gefeliciteerd!! hier na 6 maanden ook weer zwanger gewoon dezelfde vk en die vond het ook erg leuk. wij hebben wel wat negatieve reacties gehad maar voornamelijk achter onze rug om en dat was hetgene waar ik niet tegen kon, zeg het dan recht in ons gezicht! hier ondertussen een dochter van net 1 en 31 weken zwanger, vind het heerlijk en ben erg blij dat het ons zo gegund is en dat we straks 2 pracht meiden rond hebben lopen met weinig verschil! geniet er lekker van meid en sch**t aan de mening van de rest hebben!
Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap! Hier zit er 14 maanden tussen de kinderen en ik kan je zeggen, het is super leuk! En ook hier alleen maar positieve reacties dat ik al snel na de bevalling alweer zwanger was... En als ze wel commentaar hebben moet je ze gewoon maar lekker laten lullen! Als jullie er maar gelukkig mee zijn toch? Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd! En ik kan uit ervaring spreken: het is echt super om twee kindjes kort op elkaar te hebben! Bij onze kids zit er 16 mnd tussen. En ja, hetis zwaar. En ja, er zullen mensen met vooroordelen zijn! Bij ons was het gepland, en dat konden sommige niet geloven. Nou dan niet. Geniet van je zwangerschap, en zoals je leest zijn er écht meer vrouwen die hetzelfde meemaken. De vk zal je alleen maar beter in de gaten houden omdat ze wéét dat je het druk hebt!
heey meid het gebeurt idd wel vaker de vriendin van me neef was bevallen en na 1 mnd of 2 mnd weer zwanger en idd vk's zien dit denk ik ook wel regelmatig en kijk veilig vrijen is wel een optie maar zoals je al zij van het is geknapt kijk dat kan zowiezo iedereen overkomen je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en ik vergeet het bijna te zegge van harte gefeliciteerd je moet je niks aan trekken van wat andere zeggen dat het te snel zou zijn en dit en dat en zus en zo ik ben heel blij voor je ik zit zelf nu in de 6e ronde voor me eerste dan kunnen ze tegen mij ook wel zegge van pfff snotneus waar begin je aan dat je net 19 ben maar daar kies is zelf voor en bovendien mijn vriend is ook al op leeftijd (29) dusja dan dringt de tijd voor hem wel een beetje en hij heb wel van die kriebels wil graag een kindje dusja waarom dan nog langer wachten en meid ik denk maar zo mensen die raar reageren of niet positief reageren die zijn jaloers heel veel succes met je zwangerschap hoop dat dit berichtje je een beetje heeft opgepept xx
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gewoon de wereld laten denken wat ze willen laten denken hoor! Wij zijn voor de 2e keer zwanger geraakt door de pil heen... Hier al wat reacties na de eerste bevalling gehad van nou zou je geen andere pil nemen straks gebeurt het nog een keer. Je kan wel raden wat sommige mensen nu zeiden: zie je nou wel, je had toch een andere pil moeten nemen en bla bla bla. Nou wij vinden het erg leuk en zijn ontzettend blij dat ik weer zwanger ben. Bij heel veel stellen is het niet zo vanzelfsprekend dat ze zwanger worden. Ga lekker genieten en laat iedereen maar. Als is dat misschien niet altijd makkelijk. xxx
super gefelicteerd met dit mooie wonder. en geniet er van,en ik zou mij zeker niet druk maken om wat andere zeggen als jullie er zelf maar blij mee zijn. liefs esther
tussen mijn 2 oudste kids zit 14mnd. Ik ben gewoon naar dezelfde vk geweest en ze vond het geweldig te horen dat we zo snel weer een kindje wilden. Niets aantrekken van de rest van de wereld. Het is jullie keuze en jullie moeten er mee verder, niet alle anderen... (mijn moeder kreeg commentaar van familie toen we vertelden dat we zwanger waren van de 4e... want zij als oma kon toch niet op 4 kleinkinderen letten.... waarop mijn moeder zei dat het onze keuze was en niet die van haar... wij moeten de kinderen opvoeden, zij niet. En al zouden we 10 kids willen hebben.. het is onze keuze en onze verantwoordelijkheid.. niet die van de rest).... niet druk maken om de rest van de wereld, er is altijd wel iemand die commentaar geeft. Van harte proficiat!!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Als jullie er zelf blij mee zijn: DAT is toch het belangrijkste? Snap best dat het even flink schrikken is, maar lekker interessant wat de rest ervan vind. Het is jullie leven, dat gaat een ander niks aan. Gewoon je VK opbellen, en die zal het ook hardstikke leuk vinden. Mijn zusje en ik schelen ook maar 13 maanden en 10 dagen, en mijn zusje was geboren, en mijn broertje zat al zowat weer in de buik. Lekker even bijkomen van de nieuws, en gaan genieten!!
ach meid lekker genieten onwijs gefeliciteerd laat een ander lekker kletsen je zal altijd praat krijgen en niet altijd leuke reacties maar heb daar dan schijt aan en geniet er lekker van
Heel erg graag gedaan. Geniet van je zwangerschap. Zoals ik ook al eerder zei.Niks aantrekken van een ander en gewoon naar je eigen gevoel luisteren en dat van je partner.Dat is het belangrijkste. Wij hebben afgelopen weekend te horen gekregen dat wij een dochter krijgen en dan ben je zo trots en dan kan het je al helemaal niks meer schelen wat anderen vinden.Hoop dat je een goede zwangerschap hebt zonder teveel symptomen.hihi. Liefs
Gefeliciteerd mer je zwangerschap. Niet sneller dan jij maar wel snel zwanger van de 2e. Toen mijn kleine een jaar werd was ik zwanger. Toen al zei de omgeving "nu al". Als je buiten het standaard "na 2 1/2 jaar " eerder zwanger bent is het al snel "nu al". Is het gewenst? Ja? Lekker genieten. wat kan jou het bommen wat anderen van je vinden. Al was het over een jaar dan, "vinden" vindt iedereen er wel wat van.
ik had 11 weken na mijn bevalling een positest in handen de vk vond het snel maar erg leuk om me weer te zien. de familie weet het nog niet.. weet ook niet of alle reacties positief zullen zijn maar wij zijn er blij mee en wie dat niet is weet waar de deur is toch? geniet van je zwangerschap, Gefeliciteerd!
Meid, niet druk maken om de reacties van andere mensen, en de verloskundige is wel wat gewend hoor..er zijn zat mensen die binnen 3 maanden alweer zwanger zijn!!! Lekker genieten van het wondertje dat jullie gegund is!!! Heerlijk toch..gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zoals de rest ook al zegt, schijt hebben aan wat anderen er van vinden. Iedereen heeft altijd meteen een oordeel en denkt het altijd beter te weten. Als jullie je hier wel goed bij voelen, dan is dat het allerbelangrijkste. Kan me wel voorstellen dat het schrikken is, als je denkt dat je het veilig hebt gedaan en het blijkt toch niet veilig te zijn geweest. Onze kleine man is nu 7 maanden en ben ook in verwachting van de 2e. Zit straks 15 maanden tussen. Mijn vk zei bij de bevalling al tegen mij: tot volgend jaar . Ze vonden het ook erg leuk om te horen dat het idd ook echt gelukt is. Had zelf niet evrwacht dat het alweer meteen raak zou zijn. Zie het echt als een kadootje. Probeer er toch goed van te gaan genieten. Hoor zoveel goede verhalen van mensen waarbij het leeftijdsverschil tussen de kids heel klein is.
Jep, vorige week had ik ook weer positief getest en ook ik ben net 4 maanden geleden bevallen. inmiddels heb ik al een afspraak met de VK gemaakt en de telefoniste verheugde zich er zelfs op om ons weer te zien ook is mijn moeder al op de hoogte en ze vind het helemaal geweldig voor ons, volgende week vertel ik het mijn zus en de rest komt later wel na de 12 weken. maar wat andere familie en mensen ervan zullen gaan vinden kan mij geen worst schelen als wij maar gelukkig zijn hopelijk ga jij er ook zo over denken! suc6 en een dikke knuffel P.S. Kijk effe in mijn fotoalbum als je wil, misschien een leuk idee om het ook zo je directe familie op de hoogte te stellen met zo'n foto