Hoera! Sab van harte met jullie nieuwe aanwinst Jenna! Wat heerlijk zo een snelle bevalling! Genietze! Liefs, Paula
Alloha, Ben ik eventjes. Sab: helemaal super voor jullie zeg dat Jenna er is. Ben zo blij voor je. Marloes: jij bent aan de beurt. Kan ook elk moment gebeuren. Succes met de laatste loodjes. Alle andere dames ook succes. Ladi: een hele fijne dag vandaag, geniet ervan. Ben er later weer, m'n broer komt zo langs. Denk wel aan jullie hoor. Liefs
Sab gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Jenna, Erg leuke naam. Nu maar lekker genieten van je meisjes! Hier na een lange cycles van bijna 60 dagen ongi geworden, werd gek van die onzekerheid. Nu kunnen we er weer tegen aan nu is er tenminste duidelijkheid, Nieuwe ronde, nieuwe kansen Groetjes
hey meiden, bedankt allemaal voor het medeleven en de lieve felicitaties! zal even in het kort mijn verhaal doen! ik begrijp er nog steeds niets van, ik had voor mijn gevoel echt lullige weetjes waarvan ik niet wist of ik ze serieus moest nemen, had echt verwacht dat ik misschien 2 cm ontsluiting zou hebben, aangezien ze pas om de 8 minuten kwamen. ' oh dat schiet op , ik voel het hoofdje al en je hebt 7 cm, om 10 uur is ze er wel' marcel en ik keken elkaar aan? huh? dat kan toch niet? maargoed 50 minuten later was ze er dus al , marcel zat nog aan zijn 1e bakkie koffie , hij dacht dat hij er melk indeed maar zat het eigenlijk vol te gooien met espresso , totdat de vk vroeg of het zo niet een erg sterk bakkie werd hebben we hard om gelachen totdat ik opeens persdrang kreeg en 4 minuten later was ze er! zn koffie was nog warm ik was om half 8 in het ziekenhuis en Jenna is om 6 voor half 9 geboren! superonwerkelijk hoor, bij daimy 2,5 uur geperst zonder persdrang, uiteindelijk vacuum en flinke knip. dit keer persdrang, heerlijk zeg! heb alleen een heel klein scheurtje. ik ben blij dat marcel had gebeld want voor mijn gevoel was het nog lang niet serieus, dan had ze dus mooi thuis geboren zal later nog uitgebreid mijn verhaal doen, maar heb dus een superbevalling gehad, zo totaal anders als de 1e keer. toen had ik meteen een weeenstorm en wist ik niet hoe ik het op moest vangen, verkrampte ik alles en kneep ik marcel paars. de hele kamer was toen vol met mensen en het was 1 chaos, ik was er toen helemaal niet bij. ik was dit keer zo rustig! en de vk maar vragen aan marcel of ik de vorige keer ook zo rustig was...uuuuuhm niet echt en toch was ik niet afwezig ofzo, heb het echt zo bewust meegemaakt, het was gewoon heerlijk dat ik even bij kon komen tussen de weeen door, het was echt goed te doen zo! we waren allemaal zo verbaasd toen ze er 'opeens' was. ze is trouwens geboren als superwomen, met haar hand eerst! savonds heeft marcel daimy opgehaald bij de oppas en die zijn lekker samen thuis gaan slapen, vanmorgen hebben ze ons opgehaald en zijn we met zijn 4tjes naar huis gegaan, zo bijzonder daimy reageerde heel lief, ging Jenna meteen aaien, kusjes geven , wijzen. later werd ze wel een beetje jaloers, en wilde ze ook opeens als een babytje bij me liggen heb daar een foto van op hyves gezet. Is ook allemaal niet nix voor daimy nu natuurlijk. de kraamhulp is net weg, ze is heel leuk gelukkig! en blijft tot donderdag, best lang dus! Nu kan het eindelijk beginnen, wel wennen hoor, als ik met Jenna zit wil daimy ook meteen bij mij zitten, dat is soms wel even lastig, maar ik denk dat het met een paar dagen wel beter zal gaan. Jenna is heel misselijk , waarschijnlijk een hoop vruchtwater binnen gekregen ook omdat het zo snel ging, ze spuugt veel en als ze op haar rugje ligt dan stikt ze soms bijna, ligt ze het allemaal weer in te slikken, zo eng. ze wil ook niet echt drinken nog, maar volgens de kraam maakt dat de 1e 2 dagen niet zoveel uit, ze slaapt veel en dat is ook goed. Verder is het een supertevreden meisje die nu al de hele dag bij mama wil liggen dan is ze zo rustig! we zijn dus echt heerlijk aan het genieten
jeetje sab nu al hier leuk hoor! Heb je verhaal al op hyves gelezen en je foto s gezien (dacht huh die ziet er helemaal niet net bevallen uit?!?!?!?!?) Op de Foto zie je er zo fris en fruitig uit net of je gewoon net wakker bent geworden en even een foto maakt Super hoor ik teken ervoor! Je hebt een super mooi meisje hoor kun je reuze trots op zijn geniet ervan met volle teugen! dikke knuffel van lammetje
hahaha lammetje, je bent niet de 1e die dat zegt, bij daimy was ik ook echt een spook en dit keer was echt totaal anders! ik kan het nog steeds niet geloven dat ze er al is! kan het niet laten hoor, nog 1tje!
Sab meid wat een prachtig wondertje heb je toch weer op de wereld gezet. En ik wil het ook nog tegen je zeggen hoor dat je er zelf ook zo goed en stralend uitziet, echt niet alsof je net bevallen bent. Ga lekker genieten en blijf af en toe is in dit topic spieken om op de hoogte te blijven van je meiden. Of kom stiekem nog is langs op het april forum want we missen je wel hoor
Wat gaaf dat alles dit keer zoveel beter ging! Ik weet nog goed dat je bij Daimy inderdaad een nare bevalling, met ook een nare nasleep had. Heerlijk dat je het nu anders mee kan maken. Echt superleuk! Femmigje: Jij op 21 april, Sab 21 mei en mijn man voorspelde vaderdag voor de mijne, dus 21 juni haha. Zou erg grappig zijn als dat uitkwam! Wij april-mama's hebben er toch al een lijn in gezet: Jij in april uitgerekend, Sab in mei, ik in Juni, Ladi in Juli, Tearke in augustus, Booky in september... Zou toch helemaal humor zijn als iedereen van de aprilmama's op de 21 bevalt!
ooh wat een droombevalling Sab.. en je ziet er idd goed uit! Mooi meiske hoor! Heb je last van naweeen? Liefs, Paula
hoi meiden! we zijn weer terug! gelukkig maar. ik heb vanmorgen een echo gehad omdat ik het allemaal niet vertrouwde.. mijn borsten waren weer gevoelloos, nu doen ze gelukkig weer zeer!en ik had hele zware benen, een ongi gevoel. maar omdat ze mijn onzekerheid wel begrepen na 2 mk mocht ik komen voor een echo! gelukkig was alles goed! maar wat denk je? vanavond ineens bruin slijm bij het afvegen. maar goed, de gyn zei al dat ik misschien wel wat bloed zou gaan verliezen omdat het kleintje zich nu nog verder in gaat nestelen en ik heb ook een gevoelige baarmoeder. maar we hebben vanmorgen het hartje nog zien kloppen, dus ik ga ervanuit dat dit onschuldig is. net lekker rustig aan gedaan en net geen bruin slijm, dus hopelijk is het snel over! bij milan heb ik dit ook gehad en het is niet helder rood en ik heb geen krampen ofzo.. verder hebben we een brief binnen gehad dat de hartecho van milan pas op 20 juli plaats kan vinden, terwijl de arts tegen ons gezegd had 15 juni, dan hebben we namelijk al een afspraak voor de laatste bloeduitslagen! we hebben gebeld, maar het kon echt niet eerder. maar ze liet de afspraak van 15 juni ook staan omdat ze echt niets uit de hartecho verwacht en ze zei dat als we de uitslagen op 15 juni hebben we er eigenlijk al zijn. de echo is puur voor de zekerheid. ze blijven aan de gang en ze blijven maar zoeken heb ik het idee! wij hebben dus besloten om de echo niet meer te laten doen als de uitslagen verder goed zijn! goed is goed hoor.. Milan doet het goed en als de rest van de onderzoeken ook goed zijn is het klaar, dan moet er maar eens wat rust komen hier. wat flauw je mag maar 1 smiley per bericht... liefs rebbel
Hoi allemaal, Ik ben benieuwd naar Marloes...was heel de dag al aan het kijken,maar de site heel de dag plat... Ik had gisteren ook een update geschreven over mezelf en jammer genoeg is die weg.... Nog maar een keertje dan.. Ik was hier het laatst met die vragen over de aambeien die gruwelijk zeer deden... Donderdagavond na heel de dag gehuild te hebben van de pijn ben ik dan toch maar naar de huisartsenpost gegaan. Ik hoorde al van iedereen dat aambeien zo verschrikkelijk konden zijn, maar de pijn die ik had was niet te houden...ik dacht nog van misschien is mijn pijngrens laag ofzo. mja ik hield het niet vol. De arts zag het meteen. Het was geen gewone aambei, maar een getromboseerde hemoriet of zoiets...Dus een soort van aambei, maar dan met een trobose of grote bloedprop erin die ervoor zorgde dat het gehele gezwel helemaal onder spanning stond. Ik kon letterlijk niks meer...niet zitten staan of liggen...alles deed zeer en het gezwel was inmiddels zo groot als een halve duim. De arts wilde een sneetje erin maken om de druk eraf te halen, maar had de hulpmiddelen niet op de post. hij stuurde ons door naar de spoed van het ziekenhuis. daar kwamen we aan om 2000 u en werden om 2130 geholpen. Er werd naar gekeken en verteld dat dit eigenlijk altijd onder gehele narcose werd gedaan en soms plaatselijk verdoofd en opengemaakt. Doordat ik 34,5 weken zwanger was deden ze me liever niet onder narcose en de chirurg wilde me nog niet helpen. Bij zwangere vrouwen bloed het erger. Dus hij wilde afwachten tot maandag en dan weer de voordelen met de nadelen afwegen. Ik had de tranen in mijn ogen...ik wilde echt van de pijn af. Maar wij om 22 u toch naar huis. Vervolgens heel de nacht niet geslapen van de pijn van het gezwel, man man man wat was dat afzien..ik was helemaal van de wereld van de pijn. Ik moest van de arts koelen en masseren met ijsklontjes en billenbadjes nemen en veel paracetamol, maar dat koelen en masseren ging dus echt niet lukken...ik ging van mijn houtje... Weer op vrijdagmorgen de poli opgebeld in tranen en uitgelegd dat ik niet tot maandag kon wachten en gelukkig mocht ik dus gistermiddag om 14.35 langskomen. Ik was helemaal op van de zenuwen... De chirurg besloot het door de ehbo te laten verdoven en dan een sneetje er in te laten maken om de bloedprop er uit te halen... Ik kwam binnen op de minioperatiekamer en ze vertelden me al dat de spuiten die ze in het gezwel gingen geven heeeeeeel gemeen pijnlijk waren... Mijn mannetje zat verderop op de gang te wachten en die dacht dat hij een kind had horen schreeuwen...ik hield het niet meer en toen moest de tweede er ook nog in...van de sneetjes heb ik ook veel gevoeld en geschreeuwd...pfffffffffff wat een dagen en dat ik dat nu net in mijn laatste weken voor de bevalling moet meemaken.. Ik loop dus nu ook met verband in voor de bloedingen en het wondvocht, want het is niet gehecht...leuk hoor zoiets hoort na de bevalling... Na thuiskomst gisteravond nog heel veel pijn gehad. Ontlasting gelukkig goed dun kunnen houden met lactulose... Nu gaat het steeds iets beter, maar is nog erg pijnlijk, maar gelukkig niet meer zoals voor de behandeling.. Nu ga ik weer even achter de laptop weg, want zitten is er nog niet echt goed voor! Liefs Pooh
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Marloes meid super gefeliciteerd!! Nu lekker genieten met je gezinnetje! De namen zijn super maar dat wist ik al Ik hoop dat alles goed is gegaan!! Liefs Pooh
Ik ben ook al de hele dag aan het kijken of ik er weer op kon, was zo benieuwd naar marloes , en jaaaaaaaaaaah er is weer een mooi beebje geboren! Marloes , marloesman en grote broer, super gefeliciteerd met jullie Thom , en wat een stoere naam! En idd een flinke knul he! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en ik hoop dat alles helemaal goed is gegaan!
@pooh, meid, ik zit met kippenvel je verhaal te lezen, wat een pijn moet jij gehad hebben,vreselijk!! en nog steeds : ( wat een pech zeg, ik hoop dat de pijn snel weg is en dat je lekker van de rest van je verlof kunt genieten, dat heb je nu wel verdient!! dikke knuff en sterkte!
Hier gaat het allemaal nog niet zo lekker, Jenna huilt echt heel veel, en slaapt bijna niet. Ze heeft echt heel erg veel de hik(zodra je haar op haar rug legt), ligt constant te slikken en kreunen, is superonrustig en spuugt ontzettend veel maagzuur. ze ligt nooit eens rustig om zich heen te kijken, als ze wakker is huilt ze altijd. 1 keer op een dag slaapt ze voor iets van 3/4 uur achter elkaar, maar gewoon omdat ze dan uitgeput is. verder hazeslaapjes van 10 minuutjes, waarna alles weer van voor af aan begint. Ze huilt ook niet gewoon, ze krijst het echt uit, tot ze paars aanloopt en af en toe gewoon stopt met ademhalen ik vind het zo zielig voor mn meisje! Gezien haar symptomen denk ik zelf aan verborgen reflux, nadat ik daarover gelezen heb, het klopt echt precies allemaal. We doen al nutriton door de fles, hierdoor lijkt het spugen wel iets minder te worden maar het huilen blijft...ook het bedje al schuin omhoog gezet, fles geven we zo rechtop mogelijk en ook na de fles houden we haar extra lang rechtop. maar tot nu toe nog zonder echt resultaat. Maandag weer de ha bellen, hij vond dat we aan het moesten kijken maar ik wil nu toch echt een doorverwijzing voor de ka, want dit kan zo niet langer. Ik ben dan ook ontzettend moe, ben echt 24 uur per dag met Jenna bezig, gelukkig is sabman nog thuis, anders weet ik niet hoe ik het zou moeten doen, ik heb bijna geen tijd voor Daimy, vind het ook zo zielig voor haar, die zit ook maar de hele dag in het gehuil (gekrijs) van haar zusje : ( Nu is papa er dan gelukkig nog, ik wil nog niet aan volgende week denken...
Goeiemorgen!! @ Sab wat verschrikkelijk dat Jenna zo moet huilen en pijn heeft! Je moet je echt door laten verwijzen hoor! We hebben dat met sam ook gehad de eerste weken (alleen huilde sam wat minder). Daarna is hij wel tot 6 maanden blijven spugen, maar had er geen last van. Ik hoop zo voor jou en je gezinnetje dat het snel wat beter zal gaan! Hele dikke knuffel! Hier vroeg wakker...maagkrampen en ontlasting..auw...nu even kopje thee en wat eten en zo er terug in... Liefs Pooh