*meldplicht* weer terug van de vk, goedgekeurd en wel...zusje is alleen nog steeds geen milimeter ingedaald, dus moet wel plat als mijn vliezen breken. ze word op 3500 gram geschat, netjes gemiddeld dus dit keer al moet ik het nog zien hoor afwachten maar weer he! misschien morgen wel, als verjaardagskadootje? al krijg ik wel steeds meer het gevoel dat ik de 42 weken weer ga halen
jeetje sab, ik vind het gewoon erg spannend om dingen van je te lezen. Het lijkt voor mij nog zo vreselijk ver weg, maar de tijd vliegt. Ik persoonlijk moet echt nog even niet aan de bevalling denken brrrr krijg er de kriebels van. @ vlinder, wat een rotnieuws, kan me voorstellen dat je daar natuurlijk helemaal niet blij van word. Laat je niet gekmaken hoor en fijn dat je echo goed was, dat is nog wel het mooiste feestje
dat heb ik ook al die tijd gehad petra, dat ik echt niet aan de bevalling moest denken,kreeg er ook de kriebels van. heel gek maar sinds een week of 2 ben ik er echt 'klaar' voor, net of je lichaam daarvoor zorgt ofzo heb nu echt zoiets van kom maar op, ik wil mijn meisje zien,vasthouden en knuffelen ,ruiken en heb er alles voor over en die 8,5 pond is er nog niet zo heel lang geleden ook uitgekomen dus deze 7 pond moet toch ook toch ook wel lukken
hee sab, ik hoop echt dat ik dat gevoel ook heb rond de uitgerekende datum. Met Roos ging het inderdaad ook zo, ik kon me er de hele tijd niks van voorstellen en een dag of 4 voor de geboorte was ik er ineens helemaal klaar voor. Dat het allemaal goedkomt en dat je er geestelijk en lichamelijk klaar voor bent. Wel fijn om te lezen dat je je nu zo voelt. Wel een bizar idee hè dat het nu echt niet lang meer duurt voor je je eigen kindje kan gaan besnuffelen en in levende lijve kan ontmoeten?
Ja we geven iig niet op en klussen gewoon door. Ondanks dat me cycles miss beetje van slag is. Wacht nog een weekje en anders ga ik ff langs de ha
Vlinder: Wat naar! Tsjonge vooral als je bedenkt dat je er al zeven jaar werkt. Flauw hoor! Sab: Nou aan je mooie buik te zien schat ik ook zeker geen achtponder in. Ik denk ook dat je zo rond de 3400/3500 uitkomt. Zou dat late bevallen te maken kunnen hebben met het late indalen van je ukkies? Of stel ik nu een stomme vraag? Petra: Vervelend zeg, dat je de kriebels krijgt bij het denken aan de bevalling. Ik zie er eerlijk gezegd wel naar uit. En dan heb ik toch echt niet de allermakkelijkste bevalling gehad. Ladi: Ja ik ben ook veeeel te nieuwsgierig haha. Hier vandaag weer check-up gehad. Nette bloeddruk van 130-70 en kleine al een stukje ingedaald. Nog niet vast trouwens dus ze kan er nog zo uitfloepen. Ze schat haar gemiddeld, nou als ik die megabuik zie dan denk ik dat ze wel wat groter wordt dan gemiddeld...
petra ik vind het nog steeds een heel onwerkelijk idee hoor, dat ik straks weer zon heel klein meisje op mijn buik krijg! kan het eigenlijk al 9 maanden niet echt bevatten maar ik heb er wel heel veel zin in! zo bijzonder, vooral die 1e weken weer! en deze keer extra bijzonder omdat we nu natuurlijk Daimy al hebben, ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren op haar zusje! hoop dat jij er straks ook helemaal klaar voor bent, maar ik denk het wel hoor! ik dacht al die weken, straks MOET ik weer bevallen, en nu denk ik jaaa ik MAG bijna bevallen nicky, is geen domme vraag hoor ik dacht het ook even, maar volgens mijn vk is dat absoluut niet zo, en zegt wel of niet indalen niets over de bevalling. Ze zei ook dat bij de meerderheid van de vrouwen het 2e(of 3e,4e,enz) kindje pas tijdens de bevalling indaalt. Ze heeft gewoon geen zin om klem te gaan liggen zolang het nog niet nodig is denk ik ze vond mijn buik wel flink , volgens haar heb ik veel vruchtwater. maar ach ik ben wel wat gewend kwa buik he fijn dat je weer bent goedgekeurd! ik had dezelfde bloeddruk vandaag . (altijd hetzelfde bij mij trouwens) vlinder ik had nog niet bijgelezen, maar idd een rotstreek zeg! is het totaal niet meer bespreekbaar? staat er niets over in je contract?
ja ik heb inderdaad altijd kleine kindjes 2700 2730 gram dus das niet veel maar ik beval ook 2 weken eerder meestal och we zien wel wanneer het komt we gaan er wel van uit dat het 2 weken eerder komt (zul je net zien dat het 2 weken later komt) als de baby maar gezond is dan vind ik alles prima! sab jeetje nog een banner van een week ben kei jaloers joh! Heb je alles klaar en spik en span? petra ik krijg ook echte koude rillingen hoor als ik aan bevallen denk jeetje bij de eerste 2 zo relaxed en nu .... ik bijna in mijn broek als ik er aan denk nikita fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk is toch altijd weer mooi om te horen hopen dat het beebje ingedaald blijf zitten en niet op de kop wil komen zoals bij me 2 vlinder balen zeg van je klas hoop dat je straks wel een leuke terug krijgt
sorry, dat had ik dus verkeerd begrepen... ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je al een jongen had (ik ken de naam Aylin niet). Maar zoals nicky al schreef: jongetjes zijn ook heel erg leuk! Gefeliciteerd met je eerste zoon dus, dat wordt weer een heel nieuwe ervaring! mooi excuus om weer te gaan shoppen voor kleertjes hahaha
sab, was jij nou jarig vandaag? gefeliciteerd dan! en dat zusje maar gauw mag komen! indalen gebeurt bij nummer 2 inderdaad vaak pas tijdens bevalling. ik hoop echt voor je dat je nu niet de 42 weken vol gaat maken. ladi: oh ja, die pijn in je stuitje.... wat ellendig was dat! ik heb een tijdje een soort rubberen luchtkussen gehad om op te zitten (zo'n rond geval dat niet helemaal strak opgeblazen was) in de hoop dat die de druk op m'n stuitje wat zou verminderen. hielp helemaal niet... maar sommige vrouwen hebben er baat bij. nog effies en jullie gaan het huwelijksbootje in he.... ik duim nu alvast voor mooi weer!
Sab, gefeliciteerd met je verjaardag! hier verder alles goed, laatste dingen in orde aan het maken. spulletjes voor in de ziekenhuis tas gekocht, nu nog inpakken... laatste dingen nog een keer poetsen... en dan nog 5 weken wachten op broer
Sab, gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ohh wat leuk Ladi dat je weet wat het wordt. Balen van je stuitje zeg. Deze zwangerschap gaat idd snel heh.. Ik zit vandaag alweer op de helft . Jeetje vlinder, wat een k*tstreek!! Echt heel vreemd en gemeen, zeker als je al 7 jaar een 'eigen' klas hebt. Ooh Sab, ik ben erg benieuwd wanneer ze komt en hoe groot ze zal zijn spannend joh!! Nikita, fijn dat alles goed was bij de vk! Wel of niet indalen heeft idd niks te maken met laat of vroeggeboorte. Mats was al heel vroeg ingedaald, maar smurfje wilde echt niet komen En idd jongens zijn ERG leuk Vandaag weer controle gehad bij vk. Alles helemaal in orde helemaal tevreden. Nu nog 4 nachtjes slapen tot de 20 weken echo, oohhh vind het zo spannend .
Oh Sab wat blijft het toch spannend bij jou! Je weet het, het wordt de elfde! En gefeliciteerd met je verjaardag! Petrabr dat is niet prettig als je meisje ergens slaapt waar je niet zo'n goed gevoel bij hebt. Dat zou ik denk ik ook niet kunnen. Vlinder wat balen zeg van je werk! Kunnen ze dat zomaar doen? Je mag niet ontslagen worden omdat je zwanger bent maar dit soort dingen kunnen wel? Echt geen stijl! Wel super dat de echo goed was en het blijft nog ff spannend dus wat het is . Over de bevalling, met Ben ging het best goed en heb achteraf gezien eigenlijk een behoorlijk makkelijke bevalling gehad. Dus maak met niet zo druk, al weet ik dat het nu totaal anders kan zijn. Nicky fijn dat bij jou ook alles weer in orde was! Bri das nog wel een goeie van zo'n kussen, alleen heb ik zeg maar niet last als ik zit maar zodra ik dan opsta verga ik van de pijn , lekker handig dus haha. Ja nog 2 weken en 1 dag tot onze trouwdag , de datum hadden we 1,5 jaar geleden al vast gelegd maar het is nu toch bijna zo ver haha. Volgende week woensdag de jurk passen, echt zin in! Verder ook alles wel zo ongeveer geregeld. Hopelijk werkt het weer inderdaad mee. Booky fijn dat jij ook weer goed gekeurd bent. Lekker he al op de helft!! Ik dacht dat ik as maandag weer naar de vk moest dus keek dinsdagavond ff in het boekje hoe laat precies, bleek het afgelopen maandag te zijn geweest . Dus gister maar ff gebeld en ik stond al op d'r lijstje om te bellen, maar nu dan toch as maandag haha. Zwanger he . Wel leuk maandag kom ik dan bij de vk die de bevalling van Ben heeft gedaan, volgende week is haar laatste week want ze is zelf begin juli uitgerekend en gaat dus met verlof. Wel leuk om d'r nog even te zien!
Haha ja lang zijn ze wel, maar je kunt niet zeggen dat je niet op anderen reageert haha! Book: Alweer op de helft joh wat gaat het hard! Voor je het weet ben je bevallen! Sab: Jouw verjaardag kan ik onmogelijk vergeten haha, mijn moeder had vandaag ook jarig geweest. Van harte gefeliciteerd! Marloes: Wat ga je hard meid! Nog een paar daagjes voor je groeiecho, spannend!
Lag lijn kleintje gister al een stukje ingedaald, voelde ik haar vandaag volgens mij weer op mijn blaas trappen... Ik hoop dat ik het verkeerd gevoeld heb. Overigens vandaag wel veel last van harde buiken en krampjes. Bij Jari nooit een voorwee gehad, zal toch niet ineens nu zeven weken met voorweeen gaan lopen??
Nog een filmpje waarop ik mijn trots lopende mannetje even goed in beeld gebracht heb: http://www.youtube.com/watch?v=QQ9ThJbkwLQ Haha hij pakte onderweg een stukje brood op van een boterham die hij eerder had gegeten in de hand en ik twijfelde: of doorfilmen of uit zijn mond halen. Ik koos voor het eerste
@ Nikita, wat een heerlijk mannetje zeg en wat loopt hij al goed, het lijkt hem zo gemakkelijk af te gaan. je zult wel trots zijn op hem!
He he, Ff heel snel. Ramiro huilt namelijk en wil graag mamamelk. Hier alles oke. Sab: van harte met je verjaardag. Sylvia is trouwens ook bevallen. Van harte meid. Iedereen succes en genietse, ik ga nu echt voeden. Volgende week weer van de partij, oke?
Dames wat gaan jullie allemaal hard..Straks zijn er geen zwangere meer over Wij moeten nog genoeg doen. Nog een commode en kast aanschaffen...tweeling wagen..Zucht! Genoeg te doen dus. Ook gaat Aylin naar een andere kamer en de baby krijgt haar kamer. 22 mei hebben we de 20 weken echo. Over 1 week heeft mijn man 2 weken vrij dus dan gaan we langzaam aan beginnen. @Bri geeft niet meid kon je ook niet weten. Idd voor mij een heel nieuwe ervaring dus. Wel een heel leuke natuurlijk Sab gefeliciteerd!!!!!!!!!!!