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    We hebben nu een dochter dus word voor de eerste keer mama van een zoon!!!! :D

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Aylin: Wat gaaf! Jongetjes zijn heeeeeel erg leuk (toch Bri & Book?)

Ladi: Wat vervelend van je stuitje! Ik ben het even kwijt, wist jij nou ook wat het gaat worden?

Lammetje: Jouw kindjes zijn toch vaak klein? Of verwar ik je met iemand anders? Want als je weer een kleintje krijgt geeft een maandje eerder bevallen natuurlijk wel meer risico op de couveuse. En het gaat inderdaad hard dit keer!

Marloes & Mama25: Hier ook een gekke cyclus na de bevalling. Dusse: Blijven klussen hoor!

Petra: Ik kan me goed voorstellen dat je het niet leuk vind. Ik kan het dan ook echt niet over mijn hart verkrijgen om mijn kleintje uit logeren te brengen. Terwijl ik van tevoren dacht dat ik dat wel zou doen...

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Aylin: Wat gaaf! Jongetjes zijn heeeeeel erg leuk (toch Bri & Book?)

Ladi: Wat vervelend van je stuitje! Ik ben het even kwijt, wist jij nou ook wat het gaat worden?

Lammetje: Jouw kindjes zijn toch vaak klein? Of verwar ik je met iemand anders? Want als je weer een kleintje krijgt geeft een maandje eerder bevallen natuurlijk wel meer risico op de couveuse. En het gaat inderdaad hard dit keer!

Marloes & Mama25: Hier ook een gekke cyclus na de bevalling. Dusse: Blijven klussen hoor!

Petra: Ik kan me goed voorstellen dat je het niet leuk vind. Ik kan het dan ook echt niet over mijn hart verkrijgen om mijn kleintje uit logeren te brengen. Terwijl ik van tevoren dacht dat ik dat wel zou doen...

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ah Petra ja de eerste keer je kleintje uit logeren is wel heftig he. We hebben het inmiddels al een paar keer gedaan, zelfs ook weekenden bij mijn ouders. Maar het is altijd weer heerlijk om hem op te halen.

Mama25 wat vervelend! Het zou idd kunnen dat je cyclus nog niet op orde is. Anders toch maar even langs de huisarts?

Haha vlinder dus jij gaat morgen even goed gluren of je iets kunt zien :). Ik zou dat echt niet kunnen hoor het niet weten, ben veel te nieuwsgierig.

He Bri ja deze zwangerschap vliegt er voorbij. Je bent ook gewoon zoveel drukker natuurlijk en het is ook allemaal niet zo nieuw en spannend meer vind ik.

Nicky ik weet inderdaad wat het wordt :).

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ja, meldplicht! *steekt dikke buik vooruit* hij is er nog ;) morgen offuh straks naar de vk, ben benieuwd of ze al wat is ingedaald!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het logeren bij opa's en oma's gaat gelukkig hartstikke goed. We zijn zelfs een midweek wezen snowboraden zonder Roos.
    Maar maandag was bij vrienden zonder kinderen en ik had er gewoon niet zo een goed gevoel over.

@ sab, veel succes bij de vk!

20. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi dames,

Uit logeren......durf ik echt nog niet met Keira. Ik zou 'r teveel missen.

20 weken echo gehad en alles was prima! Heb eerst een piemeltje gezien, dacht ik. Toen zag ik 3 streepjes en toen niks meer, dus ik weet het echt niet.......M'n vrienden en familie houden het gezien m'n buik op een jongen. We zijn inmiddels uit alletwee de namen, dus maakt ook niks uit. Ik heb op 30 weken wel nog een 3d echo, dan ga ik weer proberen te gluren. Is dit keer wel een kleiner beebje, lijkt het.

Ik kreeg daarna echter k*t nieuws. Ik kom na de kerst waarschijnlijk pas weer terug op m'n werk. Nu hebben wij qua personeel jaren te ruim in ons jasje gezeten. Er is nieuw management en die belden me vandaag om te zeggen, dat ik geen klas meer heb volgend jaar. Ze gaan voor rust en stabiliteit, dus wordt mijn groep aan een ander gegeven!!! :evil: :(
    Ik moet dan bij een kleuterjuf, waar iik niet zo goed mee overweg kan, een dag invallen en in de bovenbouw adv's gaan invallen. Ik ben echt zo woest. Ik weet dat ik niet mag stressen vanweg mijn bloeddruk, maar hier kan ik niet anders dan om stressen. Eerst m'n vriend met z'n baan kwijt en nu dit!! Ik heb al 7 jaar een eigen groep en nu moet ik maar in gaan vallen, omdat ik zwanger ben!!!!!! Ik ga dus heel hard op zoek naar iets anders in m'n verlof. Ze kunnen van mij allemaal in de stront zakken. Zo, effe gespuid. Sorry hoor dames......

Deel Deze Pagina