Net bevallen en zwanger van nr 2

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Roosvb, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik wel eens op dit forum gezeten, maar nu ben ik er sinds vandaag achter dat ik zwanger ben van een tweede kindje... Totaal onverwachts en ongepland.

Mijn zoontje is nu 4 maanden en ik ben sinds een maand weer begonnen aan de pil. Ik nam hem een week voordat mn menstruatie daadwerkelijk zou beginnen vanwege een onzuivere huid, dat nog steeds niet goed gekomen is na de bevalling.... We hebben het de eerste 8 dagen ook extra met condoom gedaan, maar blijkbaar was dat niet lang genoeg en ben ik toch zwanger geraakt...

Ik ben in de war en ik weet niet goed wat ik ermee moet.... Vooral omdat mn eerste zwangerschap erg lastig was (zw diabetes), met zon heel kleintje, en we moeten verhuizen ivm ruimte gebrek voor de tweede.

Kan een mensen lichaam dit uberhaupt aan?

Sorry voor mijn onsamenhangend verhaal, maar ik ben in de war :D

Gr. Roos

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oh dat zal schrikken zijn. Ondanks alles, toch gefeliciteerd. Ik denk dat het allemaal even tijd nodig heeft om te zinken en te landen.

Ik maakte me ook veel zorgen toen ik net zwanger was van onze tweede en derde, ik vond de zwangerschap van de eerste ook zo zwaar. Maar deze zwangerschap is ondanks dat het een tweeling is, zoveel minder zwaar en heftig. Dus zo kan het ook! Niet te veel piekeren nog. ;) Voor alles is een oplossing.

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Whow gefeliciteerd! Dat zal inderdaad even slikken en omschakelen zijn. Of het lichaam ervoor gemaakt is; het standaard advies is om eerst te ontzwangeren. Maar goed, jullie hadden niet die keuze. Een vriendin van mij had ook zwangerschapsdiabetes bij de eerste en is bewust snel voor een tweede gegaan. Niet gedacht dat het ook acuut raak zou zijn, dus die was ook na 4 maanden weer zwanger. En haar lichaam kon dat prima aan, ook geen diabetes deze keer.

4. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Al wat meer van de schrik bekomen? Mijn vriendin heeft drie kinderen in 3 jaar tijd gekregen. Ook niet allemaal gepland 😉. Het is pittig...Ze hadden ook weinig ruimte...maar voor alles is een oplossing gekomen. En Door het kleine leeftijdsverschil hebben de kinderen zoveel aan elkaar.

Deel Deze Pagina