hey meisjes! bedankt allemaal voor de felicitaties! 24 alweer..klinkt zo oud heb het niet gevierd ofzo hoor, zit momenteel niet zo op visite te wachten gewoon lekker thuis geweest met man en meisje heel gezellig! lammetje, alles is echt spik en span ja haha had voor mezelf een hele lijst gemaakt wat ik nog wilde doen voor de bevalling en die is nu bijna helemaal klaar, merk dat ik nu dingen ga verzinnen om te doen die helemaal niet nodig zijn dus het word echt tijd marloes ook al druk dus met de voorbereidingen ik heb mijn tas dit keer echt 'laat' ingepakt met een week of 38 , gewoon omdat ik weer van de 42 weken uitga, jij ook zo te lezen haha. laten we hopen dat ze ons verrassen en gefeliciteerd met je 37 weken, toch een mijlpaal he! booky alvast veel succes maandag bij de echo! en kijk gewoon even stiekem tussen de beentjes joh ladi balen dat je nog steeds zon pijn in je stuitje hebt , heb je al eens aan de vk gevraagd of er iets tegen te doen is? voor mijn bekkenpijn hadden ze wel goeie tips, dat is gelukkig ook zo goed als overgegaan. hoop dat je er nog wel vanaf komt! en moest jij niet een beetje om mij lachen toen ik pas mijn afspraak was vergeten? kan gebeuren he, leuk dat je de vk van de bevalling dan weer hebt, die had ik toevallig woensdag ook, toch wel weer gek hoor, had haar deze zwangerschap nog niet gehad! nicky , wat toevallig dat je moeder ook jarig was geweest gisteren...moeilijke dag gehad of niet? mijn meisje trapt ook regelmatig in mijn blaas, maar is niet ingedaald, zou wel vroeg zijn bij jou zeg! en wat een geweldig filmpje van Jari, hij loopt echt al goed zeg! hij lijkt meteen een stuk ouder vind ik hey femmigje, fijn dat alles goed gaat! ben benieuwd naar een uitgebreider verslag over hoe je het afgaat met je 2 mannetjes zo thuis maar dat krijgen we vast nog te horen! ga meteen effe bij sylvia spieken! aylin jij ook alweer bijna op de helft! wij zijn deze zwangerschap ook veel later met alles begonnen hoor, al hoefde we niet zo heel veel te doen, en niet zoveel te kopen omdat het weer een meid is jij mag weer lekker shoppen toch? en je hebt nog wel even morgen komt pooh weer terug van vakantie toch? ben benieuwd hoe ze het gehad heeft, en hoe het is gegaan met buikie! hoe is het verder met iedereen? hier gaat het wel lekker , nog steeds nesteldrang, blijf poetsen (heb ik normaal echt geen last van hoor ) ik merk dat ik er gewoon heel rustig onder ben, zit nu in de 'laatste' week maar zo voelt het niet, ik ga maar uit van 42 weken, dan valt het misschien mee nog geen voorweeen of iets gehad, bij daimy ook nooit gehad dus het zegt allemaal niets, afwachten maar he!
edit: kan het niet vinden van sylvia, had ze jou gesmst femmigje? ben benieuwd naar haar naam! en natuurlijk ook vanaf hier gefeliciteerd!
Sab: Ze heet Dana las ik net op haar hyves! Vind ik trouwens echt een hele mooie naam, beetje jammer dat de zoon van Henk al Daan heet. Daan en Dana kan echt niet vind ik. Anders had het zomaar mijn nummer één kunnen zijn! Mooie combi ook: Demi en Dana. Sylvia: Van harte gefeliciteerd met je mooie tweede dochter!! Soms je verjaardag niet vieren vind ik ook lekker hoor! Lekker even geen drukte en niet de hele dag rennen, vooral met een dikke buik. Ik zeg dus: Verstandig besluit Ik vind het wel ontzettend jammer hoor, dat ie ineens zo groot en oud lijkt. Hij wordt ook in ene zo wijs van de ene op de andere dag. Ben stiekem wel heel blij dat er weer zo'n hulpeloos klein frutseltje aankomt. Ik ga er bijzonder van proberen te genieten. Nee, ik heb geen gevoelens bij de verjaardag van mijn moeder. Ik heb haar nooit gekend, ze overleed toen ik acht maanden was. Gek eigenlijk om je eigen moeder niet te kennen haha. Aylin: Troost je: Ik ben 33 weken zwanger en wij hebben de kamer nog steeds niet helemaal op orde. Commode moet nog opgehaald worden en de kast nog uitgezocht haha. Lijkt wel alsof ik er nu met de tweede veel minder mee bezig ben, met de praktische dingen. Bij Jari had ik met zes weken al een kinderwagen en een kinderkamer hahaha. Femmigje: Fijn dat alles goed gaat! Petra: Hoe is het met jou?
inderdaad een mooie naam zeg, Dana! ik kan niet wachten om onze namen met jullie te delen haha ben ook wel een beetje benieuwd naar de reacties (al zullen mensen niet snel zeggen goh wat een vreseijke naam heb je gekozen ) we zijn er zelf heel blij mee, dat is het belangrijkste! Daan en Dana zou ik ook niet zo snel doen nee hahaha, ben wel benieuwd wat jullie hebben uitgekozen! ik herken je gevoel wel, daimy loopt nog wel niet maar ze is opeens zo ontzettend groot en wijs geworden, ze begrijpt zoveel wat je zegt en voert ook veel 'opdrachtjes' uit, echt grappig!ze kan in haar boekje de hond, het eendje, de koe enzo aanwijzen, ze kan ook haar eigen neus oren en mond aanwijzen, dingen als zet maar op je hoofd, doe je slab maar af, kam je haartjes maar enz enz doet ze allemaal ben dan zo trots! zodra ze muziek hoort gaat ze helemaal uit der dak, met haar wiebelende kontje en 2 wijsvingertjes in de lucht, soort watertrappelen op het droge haha ik had van tevoren nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan, dus ook ik ga proberen extra genieten, van die korte maar heerlijke babytijd! heb je trouwens al veel roze geshopt of valt het mee?
ze is trouwens ook een ster in dierengeluiden vooral het bijtje is erg hilarisch, hier een kort filmpje http://nl.tinypic.com/player.php?v=30seg03&s=5 even voor de duidelijk, het bzzzzz bzzz is papa, het pppprrrrfffftttt is daimy
Haha wat een leuk filmpje!! Geluidjes die ze maakt lijken vreselijk op sommige geluidjes van Jari. Echt heel leuk! Ja ik ben ook zeeeeeer nieuwsgierig naar jullie naam! Het enige wat ik steeds denk is: Ik hoop dat niemand dezelfde naam heeft haha. Lekker egoistisch he? Nou maakt het bij de forummers ook nog niet zo heel veel uit, maar ik heb ook een paar zwangere vrienden. Ja, best wel wat roze hier! Hebben jullie trouwens een lange of korte naam?
haha nikita, heel herkenbaar! eigenlijk heel stom, want ik ken niemand van het forum in het ' echt' maar toch hoop ik niet dat iemand dezelfde naam heeft al is het van echte vrienden en bekenden natuurlijk veel erger , zeker als ze eerder bevallen,dat lijkt me echt niet leuk maar ik zou mijn naam niet meer veranderen, al toen ik net was bevallen van daimy zei ik als we 'ooit' nog een meisje krijgen, gaat ze zo heten! en het past ook al helemaal bij haar onze namen (zijn er weer 2) zijn niet lang en ook niet kort (blijf lekker vaag he hahaha) hoop ze snel te melden! ze zijn niet heel apart, maar komen gelukkig ook niet heel veel voor.
Die van ons is wel behoorlijk kort... Voor de rest twee vernoemingen erachteraan. Ben heel erg benieuwd! Naar al jullie namen eigenlijk. Van dit hele topic. Vind het toch altijd wel heel leuk om te zien welke naam iemand zijn kleintje gegeven heeft.
goedemorgen meiden @ slivia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dana, ook ik vind het een hartstikke leuke naam Hier alles oke, gisteravond naar een bruiloft geweest en nog de voetjes van de vloer gehad, was echt erg leuk. Wel een beetje een "zware" buik op het eind. Roos sliep lekker in haar eigen bedje met de babyfoon bij de buren (dat zijn opa en oma) we wonen op hetzelfde erf en de hond beneden.
He, Ben ik weer even. De kleintes slapen en mannetje is even weg. Nikita en Sab: wat een onwijs leuke filmpjes zeg. Heerlijk. Wat hebben we toch mooie kids he, zucht. Ik ben zooooooooooo verliefd op m'n mannetjes. Hier gaat het prima. Ben nog maar 1 dagje alleen geweest. Mannetje was de afgelopen week vrij. Maar die ene dag is prima verlopen. Een ritme vind je ook best snel volgens mij. Die ene dag in ieder geval wel. Maar dat gaat nog blijken straks. " 's Ochtends wel ff vreemd. Eerst zelf douchen, daarna Danio de kleertjes aan, naar beneden brengen, in de kinderstoel en wat te drinken geven. Daarna weer naar boven, Ramiro schone broek geven en weer naar beneden. Badderen doe ik wanneer Jornt ook thuis is, is toch makkelijker. Kan hij met Danio. Of hij doet Ramiro natuurlijk. Ramiro zat na 6 dagen weer op z'n geboortegewicht en gisteren was het cb hier voor een intake en toen was 'ie 4330 gram. M'n melk is dus erg vullend. Danio vindt het ook nog steeds leuk. Hij wil graag aan hem zitten en lacht veel naar hem. Zo lief. Maar, hoe gaat het hier? Ik heb niet alles terug gelezen. Alleen die twee filmpjes bekeken en een paar dingetjes terug gelezen. Aylin: Aylin krijgt dus een broertje, helemaal super. Sab: nog een klein weekje dan is het jouw beurt al. Oh, wat vliegt die tijd zeg. En gaan jullie ook snel voor een derde? Wij wachten sowieso een paar jaar. Misschien dan weer twee snel op elkaar. Maar we zien wel. Pooh: hoe was de vakantie? Lammetje en Marloes: wat gaan jullie hard ook zeg. Lukt alles nog een beetje? Perta: dus lekker gedanst nog. Super. Wel rustig aan doen he? Denk aan je buikie. En heerlijk die oppas zo dichtbij. Iedereen succes nog even en geniet van je buik. Liefs,
Ik kan trouwens niet een banner krijgen waar ik beide jongens in kan voegen. Ook niet bij Bump-and-beyond. Vreemd.
@Sab en Nikita pfff ben blij dat ik niet de enige ben Idd bij de eerste had ik alles al besteld met 20 weken. Nu gaat het zo hard omdat je ook druk bent met je kindje. Toch vind ik het zeker leuk lekker naar jongens dingen kijken en natuurlijk te kopen. Sab en Nikita wat een leuke filmpjes. Sylvia gefeliciteerd met je tweede meisje. Geniet ervan!
spannend marloes alles klaar gewassen en gepakt laat de baby maar komen! Leuk dat er nu een golf van babys aan zit te komen want eerlijk is eerlijk dames we hebben er lang op moeten wachten! Jeetje we kletsen ook al een hele tijd samen en hebben al heel wat beleeft met elkaar toch wel heel bijzonder.... sab nog van harte gefeliciteerd jij krijgt straks een verjaardag golf eerst je kleine meid dan mama en dan weer een kleine meid booky lekker hoor de helft zit erop nu nog weten wat het word spannend hoor! ladi spannend hoor bijna trouwen heel bijzonder jij hebt een top jaar zo leuk joh femmigje fijn dat alles goed gaat en jeetje wat leuk syl bevallen jammer dat ze niet meer zoveel is geweest
Femmigje en Sylvia gefeliciteerd! Of zijn er nog meer bevallen? Heb even snel teruggelezen. Wauw, ben hier zo lang niet geweest. Wat gaat het hard zeg. Meiden, schaam schaam dat ik hier zo lang niet geweest ben. Te druk met andere dingen. En wat blaasklachten waardoor ik bij uroloog loop. Heeft waarschijnlijk en hopelijk met bekken te maken. Over twee weken laatste onderzoek en dan uitslag. Gaat goed met de meisjes. Zo enorm genieten. Meiden, ik denk aan jullie. Veel liefs, Sophie
Goeieavond allemaal!! Ik kon het toch niet laten om hier even een berichtje te typen voordat ik helemaal kapot naar bedje toe ga. Ik ga het niet redden om terug te lezen, maar dat ga ik komende week goed maken! Eerst morgen een lange cursusdag en dinsdag werken en dan weer heel de week vrij. We zijn gisteravond thuis gekomen en wat hebben we genoten op Gran Canaria! 11 daagjes was precies goed zo met de zwangerschap en met zijn drietjes! Het vliegen vind ik net te lang. 4,5 uur. Het liefste was ik naar menorca gevlogen. Dat is 2,5 uur. Op de heenweg vlogen we om 6 uur sochtends vanaf brussel. Sam heeft toen dus bijna een nacht overgeslagen aangezien we om 1.30 thuis vertrokken. Heenweg was moeizaam en aangezien we zelf ook een nacht over geslagen hadden kun je wat minder hebben. Sam eerste 2 uur veel gehuild en dan is een vliegtuig ineens erg klein en krap. Laatste 2 uur gingen wel goed. Maar als je eenmaal in de gordels moet en je kindje wordt ongedurig is dat erg ongemakkelijk. Terugweg ging super. Wel constant bezig moeten houden met iets anders en gelukkig ook een tweetal adhd broertjes naast ons die sam bezighielden. Op Gran canaria hebben we heerlijk genoten! 33 graden gehad. Heerlijk zo net voor de bevalling! Dat kan ik iedereen aanraden Daar lekker rustig gedaan en veel aan het zwembad geweest! We hadden een heel mooi en schoon bungalowpark. Sam heeft het super gedaan daar en heeft heerlijk gezommen. En nog een mijlpaal hij heeft op vakantie zijn eerste stapjes gezet en liep vandaag al 20 stapjes! Zoooooooooooo leuk!! Met mij is het ook super gegaan. Geen vocht vastgehouden wat ik wel had verwacht met die warmte. Vliegen ging ook goed. Mannetje heeft wel veel overgenomen en veel met Sam gedaan. Hij is ook zooo lief! Was echt super met zijn drietjes! Vandaag druk geweest met moederdag overal te vieren en wassen te draaien. Ik kom van de week meer kletsen!! Nog een paar fotootjes van ons! (sorry voor de typfoutjes maar ik heb geen zin om alles terug te lezen en te verbeteren!) Mijn knulletje in vakantieoutfit Mijn 2 mannetjes Mijn buikje Lekker zwemmen Lekker wat drinken
sam lijkt op mama!!! lekker dat je zo genoten hebt, Pooh! Hier weer terug van het ziekenhuis. Baby is GROOT! wordt hij nu geboren, dan zal hij al ruim 7 pond wegen. Metingen liggen allemaal 4 tot 5 weken voor. Hoofdje was bv al ruim 42 weken, beentjes ook, buikje 41 ... Echodame was heel hoopvol over het afspreken voor een eventuele inleiding... maar met de gyn weet je het nooit. Even wachten en kon ook daar naar binnen. Met 40 weken willen ze eens kijken of ik inleidbaar ben, maar eerder niet. Maar weer goed, dat ik maar 1 setje in maatje 50 gekocht hebt...dat blijft weer ongebruikt in de kast hangen volgende week weer terug
@ Marloes, jeetje wat spannend allemaal, hoe voel je je eronder? Maak je je er druk om of valt het wel mee? @ pooh, wat een heerlijke foto's op vakantie, volgens mij hebben jullie prima genoten. Ik hield je al extra in de gaten omdat ik over 6 weken op vakantie ga naar Griekenland, ik hoop echt dat ik dan nog een beetje mobiel ben @ Sab, je hebt echt een prachtige buik en een prachtig meisje! leuke foto's weer, ik zal binnenkort ook weer eens foto's opzoeken met mij gaat het goed. Morgen weer naar de verloskundige, ik blijf dat toch elke keer een feestje vinden. Ik vind het echt bizar om mn banner te zien, kan me nog helemaal niet voorstellen dat er dalijk zo een lief kleintje komt, maar dat had ik met Roos ook. Fijne dag nog allemaal