Hallo verloskundigen! Ik heb nu toch echt een vraag.Of nou,een soort van situatie waarvan ik zelf niet weet hoe of wat en verder er ook niet echt zo meer wijzer van wordt... Even in het kort alles dus. Ben een jaar geleden met de pil gestopt.Meer omdat ik het al jaren slikte en er ook wat nare bijwerkingen van had.Niet gestopt omdat we meteen kinderen zouden willen,maar mocht het er toch van komen,zouden we dat niet erg vinden.Was er halverwegen dit jaar wat meer meebezig,maar had het nu eigenlijk zo goed als ff allemaal van me afgezet,omdat ik een nieuwe baan kreeg en daar helemaal voor wilde gaan.Nu moest ik dus 28 november ongesteld worden en ben normaal 31 dgn,soms 30 of 32dgn en ooit zijn het er 34 geweest,maar dat was begin van het jaar met het ontpillen.Heb al maanden wel mijn temperatuur bijgehouden en dat is normaal altijd 36,7-36,8C.Nu is de temperatuur de hele tijd al 37,3-37,4C en vooral 's nachts heb ik het bloedheet en als ik dan temperatuur is het 37,6-37,7C.En dat terwijl ik het altijd erg koud heb.Ook heb ik erg pijnlijke borsten en kan ik niet op mijn buik slapen.En van echt slapen komt ook de laatste week amper wat van.Kom moeilijk in slaap, slaap erg licht en wordt om de haverklap wakker.Daarnaast ook een raar gevoel in mijn buik,een soort van trekkend gevoel en soms lage rugpijn en heb ook last van vlagen hoofdpijn.Ook veel honger,maar kom niet aan van het meer eten.Verder nergens last van.Af en toe een heel klein beetje doorzichtig slijm.Heb gistermiddag getest,maar die was negatief.Wat moet ik nu hierover denken?Ik weet het niet meer...
Hoi Jee, inderdaad een hoop dingetjes waar je onzeker door kan worden. Je kunt pas positief testen als je ongesteld had moeten worden. Ik weet niet waar je in je cyclus zat, maar dat even ter informatie. De'dingen die je beschrijft kunnen bij een vroege zwangerschap horen, maar dit hoeft niet. Soms kun je hormonaal evne een paar weken van slag zijn en dit kan door een paar dingen komen. Stress op je werk, kinderwens, drukke dagen of een griepje. Wellicht heb je in de tussentijd alweer een testje gedaan, maar dat zou ik zeker nog doen. Anders is het afwachten tot je menstruatie komt. Vaak duurt het iets langer nadat je hebt gedacht zwanger te kunnen zijn, dus wacht het rustig af. Groetjes Brigitte