Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    moet goed komen dan Bri... mijn verjaardag, dus dan gaan we voor 2 streepjes!!!

Sab, hoe is het ;)
    Ik wacht op jou hoor... dus schiet eens op :)

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe is het hier..???

Met mij gaat alles goed. Mijn buik begint ook aardig te groeien. Maandag wel even geschrokken had ineens wat bloed verlies. De volgende ochtend voor een echo geweest gelukkig was alles in orde. Geen bloeding bij de placenta of iets dergelijks. Ook was er niets vreemds te zien aan de baarmoederhals. Nu heb ik wel een laagliggende placenta dus de vk zei dat dit misschien een bloeding kon veroorzaken. Bij beweging van de kleine. Vrijdag hebben we de 20 weken echo.

Rebbel had je al gefeliciteerd meid. Hierbij nogmaals :)

Sab nog niet bevallen meid??

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Bri: Ik vind dan eigenlijk wel dat je het verplicht bent aan Marloes, een positest op haar verjaardag! Fijn dat Briman ermee in zijn nopjes is, als hij weinig zin heeft schiet het ook niet op.

Sab: Beval! En ja, dat is een bevel...

Aylin: Wat zul je geschrokken zijn zeg. Bah! Gelukkig is alles goed met je kleine boef.

Rebbel: Volgens mij heb ik je al gefeliciteerd maar nu twijfel ik: Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd!!

Lammetje: Niemand die je tegen houdt hoor ;) Gewoon even je man overhalen, oppas regelen en gaan met die banaan!

Ladi: Nog heel, heel eventjes... Dan kun je beginnen aan een jarenplan om aan je nieuwe achternaam te wennen! ;) Ik vegis mij nog steeds regelmatig en ben toch al ruim 2 jaar getrouwd. Ik ben erg benieuwd naar je jurk en de foto's.

Hier een oervervelend (lief) mannetje die vanmorgen mee geweest is naar het zwembad en vervolgens van vermoeidheid niet meer in slaap kon komen. De hele dag niet. Voordeel is dat hij morgen erg vroeg op moet ivm training van school waarvoor ik hem vroeger dan anders naar het kdv moet brengen en ik hem om half zeven ipv half negen uit bed moet halen. Lekker vroeg naar bed dus vanavond voor hem. Normaal ligt ie er om acht uur in, ik trek er nu maar een uurtje vanaf. Hij valt bijna om van vermoeidheid. Begin het nu toch wel langzaam maar zeker spannend te vinden! Nog een paar weekjes in plaats van een paar maandjes...

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben ik weer, dik en wel :D
    even braaf aan mijn meldplicht voldoen , met al die stalkers hier :)

nog geen enkel teken van een beebje, ik ga die 42 weken echt wel volmaken, marloes als jij eerst wil, het mag hoor ;)

@nicky, hier ook al meerdere gesprekken gehad over definitieve anticonceptie, sabman ziet het eigenlijk zo zitten, maar net wat jij zegt er is niet echt een goed alternatief, zie me ook niet nog 30 jaar de pil slikken, rommel allemaal.
    klinkt als een heerlijk dagje zwaluwhoeve!

@petra, wat een lief filmpje van roos!

@pooh fijn dat Sam geen last had van zijn prikken, nog geen vlekjes ontdekt?

@sophie het word wel tijd hoor voor wat spam van jou 2 meiden!

@sheila , fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, lekker genieten van je meisjes! (klein beetje jaloers hier ;) )

@booky nogmaals gefeliciteerd met de goede echo!
    en spannend hoor de bruiloft komt voor jou ook echt dichtbij, alvast een hele fijne dag gewenst!houden jullie het groot?

@all wat lief dat jullie af en toe komen kijken of ik al bevallen ben :) helaas moet ik jullie voorlopig nog teleurstellen ;)

@rebbel, wauw wat een geweldig nieuws meid, welkom terug! wat super dat je zo snel weer zwanger bent!
    @rebbelbeeb, hou je vast ukkie!

@lammetje nog bedankt dat je mijn meisje even hebt toegesproken op hyves :) , ik hoop dat het helpt! :D
    nog maar 4 weekjes en dan 'mag' jij ook alweer!

@bri/stalker, wat spannend weer zeg, bijna weer op het wachtbankje! was het bij deane snel 'raak'? ik duim voor je hoor!
    (of hoopt briman dat het nog even duurt? :) )

@aylin, dat is schrikken zeg, opeens bloedverlies! gelukkig was alles oke met jullie kereltje! veel succes (en plezier) vrijdag bij de echo!

@nicky, je beval bevel heeft nog niet veel succes, sorry!
    Daimy moet ook altijd echt op tijd haar slaapje doen, anders is ze ook te moe om in slaap te komen. schiet zeker op voor jou nu, heb je alles al helemaal klaar voor jullie prinsesje?

@ladi, hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft?

Nou hier gaat alles dus nog steeds zijn gangetje, geen krampje steekje of harde buik te bekennen. ik vergeet ook af en toe bijna dat ik ieder moment kan bevallen :) ben een stuk minder ongeduldig als bij daimy, gewoon omdat ik er vanuit ga dat het nog wel even duurt. ik doe ook gewoon alles nog, toch wel fijn een iets kleinere buik , heb wat meer energie en ben nog een stuk mobieler als bij mijn vorige zwangerschap rond deze tijd.
    Morgen dus weer op controle, ik hou jullie op de hoogte!

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    jeetje aylin das schrikken maar gelukkig zit alles op de goede plek en is de baby in orde.
    spannend weer he de 20 weken echo altijd zo bijzonder om je beebje zo lang te mogen bewonderen

bri succes meid ik ga voor je duimen hoor!

marloes van mij mag je ook wel voorkruipen hoor heb wel zin in leuk baby nieuws en baby spam!

nikita inderdaad het gaat nu ineens hard he
    ik begin nu ook wel een beetje te kriebelen hoor toch maar even het bedje opgezet dit weekend en wat spullentjes klaar gelegd
    eerste pakje gekocht dus ja kriebel kriebel kriebel

jeetje sab wat knap hoor dat je het zo vol houd
    ik zou het persoonlijk niet uithouden van de spanning
    veel succes op de controle vandaag ben benieuwd

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    nou vanmiddag bij de vk geweest, heb niet echt spannend nieuws...

ukkie nog steeds helemaal boven mijn bekken, had niet anders verwacht ook.
    bloeddruk wat hoger dan normaal, maar niet schokkend ofzo.
    volgende keer wil ze me evt wel strippen, maar daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, vond dat echt een rotgevoel en heeft vorige keren ook niet geholpen.
    volgende week weer controle en dan met 42 weken een afspraak bij de gyn, ctg en evt echo om te kijken of ze het nog naar haar zin heeft.

ik heb wel eens gehoord dat je gezicht veranderd net voordat je gaat bevallen, dat het opblaast. nou dan kan het ieder moment gebeuren want ik werd me toch wakker met een onderkin vanmorgen :) :) :)

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Haha Sab ga je op mijn trouwdag bevallen :D. Zal af en toe toch mijn foon wel checken haha. Ja erg druk hier met de voorbereidingen, zal wel niet veel online zijn de komende dagen.

KimMo welkom! Hier slaapt Ben al een poos op zijn eigen kamer, kleintje zal voorlopig bij ons slapen en op een gegeven moment bij Ben op de kamer komen (we hebben maar 2 slaapkamers).

Femmigje fijn te horen dat het zo goed gaat!

Marloes bij jou ook alles nog rustig?

Jeetje Lammetje, hoe is het nu met je?

Nikita waarschijnlijk wel verstandig om het dan met school ff wat rustiger aan te doen. Het loopt niet weg tenslotte. Lekker hoor ff zo'n verwendagje! En inderdaad zeg dat lijkt me zo raar dat ik zo opeens een andere naam heb :(, het is wel een mooie naam maar wel zo een die je ALTIJD moet spellen haha.

Petra leuk filmpje!

Pooh die arme Sam! Heeft ie nog last gehad van zijn prikjes?

Blondie lekker die eerste 12 weken alweer achter de rug!~

Syl wat leuk om van je te horen! Klinkt toch wel heftig die snelle bevalling als ik dat zo lees. Maar gelukkig is het weer achter de rug he haha :D.

Booky wat leuk dat jullie woensdag gaan trouwen! Doen jullie het groot?

Rebbel gefeliciteerd!! Kleintje hou je vast!

Oeh Aylin dat zal idd wel ff schrikken zijn geweest :(. Gelukkig maar niks aan de hand. Veel plezier vrijdag met de echo!

Hahaha sab nou ben benieuwd of je een voorspellende onderkin hebt :D.

Vanochtend de groeiecho gehad. Op zich wel oke, weer een kleintje. Het buikje liep zo'n 2 weken achter (zat tussen klein en gemiddeld in), het is nu aan de vk of ik nog een echo moet hebben over een paar weken. Heb het daar afgegeven en hoor het dus wel. Dus nog ff spannend of ik nou thuis mag bevallen of niet. Ik weet trouwens nog niet zeker of kleintje is ingedaald, maar het ligt wel lekker naar beneden met het koppie en ook al wel diep want ze moest erg veel moeite doen om het gezichtje in beeld te krijgen.

Verder is net de ambtenaar van de burgelijke stand geweest, wel een aardige vrouw, komt vast goed.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Bri ik duim voor jou!!

@ Marloes hoe istie met jou? Hoe voel je je? Spannend hoor!

@ Aylin wat schrikken zeg, maar gelukkig was alles goed! Knuffel!

@ Nikita heeft de kleine nog lekker geslapen? Zal wel lang geslapen hebben!
    Spannend he nog naar een paar weekjes! :D

@ Ladi veel plezier met alles rondom het trouwen! Geniet er maar lekker van!! Ik ben vorig jaar met dikke buik getrouwd...leuk hoor! :D

@ Lammetje wauw wat gaat het nu idd snel he...mag wel iets langzamer hoor! Gekke ik he...eerst kan het niet snel genoeg :) Hoe voel je je nu? Een iets betere week? Al bijna 34 weken :confused: nog maar 6 weekjes voor jou! :D En misschien wel minder...

@ Sab meid wat maak jij het spannend! Ik kom hier ook telkens zenuwachtig kijken, maar jij weet het idd goed geheim te houden...we wachten vol spanning af! :D

Hier gaat alles zijn gangetje!
    Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en stop toch 6 weken van te voren ipv 4! maar dan heb ik vanaf 2 juni verlof en 1 juni is een pinksteren met als gevolg dat ik dus vanaf 33 weken al verlof heb omdat ik alleen op ma en wo werk :D Dus volgende week woensdag voor het laatst! Joepie heb er zin in!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Lieve meiden, wat heerlijk al dat meeleven... Dank voor het duimen en Marloes, ik doe m'n best op 2 streepjes bij jouw verjaardag.

Nikita, jeeeeee wat gaat het hard. Nog ff en dan is Jari's zusje er!

Sab, ben blij voor je dat het nu beter vol te houden is dan bij Daimy, qua ongeduld en wel nog wat kunnen doen.... misschien zegt je 'vollemaansgezicht' wel iets en gaat het nu snel gebeuren. Ik zou dat strippen ook niet doen, als het je vorige keer helemaal niet geholpen heeft en het bovendien rot voelt.

pooh, heerlijk dat je nog maar een paar dagen hoeft te werken en je dan met verlof kunt. Lekker voorbereiden op de komst van Broertje.

Ladi en Booky: mocht ik er voor jullie trouwen niet meer zijn, wens ik jullie allebei nu alvast een supermooie dag toe! Ik ben niet getrouwd, maar geniet altijd enorm van bruiloften. Ik vind het echt de leukste feesten die er zijn: iedereen is altijd zo blij en gelukkig met elkaar. Wel ff foto's spammen he!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hi dames,

pooh, lekker vooruitzicht he: verlof!!!

oh ja over dat snel gaan... ik zou gewoon al mogen bevallen, maar heb het idee nog niet zo helemaal. toch gek he. Kan me dus gewoon niet voorstellen om vannacht bv weeën te krijgen. haha dat wordt nog wat.

Sab; alles nog rustig

Wanneer is het eigenlijk weer volle maan? zeggen ze toch dat er dan altijd meer kindjes geboren worden? Zal het eens opzoeken.

Gisteren bij de gyn was alles goed. Ben misschien 3 minuten binnen geweest, wachten duurde langer. Bloeddruk ietsje hoger, maar hij vond hem stabiel.
    Snel het hartje geluisterd en nog even gekeken naar het hoofdje en het vruchtwater.
    Volgende week maandag weer.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zondag 7 juni pas weer volle maan... dat duurt te lang voor jou Sab...
    misschien mag ik dan... of Pooh!
    Als babybroer ook vroeg geboren wordt...

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    ohw jee sab spannend dus een onderkinnendag :)
    stuur die onderkin daarna maar door naar mij dan ;)

ladi spannend hoor bijna je trouwdag ben je zenuwachtig?

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    ladi mijn moppie loopt met de buik ook 3,5 week achter maar de benen en het koppie wel gewoon normaal
    dus ik krijg een lange slanke den!
    thijs en romy waren ook maar klein en fijn maar dat is allemaal super in orde gekomen hoor!

fijn dat alles weer goed was marloes bij jou word het toch ook wel spannend nu he
    onwerkelijk he dat je maar zo ineens een beebje in handen kan houden...

heerlijk pooh lekker verlof genieten maar!
    Ik werk niet maar heb een volledige dagtaak aan de kids en het huishouden
    ben ook zo mega moe
    heb ook maar besloten dat dit echt het laatste beebje is want mijn lichaam heeft het nu toch wel echt moeilijk
    moet ook eerlijk bekennen dat van mij de baby wel mag komen liever gisteren dan vandaag
    kan mama weer bijtanken
    maar voor de beeb is het beter nog een weekje of 4 te blijven zitten dus nog even doorbijten!

trouwens die volle maan is een goed idee marloes pooh nikita en ik houden we een baby marathon! :)

14. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    nou helaas! de onderkin was vals alarm :)

@marloes, het word bij jou ook superspannend nu he!
    ik heb dat ook nog steeds hoor, dat ik me niet kan voorstellen dat ik ieder moment kan bevallen,maarja als ik naar mijn banner is het toch wel zo :) heel onwerkelijk!en die volle maan wou ik maar niet op wachten haha, vorige keer ook niet geholpen ;)
    ik kom iedere dag even kijken of jij me voorpiept :)

@ ladi, nog een paar daagjes en dan is het zover! ík ben zooo benieuwd naar de spam, hoe je jurk staat, en natuurlijk naar Ben in zijn mooie outfit :D en ik duim voor een mooie dag met prachtig weer!

@hihi lammetje, de onderkin is onderweg naar je hoor, zo goed stond hij mij toch niet :)
    nog effies meid, hopelijk vliegen die laatste weekjes voorbij voor je!

@booky, een hele fijne dag morgen, geniet ervan!

@all, wat lief dat jullie zo meeleven! ik meld me morgen weer braaf ;) (het liefst zonder buik)

15. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen
    Ik ben elke keer zo nieuwsgierig naar Sab en Marloes en ik ben zo aan het hopen dat jullie een makkelijke bevalling gaan krijgen

Ik werk op een manege voor mensen met een handicap en afgelopen maandag had ik voor het eerst dat ik echt teveel gedaan heb. Ik liep nog te sjouwen met kruiwagens en strobalen maar 's avonds kreeg ik toch een pijn in mn rug. Ben nu nog wel aan het werk, maar doe even een stapje langzamer.
    Vanavond heb ik de eerste yogales, verleden jaar ook gedaan, helemaal niks aan gehad, maar ik was weer te laat met het opgeven voor gym en ik vind het toch wel leuk om een avond in de week met de baby bezig te zijn

Met Roos gaat het super, ze heeft wat blauwe plekken op haar bolletje nu ze kan staan, maar ze vind het geweldig en wij ook natuurlijk

16. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi meiden!
    dank jullie wel voor alle felicitaties! :D

@sab: poeh dat meisje van jullie laat wel op zich wachten! succes hoor meid! :D

@ladi: ooh over 2 dagen trouwen1 wat leuk! ik wens je alvast een hele mooie dag! :D

@pooh: lekker hoor bijna met verlof! :D

@marloes: spannend hoor! fijn dat alles goed was bij de gyn! :D

wij krijgen vanmiddag tussen 13.00 en 14.00 de uitslag van ons kleine mannetje...
    hoop dat alles goed is!

verder gaat het hier wel goed! soms wat onzeker weer zo na de mk en ben de hele dag aan het broekloeren! ;)

liefs rebbel

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ook hier nog gewoon met Baby in Buik

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Rebbel; echo op 3 juni... wordt een super dag! Bri 2 streepjes, jij een mooie echo, ik jarig en een baby

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    effe inbreken

ladi je trouwt op dezelfde dag als wy fyne trouwdag

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138