Haha ja Nikita je weet hoe ik over reageren denk . Leuk filmpje! Hier begon de kleine gister trouwens ook op mijn blaas te trappen . Femmigje leuk weer van je te horen! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Sylvia gefeliciteerd met jullie dochter Dana, inderdaad mooie naam! Aylin hier moet ook nog wel wat gebeuren. Heb eigenlijk alleen nog maar kleertjes gekocht haha. Komt allemaal wel na de bruiloft. Sab het gaat nu wel iets beter met stuitje, heb het wel een poosje terug al bij de vk gemeld maar geen tips helaas. Ja hihi geloof dat ik je een beetje uitgelachen heb toen jij die afspraak vergeten was, oops sorry haha. Lekker aftellen he bij jou, hoop dat ik gelijk krijg en je vandaag nog ff gaat bevallen haha. Super spam trouwens weer! Nicky ben ook erg benieuwd naar jullie naam! Die van Sab weet ik al haha, is erg leuk! Lijkt me inderdaad heel vervelend als iemand in je omgeving je net voor is met dezelfde naam, weet niet of ik het dan nog zou veranderen of niet. Petra zal inderdaad toch wel zwaar zijn zo'n avondje weg, hoop dat ik het zelf volgende week op onze bruiloft een beetje vol kan houden. Pooh zo te zien hebben jullie inderdaad wel genoten! Leuke foto's! Lijkt me wel spannend hoor vliegen met die kleine. Zo dan Marloes nou hoop idd dat ze je niet te lang door laten lopen! Hier vanmiddag weer bij de vk geweest. Ze heeft ook ff mijn ijzer getest met een vingerprikje en dat was prima. Ze heeft ook nog extra goed gevoeld hoe groot de kleine is. Ze dacht heel gemiddeld, maar ja de vorige keer zeiden ze 5 dagen voor de bevalling ook 3500 gram en toch was hij maar 2500 gram. Ze zei zelf ook dat het misschien moeilijk te schatten is bij mij. Blijft dus nog ff spannend, volgende week maandag de groeiecho dus ben heeeel benieuwd.
oh dames wat een super leuke fotos allemaal! pooh welkom back en zo te zien en super vakantie gahad met lekker weer ben reuze jaloers joh! is inderdaad net te lang vliegen he 3 uur max en dan gaat het echt vervelen en wil je eruit maar de vakantie maakt alles meer dan goed! jeetje marloes een super baby wat een verschil met die van mij even een dom vraagje maar kan het wel uitgedragen worden en gewoon bevallen ? gelukkig heb je niet te veel kleine kleertjes en was je voorbereid! petra jou banner gaat ook snel jeetje voor mijn gevoel ben je net pas zwanger maar het gaat super snel ja sophie gaat inderdaad super snel ineens ik ben 2 keer twee weken eerder bevallen en ja als ik dat aan houd dan komt het wel heeeel dichtbij (jeetje gelijk koude bevalling kriebels) gefeliciteerd met dana wat een leuke naam zo heet de moeder van een vriendje van thijs ik had het nog nooit gehoord maar vond het gelijk een mooie krachtige naam
Ladi: Ben benieuwd naar je groeiecho! Ben benieuwd of dit kleintje Ben voorbij gaat in de groei. Petra en Pooh: Leuke foto's! En lekkere dikke buikies alweer, het gaat zo hard! Ik schrik steeds weer opnieuw van mijn banner, over drie en halve week mag ik alweer bevallen! Beter om nog even te wachten, tentamens, tentamens, tentamens... zucht. Hebben jullie ook wel eens het idee dat je thuis een waardeloze vrouw bent? Mijn man werkt zo verschrikkelijk hard en doet thuis nog zoveel voor me dat ik me regelmatig schuldig voel. Ik heb het druk met studie en Jari, natuurlijk nog mijn heupbreuk en krukken en doe daardoor veel te weinig in huis. Ik voel me soms zo schuldig...
@ Sab wauw wat een lieve fotootjes van jou prinsesje!! Alsnog allebei gefeliciteerd!! Morgen je uitgerekende datum! Spannend allemaal hoor. Heel veel succes met de allerlaatste loodjes! @ Femmigje meid wat fijn dat het zo goed gaat! Heb je al ergens een fotootje? Of heb ik daar overheen gekeken? @ Aylinn op naar de 20 weekjes...wat gaat de tijd toch snel! Gaat het goed? @ Sylvia gefeliciteerd met Dana! Mooie naam!! @ Lammetje ik vind ons groepje ook wel bijzonder idd...zo lang al weer gekletst samen! Hoe voel je je? De tijd gaat snel he! @ Sophie wat leuk van je te horen! Hoe gaat het met de meiden? @ Marloes wat spannend allemaal!! Jij ook succes met de laatste loodjes!! @ Me2 hoe istie bij jou? @ Pregnantlady hoe istie daar? @ Blondie alles goed met jullie? @ Ladi wat gata de tijd toch hard voor ons he!! Veel plezier maandag bij de groeiecho! @ Petra wat een super leuke fotootjes en wat een mooie buik alweer! @ Nikita mannetje doet hier ook heel veel. ook op vakantie nam hij alles uit handen. Je moet je niet schuldig voelen hoor, want je verzorgt jari toch en doet ook nog een opleiding! Knap hoor. Ik hoop dat de kleine lang blijft zitten zodat jij alles op je gemak kan afronden. @ Vlinder hoe is het met jou? Sorry dames als ik iemand vergeten ben Hier vandaag lekker een pyamadag. Heb gisteren gewerkt ipv vandaag. Vandaag veel vakantiewas wegstrijken en nu Sam op zijn nieuwe kamer slaapt kan ik de babykamer helemaal gaan doen! Morgen ook nog even bloedprikken voor ijzer en suiker en een antirhesusvaccinatie...bleh Donderdag weer naar de vk en naar het cb met sam. Ben benieuwd weer! Fijne dag allemaal vandaag!
Hoi hoi, Heb hele leuke foto´s voorbij zien komen, super. Pooh: welkom terug. Blij om te horen dat het goed gaat met iedereen. Sab: jij bent morgen aan de beurt he? Marloes: ook spannend voor jou. Groot beebje dus. Danio is met 37 + 5 geboren en was toen 51 cm en 7 pond. Hier nog ff een foto met z'n viertjes. En nog een van Danio en Ramiro samen, zo lieffffffffffff.
@ Femmigje wat ene super lieve fotootjes! En wat een leuk gezinnetje zo! Vanmorgen naar de VK geweest en ik had sinds 2 weken onderin van die zeurende pijnen en moest veel plassen. Ik had gisteren al urine voor blaasontsteking weggebracht, maar daar kwam niks uit. Blijkt nu dat de pijn van het indalen was. Het was wel wat vroeg zei ze, maar geen probleem. Het was alleen geen garantie op vroeg bevallen natuurlijk. Theoretisch zou de kleine nog kunnen draaien, maar in praktijk gebeurd dat eigenlijk nooit. Dus wel fijn dat de kleine al goed ligt voor de opening! En fijn dat ik weet waar die zeurende pijn vandaan komt! Dadelijk ook met Sam naar CB voor de laatste 14 maanden prikjes... Ben benieuwd hoe zwaar en lang hij is. Vanavond ook nog naar een voorlichtingsavond bij de vkpraktijk voor mensen tussen 30-34 weken zwangerschap. Druk dagje dus... Iedereen een fijne dag!!
Petra wat een leuke foto's! Nicky hoop idd wel dat deze Ben wel in formaat voorbij gaat. Nog een paar daagjes en we weten meer . Nicky je bent druk zat hoor, toch logisch dat je dan niet altijd nog trek en tijd voor het huishouden hebt? Zelf ben ik alleen met Ben bezig maar vind het nu fysiek ook wel zwaar worden dus laat ook best veel liggen voor lief. Als ik eigenwijs ben en toch te veel doe heb ik meteen last van mijn buik, das ook niet goed. Femmigje wat een lieve foto's!! Wat lijkt Danio groot zo zeg! Pooh wat grappig! Ik heb ook al een paar weken precies dat gevoel! Zo'n zeurend drukkend gevoel daar beneden. Ben het maandag vergeten tegen de vk te zeggen maar zag wel in mijn boekje dat de kleine nu met het koppie naar beneden ligt. Ik moet de 27ste weer met Ben voor zijn prikjes . Nu krijgen ze 2 verschillende he? Sterkte voor Sam! Nou Sab hoop dat het vandaag je dag is hoor! Gister mijn trouwjurk weer gepast, en hij past gewoon nog haha. Snap er niks van want heb een behoorlijke buik. Denk op andere plekken toch afgevallen want ben maar 2 kilo zwaarder ook. Hij moet alleen iets qua lengte worden ingenomen. Volgende week woensdag weer passen en dan meteen meenemen .
@femmigje, zoals het er nu naar uit ziet is dat mijn laatste zwangerschap dus geen nummer 3 erachteraan. wel leuk dat jullie er over een tijdje nog 2 bij willen! misschien wel 2 meiden erbij @sophie wat leuk om weer eens van je horen en fijn dat alles goed gaat met de meiden! @pooh welkom terug! en wat een superfoto's , zo te zien hebben jullie flink genoten! @marloes, idd een flinkerd dan zeg! fijn dat ze je goed in de gaten houden iig.Hoe gaat het verder met je? @Ladi, ben echt benieuwd naar je groeiecho, hoop dat dit kindje wat meer spekkies heeft gekweekt als Ben en dat je lekker thuis mag bevallen! @petra lieve foto's hoor van Roos en ook al zo'n mooie buik! @lammetje wow keek naar je banner, gewoon al 33 weken, het schiet echt al op he! hoe voel je je? @nicky heel herkenbaar hoor, dat gevoel. Sabman doet ook echt onwijs veel in het huishouden en neemt daimy veel over als hij thuis is, voel me dan soms echt wel nutteloos, maargoed het is even niet anders. Hij doet het gelukkig graag , nog een paar weekjes/maandjes en dan ben ik weer een beetje mezelf hoop ik en kan ik weer wat meer doen. Al heb ik de laatste weken wel extreme nesteldrang hoor haha het is hier echt spik en span @pooh heerlijk he een pyamadagje, die heb ik veel de laatste tijd en leuk hoor lekker aan de babykamer beginnen! @femmigje wat een geweldige foto's van jullie gezinnetje *smelt* Danio kijkt supertrots met zijn kleine broertje! En wat zie jij er ook goed uit! ik wil ook daimy met haar zusje spammen!!, maar dan moet ze er wel even uit komen he haha @pooh fijn dat het iig geen blaasontsteking is, en indalen kan nooit kwaad, hij kan er maar vast klaar voor liggen hoe ging het met Sam zijn prikjes? blijf het altijd zo rot vinden... @ladi waar laat jij dat kindje haha echt heel maf dat je trouwjurk nog past spannend hoor, het komt nu zo dichtbij! ben benieuwd of ik al bevallen ben tegen die tijd Nou ik kom maar weer eens aan mijn meldplicht voldoen he, nog geen enkel teken dat ze eraan zit te komen of er zelfs maar overna denkt. dus we wachten rustig af, het is gelukkig nog goed te doen, heb geen gekke klachten ofzo. Alleen bijna niets meer te doen , ben zelfs aan het strijken gegaan :S dat is echt niets voor mij dus het word wel tijd om te bevallen!
Hey sab, toch weer de 40 weken helemaal volgemaakt he.... Is ook een heel goed teken: je meisjes hebben het allebei zo naar de zin (gehad) in mama's buik! Maar ik hoop echt dat je deze keer wat minder lang doorhoeft dan bij Daimy. Nou ja, belangrijker is dat ze gezond ter wereld komt, of dat nu 39, 40, 41, of zelfs 42 weken duurt... sterkte he en veel plezier met strijken (je weet: je mag altijd even langskomen, er ligt nog wel wat strijkgoed te wachten, 't is ook niet mijn ding) Wat een mooie foto's heb ik hier gezien! sorry, weet even niet wat ik verder allemaal zou kunnen reageren... lekker doorgroeien allemaal en veel sterkte met alle drukte (2 kleintjes, waarvan vaak nog 1 in de buik, respect meiden!!)
Hoi dames, wat leuk om te zien dat er nog meer vrouwen zijn die na hun bevalling weer snel zwanger raakte!!! Ik ben zelf 2 november 2008 bevallen van een gezonde zoon, en nu ben ik zwanger van nr. 2. ben januari 2010 uitgerekend! Het is nog wel pril, maar het lijkt me heel erg leuk om twee kindjes snel achter elkaar te krijgen! Maar er zijn nog wel een aantal dingetjes waar ik tegen aan loop. Mijn zoontje slaapt bij mij in mijn slaapkamer, en ik vind het ontzettend fijn en die kleine ook! Maar is het realitisch om straks twee kindjes te laten slapen in je slaapkamer. Maken die twee elkaar niet wakker. Mijn zoontje slaapt goed door en hij wordt niet wakker van elk geluidje! Maar hoe zou dat zijn met nog een baby erbij? Nog een reden dat ik die twee bij mij op de kamer wil laten slapen is omdat wij klein behuisd zijn. We gaan eind volgend jaar( eind 2010) verhuizen, en ik kan mijn zoontje wel een andere kamer geven, maar dan moet er eerst aardig wat verbouwd worden! Als we straks verhuisd zijn, dan krijgt de oudste wel een eigen kamer en de baby blijft bij mij slapen totdat hij van de borstvoeding af is! Maar wat denken jullie??? En was jullie oudste niet jaloers na de geboorte van het andere kindje? Mijn zoontje zal 14,5 maand oud zijn als de kleine wordt geboren, dus ik ben eigenlijk best wel benieuwd waar jullie tegen aan liepen! Groetjes Kim
Hoi hoi, Sab: nog geen enkel teken dus. Had ik eerst ook niet hoor, maar de weeen begonnen toen toch ineens. ben zo benieuwd naar jullie meid. Succes nog met de laatste loodjes en met de bevalling. Ik hou m'n telefoon paraat. Ladi en Pooh: vervelend die pijn, maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt. Sterkte ermee. Pooh: knuf vor Sam. Kim: onze kleine was de eerste week van slag. Wilde persee bij ons slapen. Dit deden we heel even en hebben dit gelijk daarna weer afgebouwd. Nu is alles oke. Bri: jij al nieuws? Hoe gaat het met de rest? Iedereen nog fit? Ik voel me erg goed. Veel beter dan bij Danio merk ik en iedereen zegt het ook, dus zal het wel zo zijn. Heb wel vreemde steken onderin m'n buik wanneer ik loop. Kan het moeilijk omschrijven. Ik zal de vk wel ff vragen bij de nacontrole. Iedereen nog lekker genieten en de volgende keer zal ik echt op iedereen reageren. Ik vergeet soms wat. En ik hoop dat ik Sab haar kleine meid hier straks mag melden.
Hi meiden, hier weer even een kort berichtje, met baby in buik hoe is het met de mama's? Mooie foto's Femmigje Van pooh en Petra ook! Petra, wow wat een buik al zeg! wat gaan we snel he dames, voor mijn gevoel eeuwen gekletst in het kriebel topic en nu lopen we al weer zo rond. Nikita: hier net zo hoor...al ben ik nu langzaam elke dag gewoon 1 ding aan het doen. Vandaag slaapkamer en kast. ik zorg dat alles weg is, en vriend mag zo nog ff stofzuigen. Sab; vandaag dé dag....? Ben benieuwd wanneer het zo ver is, maar jullie nog veel meer. Vandaag kwam mijn nieuwe tas van Pip binnen... is het echt een mega, veel te grote, tas. Dus maar even omruilen voor een kleiner exemplaar. Groetjes
ohw weer zon leuke baby spam heerlijk die fotos jeetje voel me k.. ben moe moe moe slaap maar 5 uur per nacht de hele dag rennen en vliegen huishouden lukt niet meer allemaal voel me echt een wrak gister en vandaag bijna flauwgevallen en loop echt de hele dag te wiebelen van de slaap heb echt geen idee hoe ik de laatste weken moet redden laat staan straks kracht vinden voor een bevalling pfff sorry moest even mijn ei kwijt (voel me nu al schuldig) pooh fijn dat de baby al is ingedaald en op de goede manier zit! hoe gingen de prikjes? dit waren taaie vloeistoffen dus zal wel even pijn gedaan hebben vrees ik dikke knuf voor je kleintje ladi spannend hoor je trouwdag nog een paar daagjes jeetje sab DE dag overleeft en nog geen kleine smurf vind het nu wel heel spannend worden ben zo benieuwd naar de fotos straks en de verhalen! volgens mij komt er ook echt een mama boom aan geen idee wqaar de lijst is gebleven maar er komen veel beebjes de komende weken geloof ik leuk leuk leuk! jeetje marloes bij jou ook alweer spannend wie weet haal je sab wel in of bevallen jullie tegelijk?!!?!?! dames ga snel even bank hangen beentjes omhoog en wie weet tot morgen hoop met baby nieuws van jullie kant!
De KriebelMama's 2008/2009 Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op 27 juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 18 mama's zwanger : 3 jongetjes 4 meisjes 13 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - 7 april 2009 Jortenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 Agenda Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje
Lammetje: Dikke knuffel voor jou! Ik herken het behoorlijk, hier ook weinig slaap. En niet eens door de kleine man, die slaapt als een roosje. Voor je het weet ben je alweer bevallen en ben je dit alweer vergeten Marloes: Meid, wat ga je hard! Ja, hier doe ik ook gemiddeld één ding per dag. En na een goed gesprek met Henk besluit ik mijn school op een lager pitje te zetten deze laatste weken. Ladi: 22 mei jouw grote dag, wat gaat het snel! En dan ook alweer 32,5 week zwanger. Time flies while you're beiing pregnant haha. Sab, meid, je gaat toch niet weer voor de 42 weken he? Ik bedoel: Ik begrijp dat zwanger zijn leuk is, en dat je je naam nog twee weken geheim wil houden maar vind je dat zelf ook niet een beetje kinderachtig? Femmigje: Wat heerlijk dat je je alweer zo snel lekker voelt. Bij Danio had je op het eind natuurlijk ook wel een beetje pech... Meer kinderen: Hier wordt zelfs al gesproken over definitieve anticonceptie. Ik zou daar normaal nog lang niet over nadenken maar met mijn heup moet ik geen domme beslissingen nemen (niet genezende breuk die met bouten aan elkaar vast zit en een op instorten staande heupkop) en als ik al voor een derde zou willen gaan zou dat pas over een aantal jaar zijn en dan vind mijn man zichzelf te oud. Hij is nu 33 en wil na de kinderperiode ook nog een beetje leven Goede gesprekken over gehad en mijn man twijfelt nu aan een definitieve stop. En dat zou ik eerlijk gezegd ook wel fijn vinden, geen gerommel met spiraaltjes, hormonen, condooms of welke vervelende moodkiller dan ook... Bri: Hoe ver zit je in je cyclus? Ik ga je nauwlettend in de gaten houden, hihi. Je bent een stalker rijker. Gister lekker een dagje Zwaluwhoeve gedaan. Deed ik met Jari nog een paar dagen voor de uitgerekende datum hihi. Erg gezellig, lekker in de bubbelbaden buiten de zon zien ondergaan en verder heerlijk gegeten en lekker op de relaxfateuilles een Thriller van Simone van der Vlught gelezen. Henk af en toe de sauna (en bijbehorend dompelbad ) ingestuurt en heerlijk aan de fruitshakes, verse jus d'oranges enz. gezeten. En zo nu en dan lekker een rondje gewaggeld buiten. En dan ben ik toch wel heel blij om ´s ochtends weer wakker te worden van mijn kleine vriendje die heel hard: Mama, mama, mama! Roept. Ik ben best wel gelukkig haha.
De KriebelMama's 2008/2009 Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op 27 juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 18 mama's zwanger : 3 jongetjes 4 meisjes 13 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - 7 april 2009 Jortenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 Agenda Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje[/quote]
Ik heb nog een leuk filmpje van de week van Roos gemaakt. Ze ging voor de tweede keer staan en hondenvoer eten, hihi http://www.youtube.com/watch?v=WVaO7jupETA
@ Ladi leuk dat we zo gelijk lopen!! Ja Sam moest idd twee verschillende. Een in zijn been en daarna de vervelendste in zijn arm. krijsen was het, maar toen de prik gedaan was was het gelukkig al snel over. Van deze kunnen ze van de meningokokken c de eerste 2 dagen koorts krijgen, maar ik heb nog geen koorts gezien. Wel heeft sam gsiteren zijn midagdutje overgeslagen, terwijl hij normaal juist meer slaapt na een inenting. En over 5-12 dagen kunnen ze vlekjes krijgen van de enting tegen bof, mazelen en rode hond. En dit kan 3 dagen duren...even afwachten dus. Succes met de prikjes voor ben! @ Sab wat maak je het weer spannend zeg! Ik ben zoooooooooooooo benieuwd naar jullie meisje! @ Bri met jou alles goed? @ Kimmo welkom hier en gefeliciteerd!!!!!! @ Femmigje wat fijn dat je je zo fit voelt!! Houden zo! @ Marloes jij maakt het ook spannend!! Ik ben ook zooooooooooo benieuwd naar jullie knulletje! @ Lammetje voor jou een extra dikke knuffel hoor!! @ Nikita hier wordt ook over definitieve anticonceptie gesproken en ik voel me er eigenlijk wel goed bij! Wat lekker dat je zo hebt genoten op de zwaluwhoeve! @ Petra wat een super leuk filmpje!! Knap hoor! Goeiemorgen allemaal!! Vannacht weer die pijn onderin...we houden het maar op verder indalen