ohw jee meiden wat een spanning en sensatie zon raar idee ook dat sab nu aan het bevallen is we leven er zo naar toe en zijn er zo mee bezig en toch blijft het een verassing en reuze spannend Ben zo benieuwd naar de naam en hoe het zal gaan jeetje begin ineens ook beval kriebels te krijgen kan bijna niet wachten om mijn kleintje te zien marloes als sab doorzet ben jij next hoe voeld dat?
jeetje wat onwijs spannend Ik hoop toch zo dat het allemaal mee valt voor haar en dat het niet te lang duurt! [-o< ik duim dat alles vlot en goed verloopt!
*inbraak* Sab, succes met de bevalling! Ook ik spiek hier af en toe mee om te zien hoe het met je gaat... ben benieuwd naar zusje! *einde inbraak*
Sabnieuws: Om 10 voor half 9 is na een supersnelle bevalling met 4 minuten persen onze prachtige dochter Jenna Elize geboren! Ze weegt 3700 gram en is 52 cm!!!!! Sabje onwijs gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochter! Lekker genieten nu he! Spreek je snel weer en heel benieuwd naar de eerste spam haha.
@ Sab wauw meid ik krijg er gewoon kippevel van!! Zet hem op!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je dadelijk je meisje in handen hebt! Ik word hier ook helemaal hyper van!!
He, Wilde het nieuws van Sab vertellen, maar dat is al geen nieuws meer zie ik. Sab: van harte met jullie dochter Jenna Elize. Lekker genieten. Lees later weer bij hoor.
Sab: Van harte gefeliciteerd met je tweede dochter! Superlieve naam ook! Lekker genieten van dit nieuwe wonder. En je vk had gelijk: Deze heeft gewoon een gemiddeld gewicht!
Ja, Jenna is geboren! Van harte met jullie dochter en zusje en geniet er lekker van! Leuke naam ook trouwens..
De KriebelMama's 2008/2009 Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op 27 juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV blondie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - er zijn op dit moment 17 mama's zwanger : 3 jongetjes 3 meisjes 13 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - 7 april 2009 Jortenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 Sab - Jenna - 21 mei 2009 Agenda Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje
Sab, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat fijn dt ze uit zichzelf is gekomen
@ SAB en SAB-man: van harte gefeliciteerd met jullie (ongetwijfeld prachtige) dochter. Wauw, en wat een snelle bevalling!! =D> Ik kreeg ter plekke kippenvel toen ik het las... Geniet ervan met z'n viertjes
*inbraak* Sab van harte gefeliciteerd met je meisje Jenna Elize. Wat een snelle bevalling zeg. Hoe is het nu? Alweer lekker thuis en wat vind Daimy van haar zusje. Ben super benieuwd naar je meisjes SPAM. Lekker genieten en laat je lekker verwennen. *uitbraak*
Joepie een mooie gezonde meid in onze club erbij! Van harte gefeliciteerd meid met je mooie dochter Ben super blij voor je ik hoop dat je een makkelijke bevalling hebt gehad en lekker aan het genieten bent van je meiden! dikke knuf lammetje! (marloes joure next)