Hoi Hoi, Ik ben Rachel en 28 jaar woon in gelderland. Zijn er nog andere dames/mama's die na hun 1/2/3 enzo .... graag nog een kindje wilden. Wij zijn nu 5 weken en 2 dagen trotse ouders van een mooie dochter (13-10-2014). Ook hebben wij een Zoon van 22 maanden ( 9-1-2013). Ik gooide van de week het balletje op bij me man.... schat ik zou best nog een derde willen. Had niet verwacht wat hij toen zou zegen. Oke schat.... maar dan wil ik niet al te lang wachten!! zijn redanatie ...we ziten nu toch al in de luiers en als we er uit zijn begin ik er niet meer aan..!! Ik kreeg meteen een warm gevoel van binnen...zo blij dat hij deze wens deelt. Even stukje over ons... Wij zijn Sins 30april 2010 samen... maar kenen mekaar al ruim 15 jaar. na 1 1/2 jaar zijn we samen gaan wonen( nov 2011) en op oudejaarsavond hebben gezegd dat we het jaar 2012 in gingen met een kinderwens. Niet al te lang daar na had ik een positieve test in me handen!! (april) we konden ons geluk niet op dat het ons zo snel gegeven was! in jan 2014 is onze stoere zoon N geboren en wilden graag snel een 2e kindje ..... helaas in sept. een mk met 9 weken maar net 2 weken na de1e verjaardag van onze zoon, had ik weer een positieve test in me handen . zooo blij!! vooral toen we hoorden dat we dit maal een meisje mochten verwachten! we zijn op 22 aug 2014 getrouwd mijn grote wens. en 6 weken later was onze prinses een feit 13-10-2014. Ik ben alleen een beetje ban voor de reacties van de familie.... mijn zus was al niet erg enthousiast met de 2e( haar probleem maar toch ....voelt niet fijn ) en me moeder zij toen w evertelde dat het een meisje werd! zo nu ben je zeker wel klaar ( jongen en een meid is een koningswens ) ook is het een feit dat we klein wonen .... maar we hebben altijd gezegt dat het geen straf is als 2 kindjes op 1 kamer slapen. mijn man sliep ook met zijn broer op 1 kamer .... Ben benieuwd of er dames zijn die hier ook me zitten....... en of er ook dames zijn die bewust voor de derde gaan in korte tijd
Zit niet in hetzelfde schuitje (helaas gaat het bij ons niet zo vanzelfsprekend).. Maar ik wil je wel even zeggen dat het jullie keuze is. Als jullie dit allebei willen, moet je er voor gaan. Ongeacht wat anderen ervan vinden. Niemand hoeft te denken dat ze iets kunnen bepalen voor jullie. Ik vind het erg leuk, een groot gezin en alle kindjes lekker snel op elkaar. Ik hoop dat het snel raak mag zijn succes
xElles--> bedank voor je reactie, hoop voor jullie dat ook jullie snel jullie wonder mogen verwelkomen!!! Gelukig zegt mijn man dat ook!! hij geeft aan dat me zus gewoon jarloers is omdat wij wel ( hij , mijn man dan ) wel graag een derde wil( willen). En mijn moeder ... ja ach. die ziet alleen maar drukte ..... en rommel . omdat ze dan ook bij haar thuis komen en daar kan me moeder slecht tegen zeg maar. Gr. Rachel