Ohhhh Sab wat spannend voor jou! Denk aan je. Zet 'm op! xxxxx Marloes, voor jou ook alvast succes, sterkte etc. Schiet nu echt enorm op. Hoe gaat het? En Lammetje, voor jou veel dikke knuffels. Hopelijk heb je wat hulp om je heen, zodat je af en toe kunt rusten. Voor iedereen alvast een fijn weekend. Vanavond ga ik voor t eerst sinds tijden naar een feestje. Is van een familielid die viert dat hij vijf jaar een nieuw hart heeft. Heel bijzonder. veel liefs, Sophie xx
ik lees veel mee maar reageer even weinig , ben hondsberoerd. Vanmorgen echo gehad..alles zag er goed uit..ben nu 12 weken! Voor op de lijst : 27 november, TB/ BV Liefs, paula
Hallo meiden! Weer mijn excuses dat ik hier nooit meer kom, sorry! Maar vind het erg leuk om te lezen dat jullie mij feliciteren! Bedankt!! Ik ben 7 mei om 12.13 uur bevallen van ons 2e meisje, Dana. De bevalling ging super snel en was heel erg pijnlijk, op een gegeven moment het idee dat ik alleen maar aan 1 stuk door weeen had...ontsluiting ging erg snel, ik wilde pijnbestrijding maar was niet mogelijk doordat de ontsluiting zo snel ging. Dana is een sterrekijkertje, met gezichtje naar boven geboren. Soms kan de bevalling hierdoor moeilijker gaan, maar Dana werd geboren na 8 minuten persen! Lekker snel dus allemaal!De weeen begonnen ook meteen met om de 5 minuten of sneller. Ik was zo blij toen ik haar op mn buik had! Ze had wel in het vruchtwatrer gepoept en werd na even op mn buik gelegen te hebben meegenomen en nagekeken door kinderarts (in ziekenhuis bevallen). Ze hebben toen met een slangetje het slijm en vruchtwater uitgezogen want daar had ze last van. Gelukkig is dus alles oke! Ze zit al iets van 200 gram boven haar geboortegewicht, bv gaat dus weer super! Oh, wat zijn we trots op onze 2 meiden!! Hier verder dus nog niemand bevallen..spannend zeg!! Ben erg benieuwd wie de volgende is...Sab??! Misschien is ze nu wel aan het bevallen Liefs\ syl
Pff ben even een tijdje niet geweest even reageren uit het hoofd. Leuke fimpjes gezien van Jari, Daimy en Roos. Hihi als Mats de kans krijgt gooit hij de hondenbrokken in de waterbak van de hond . Mooie spam van Daimy, Sam en Danio en Ramiro, wat schattig die 2 broertjes!! Sylvia van harte gefeliciteerd met jullie tweede meisje. Wat hebben jullie een mooie naam uitgekozen! Ladi nog een weekje en dan de grote dag. Wij trouwen 2 dagen voor jullie op de woensdag voor hemelvaart. Heb net eergisteren de jurk nogmaals gepast en nu hangt ie thuis. En jeetje jij schiet ook al op met de zwangerschap! Verder ben ik alles kwijt . Hier gaat alles prima. Afgelopen maandag 20 weken echo gehad en alles ziet er gelukkig goed uit . En het wordt..... geen idee we hebben het niet gevraagd dus afwachten maar.
even kort aan mijn meldplicht voldoen, beeb zit nog binnen, alles nog rustig hier. maandag weer controle, misschien gaat ze strippen? had bij daimy geen effect dus ik reken maar nergens op.
hoi meiden! JAAAAAA!! nu geloof ik het pas! de 2e streep is nog niet even dik als de controlestreep, maar hij is duidelijk aanwezig! gister moesten we hem nog zoeken! hopelijk houdt ons kleintje zich nu goed vast! [-o< [-o< een 3e keer zou ik niet trekken... dus ik kom hier weer gezellig meekletsen! liefs rebbel
OOH rebbel! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn zo snel weer! Hoop dat het helemaal goed gaat dit keer !! Liefs, Paula
yeahhhhhhhhhhh Rebbel, welcome back! had het goede nieuws gisteren al gelezen bij de temp-meisjes... super super super
nikita heerlijk dagje zwaluwhoeve ben kei jaloers hoor hmm zie me al helemaal drijven in een bubbelbad droom droom sophie leuk feestje gehad? marloes bedankt voor de lijst het word een leuke drukke spannende tijd zie ik al wel gtst kan hier niet tegenop tegen al dat baby spanning nieuws! jeey rebbel kom jij even met de deur in huis vallen van harte gefeliciteerd meid ik ben zooo waanzinnig blij voor je! sab nog steeds geen beebje? spannend hoor maandag wie weet
Jaaaaaaaaaaaaaaa Rebbel hier nogmaals super gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat alles goed zal gaan! Nu weer lekker verder kletsen hier!
rebbel, gefeliciteerd met je streepje! sab, hier ook een stalker van jou. succes morgen bij controle, hopelijk mogen we gauw weten hoe Daimy's zusje gaat heten! (inderdaad, flauw hoor, dat je het zooooo lang geheim wilt houden ) nikita: ik zit nu op dag 14 van m'n cyclus. die duurt 26 tot 35 dagen, meestal netjes 28 dus dat houd ik ook maar aan. Dan zou ik nu m'n ei moeten hebben en de NOD is op de 31e. (da's een zondag; de dag erna is pinksteren; woensdags ben ik vrij dus als ik dan overtijd ben, ga ik op 3 juni op een stokje plassen). maar ik temp niet en ik ga ook geen cyclusbanner maken; ik zou mezelf er helemaal gek mee maken. Briman is in elk geval helemaal in z'n nopjes; er is flink geknutseld de afgelopen week hahaha!