Hallo, mijn dochter is net een paar maanden oud. Ik ben vorige maand gewoon ongesteld geworden en alles leek weer helemaal normaal te zijn. Ik geen geen borstvoeding. Mijn man en ik hebben geen anticonceptie gebruikt... Ik had mijn ongesteldheid ongeveer een week geleden weer verwacht, maar die blijft dus uit. Kan dit ook komen doordat er na mijn zwangerschap eerst weer het een en ander in het gareel moet komen? Het is toch niet waarschijnlijk dat ik meteen weer zwanger ben?
Ze zeggen weleens dat als je niet zolang geleden bevallen bent,je dan vruchtbaarder bent dan ooit...Dus zou toch maar ff testen!
Na je zwangerschap ben je gewoon weer vruchtbaar. Dus er zit zeker wel een kans in dat je zwanger bent. Zeker als je al een ongesteldheid achter de rug hebt.
ik zou gewoon ff testen hoor dan heb je zekerheid...mijn beste vriendin heeft ook een kleine van nu drie maand en is inmiddels alweer 10 weken zwanger ondanks dat ze anticonceptie heeft gebruikt! Groetjes
Jeetje, dat is wel heel erg snel! Haha, wel bijzonder. Ik gebruikte geen anticonceptie omdat ik het absoluut niet 'erg' zou vinden om weer zwanger te worden. We dachten 'we zien wel'... Zou wel snel zijn, maar ook heel leuk natuurlijk! Heb al getest, was negatief, dus misschien is mijn lichaam hormonaal toch nog wat van slag. Of ben ik nog niet eens écht overtijd, want ik had nooit een erg regelmatige cyclus en ik weet dus eigenlijk niet wanneer ik echt overtijd ben. Vind het wel spannend.
Het kan zeker hoor! toen mijn zoontje geboren werd, was ik daarna gewoon ongesteld en meteen na mijn eerste menstruatie meteen weer zwanger. dus het kan zeker. mijn zoontje was 2 maandjes toen ik weer zwanger was
Was dat niet erg zwaar twee van die kleintjes? jessica _________________ nou het viel wel mee. Het zwaarste vond ik toen ik zwanger was en ook nog een kleintje moest dragen . Maar na de geboorte was het alleen maar genieten. En nu nog.Ik heb inmiddels drie en ik ga voor de vierde zodra het lukt . groetjes, sharelis
Lijk me ook erg gezellig zo'n groot gezin Mijn dochter is nu bijna 17 mnd en hoop dat het nu ook raak is. Wil niet zo'n groot leeftijdsverschil, maar raak nu wat bruinige afschijding kwijt dus.... jessica
ja jessica. het is inderdaad wel gezellig. En ik ga heel hard voor je duimen dat het raak mag zijn. groetjes sharelis