Booky: Vanuit hier een hele fijne dag toegewenst vandaag! We denken aan je, en hopen dat je intens geniet vandaag. Ik kijk uit naar de foto's! Sab en Marloes: Ik ben heel erg benieuwd naar het babynieuws! Wie van jullie zal het eerst bevallen? Lammetje: 7 juni komt me nog niet echt uit haha, doe maar 21 ofzo. Mijn vader heeft 30 mei (zijn verjaardag) voorspeld, lijkt me ook iets te vroeg haha.
Twee weken terug een ingedaald meisje, vandaag een stuitmeisje... Ik hoop heel erg dat ze zelf nog gaat draaien!
jeetje nicky, daar reken je ook niet meer op met deze termijn zeker omdat ze al was ingedaald! ik duim heel hard voor je dat je eigenwijsje nog terugdraait!! update sab: dik en rond
nikita zou wel leuk zijn 21e is vaderdag! Heb vandaag controle gehad beebje doet het goed alleen het buikje loopt 3 weken achter och het word gewoon een slanke dame a lijn (lol) 2 juni en 15 juni weer een afspraak nikita balen dat je kleintje in een stuit ligt even met zijn allen dames draai draai draai ben benieuwd hoe het me 2 femmigje sophie en gaby gaat ? jeetje sab jij maakt het veeeel te gezellig voor je baby in de buik kom kleintje kom show yourself to the world!!!!!!
Vervelend Lammetje, dat het buikje alweer drie weken achterloopt! Gelukkig houden ze je in de gaten. En 21 juni zou inderdaad wel leuk zijn, op vaderdag! Doen we een bevalmarathon op 21 juni, deal? Sab: Ga nou toch eens bevallen!
Bij ons zal er dalijk ongeveer 19 maadne tussenzitten. Hebben meer meiden in dit topic ong. zo'n verschil of toch nog een stuk minder?
Er zijn er meer! Ik geloof Marloes, Lammetje en volgens mij mis ik er nog een paar. Dus ik zou zeggen: Voel je welkom!
@ Lammetje een slanke den is niet verkeerd! maar goed dat ze het zo goed controleren! Die van ons zal wel weer een groot hoofd hebben @ Nikita's beebje: DRAAI @ Sab's beebje: KOM @ Marloes beebje: KOM MAAR @ Diddle welkom hier. Hier schelen de knulletjes straks 17 maanden... @ Petra wauw wat goed van Roos! Zijn echte *smelt* momentjes he! @ Booky veel plezier!! @ Blondie hoe istie met jou? @ Wenneke veel trouwplezier!! Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 2 daagjes werken op ma en wo. Vandaag naar een communie. Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
hier zal er rond e 22 maanden tussen zitten... volgens mij wel het grootste verschil hier hoor, tussen 2 kindjes...
@ Diddlmouses: bij ons zit er ca. 20 maanden tussen (in september) @Sab : ik hoop zo voor jou dat het doorzet!!! Succes, als het zwaar wordt. [-o<
*inbraak* Sab lees stiekem af en toe is mee om te spieken of zusje al in aantocht is. Ik lees nu dat het lekker rommelt bij je, dus hopelijk gaat het doorzetten. meid heel veel succes. *uitbraak*
Ik zag Isra staan bij het forumoverzicht, dus ik dacht: Je hebt ook vast goed nieuws! Haha, nou ja. Sab: Heel erg veel succes!!
Spannend sab ik ga voor je duimen meid! Veel succes en hoor graag snel het roze nieuws!!!1 spannend ohw zit hier helemaal te wiebelen op de stoel sab baby is on the move
ik denk dat het serieus is, ze komen steeds sneller! ga zo de oppas bellen en de vk, ik hoop zoooooo dat dit meisje me niet voor de gek houd!
bij ons zit er straks 17 maand tussen! Sab wat ontzettend spannend! Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen! Zet em op!
bedankt meiden, net de vk gebeld en we mogen meteen komen, dus de oppas is onderweg en ik ga mn schoenen aandoen! hopelijk tot snel meiden!