Net bevallen, hij gaat vreemd........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SunSet, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    @SunSet: mag ik vragen hoe jij achterkwam? Niet via zijn ex? Ik zat te denken dat het kon zijn dat zijn ex de situatie wilde gebruiken om hem terug te krijgen :(

In ieder geval, veel sterkte! Het komt helemaal goed met jou en jouw kleine!!!

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat ontzettend vreselijk... Ik geloof mijn ogen niet als ik dit zo lees.. Strekte en heel veel kracht toegewenst, voor jou en je kleine ventje! *hug*

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hey meid hoe is het gegaan? ik weet dat het moeilijk is de confrontatie aangaan... Kan me het nog zo voor mij halen hoe het bij mij ging zo heftig allemaal! Mijn vriendin heeft mijn ex-schoonloeder half van de trap geduwd toen en ik een asbak naar mijn ex zijn hoofd gegooid... pff wat ben je dan kwaad zeg wat heb ik staan trillen van kwaadheid! Goed dat je broer de kleine heeft opgehaald doe dit echt zonder je kleine! Waar ga je nu strax naar toe? Neem je rust meid. En zoals ik eerder heb gelezen je kindje houdt je idd sterk! Mijn zoon houdt mij ook op de been! Nogmaals heel veel sterkte, moest vaak aan je denken vandaag weet precies hoe je je voelt nu.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    jeetje wat een verhaal zeg!
    Ik ben benieuwd hoe de confrontatie gegaan is!
    Het is klote straks, alles moeten regelen, opeens alleen kome te staan etc.
    Ook ik ben een alleenstaande moeder, alleen ging mijn ex vreemd toen ik net zwanger was.

5. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Wat moeilijk allemaal. Wil je heel veel sterkte wensen!
    Dikke knuffel!

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ongelofelijk.... wat een verhaal....! Ik krijg er gewoon kippevel van. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zou zijn als mijn man zoiets zou flikken....

Veel sterkte voor jou en de kleine !!!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jeetje...wat een verhaal!
    Succes met de confrontatie!

8. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook een alleenstaand mama en de vader van mijn zoontje heeft ook nooit aan mij of de kleine gedacht.
    Hij wilt zijn zoon niet meer zien en niets mee te maken hebben.
    Geloof me meid van zulke eikels kan je beter verlost zijn.
    Die kleine houd je op de been en samen kan je de hele wereld aan.

Veel succes en sterkte

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat een ongelofelijke EIKEL!!!

Hoe ben je er achtergekomen? (bedoel omdat je het zeker weet zonder dat je hem geconfronteerd hebt) :(

HEEL VEEL STERKTE!!!

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Jeeeeezz wat een lage streek zoiets, totaal respectloos. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat jij en je kindje samen heel gelukkig worden. Liefs Michelle

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    pff sterkte.

hopelijk kom je hier veel sterker uit

12. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen
    Jeetje zeg! wat erg wat respectloos :(

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nog niets gehoord?
    Hoop maar dat alles goed gaat met TS...
    Wat heb je toch ook een vreselijke eikels :x

14. SunSet

SunSet Lid

18 dec 2009
    15
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo.......
    Heb net mijn lieverd op bed gelegd en ben nu bij mijn moeder thuis in mijn oude kamer van vroeger (is nog altijd zo gebleven als toen (8 jaar geleden :p)).

Bedankt schatten van meiden voor al jullie lieve woorden.

Om de vraag te beantwoorden hoe ik er achter kwam.... Inderdaad van zijn ex. Alleen dacht ze dat ik hem was. Je zal wel denken "hoe bedoel je"?
    Zal het uitleggen...... Afgelopen maandag was hij naar werk gegaan en was zijn telefoon thuis vergeten wat hij normaal nooit doet, dat ding is heilig voor hem. Zou niet weten waarom "uhum". Doordat ik al de tijd dus een vermoede had heb ik iets best gemeen gedaan. Zat er toch heel erg mee en wilde nu wel de waarheid weten.

Heb zijn telefoon gepakt en zag dat hij de nummer van zijn ex er nog in had staan. Heb toen een sms naar haar gestuurd, met daarin; " Hoe vond je, je kerst? Ben je op msn? Ik zie je niet op mijn oude msn.
    Kreeg toen een reactie: " Heb je msn niet meer stuur je mail, dan voeg ik je gelijk toe". Dus ik dacht ohwww ik heb het mis.. anders zou ze toch alles van hem moeten hebben.
    Vervolgens heb ik 5 min. met globaal met haar gepraat alsof ik hem was om vertrouwen te winnen ze zei vervolgens dat ik weg moet.
    Zat me toch niet lekker dat ik zo zat te snuffelen in zijn gegevens.
    Uiteindelijk had ik er toch een naar gevoel aan overgehouden, en ben gisteren nacht weer achter zijn msn gekropen. Ze sprak "mij" gelijk aan. Ze zei dat ze zich niet lekker voelde en dat ze buikpijn had. Dus ik zei expres (wilde natuurlijk info hebben), misschien ben je wel zwanger. Ik kreeg als antwoord; " Als dat zo was, heb jij een probleem. Ben met niemand anders geweest dan jij!!! Dan zit je straks met 2 vrouwen en 2 kinderen!!

Nooouuuuuuuuuuuuuuuu wist niet wat me toen over kwam. Teriiiiiiinnnnng. Heb verder met haar gepraat alsof ik hem was, en op die manier dingen gehoord wat hij met haar had gedaan en dingen die hij tegen haar had gezegd, op die bewuste nacht.......

Kappot ben ik er van. Helemaal omdat ik het zowat in detail naar mijn hoofd gesmeten kreeg.

Zo damens.... ben ik erachter gekomen dat mijn gevoel waar was!!

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

OMG:$

wat een klootzak zeg

sterkte!

16. SunSet

SunSet Lid

18 dec 2009
    15
    0
    0
    Noord-Brabant
    #56 SunSet, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    DE CONFRONTATIE:

Hij was dus eindelijk thuis gekomen, en ik was de box al inelkaar aan het klappen. Hij voelde natuurlijk iets aankomen en vroeg waarom ik dit alles deed, of ik ging verhuizen ofzo..

Waarop ik antwoorde en vertelde dat ik wist wat hij gedaan had, en hoe kappot hij me nu gekregen heeft, al helemaal omdat ik alle vieze details weet en wat hij over mij had lopen zeggen bij dat mens. Dat ik dus expres zwanger van hem ben geworden zodat hij bij mij zou blijven.....
    Nooouuuuuu nee hoor alles behalve dat!!!!

Hij bleef maar alles ontkennen, en nu nog steeds. Hij heeft me wel proberen tegen te houden met inpakken en zei dat hij niet wilde dat ik weg zou gaan.
    Daar is het natuurlijk te laat voor.

Op het laatst was hij klaar met smeken en was boos geworden en zei dat óf zijn ex aan het liegen is óf ik. Dat ik een smoes aan het verzinnen ben om bij hem weg te gaan.
    (Dit is natuurlijk niet waar!!)

Na een lange discussie en tranen ben ik nu bij mijn moeder, waar ik me absoluut niet meer thuis voel.
    Ik voel me nu nog zwaarder depri dan dat ik al was.

Ik was sinds mijn 19de al uit huis, en dit is niet bepaalds zonder een reden geweest. Ik voel me nu zwaar elendig en nergens thuis horen...

Begin toch aan mijnzelf te twijfelen, en droom van een gelukkig gezinsleven. De echte huisje boompje beesje wat.. wat nu verder van huis lijkt dan ooit geweest!

Ik probeer een voorbeeld te nemen aan de damens hier die het ook prima hebben gered alleen met kind(eren). En nu gelukkiger dan ooit te voren zijn.
    Ik weet niet of dit me gaat lukken.. Heb ik de juiste beslissing gemaakt? Of wist die ex dat ik achter zijn msn zat??

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    #57 soovi, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    Hey wat ontzettend akelig allemaal. Kan me voorstellen dat je je nu niet thuis voelt bij je ouders. Ik heb ook een tijdje thuisgewoond nadat mijn ex-vriend en ik uit elkaar zijn gegaan en ik weet hoe lastig het is. (mijn zoontje vond het overigens prachtig bij opa en oma)
    Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Zorg dat je snel een eigen plekje hebt en regel alles officieel via een advocaat, dan hoef je zelf niet meer in discussie.
    Heel veel succes en sterkte en echt alleen voor een kindje zorgen gaat prima hoor. Veel minder frustraties omdat iemand vindt dat jij het niet goed doet en geen irritaties omdat jij altijd alles moet doen (als je het van tevoren weet is het veel minder erg)

18. SunSet

SunSet Lid

18 dec 2009
    15
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik sta inderdaad bij de woningbouw ingeschreven. Heb geïnformeerd en het schijnt zo te zijn als je kan aantonen door middel van een uitreksel bij de gemeente dat je duurzaam hebt samen gewoond (2 jaar of langer). Dat je dan urgentie kan krijgen.

Dus ga dat dit week proberen te regelen, en kijken hoe ver ik kom.

19. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Succes! Ik hoop dat je gauw een eigen plekje hebt.

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Het gevoel van geen thuis hebben herken ik! Toen ik bij mijn ouders zat zei ik ook "ik heb geen thuis meer" maar na een maand was het bij mijn ouders thuis weer thuis voor mij. het is weer even aanpassen. Maar schrijf je zo snel mogelijk in voor een huisje en verder ga goed nadenken. En als ik je verhaal zo lees denk ik dat jou ex wel vreemd is geweest. Mijn ex onkent het nog steeds maar ja ik heb gelezen wat ik gelezen heb... En die meid waarmee hij vreemd ging was ook nog zwanger tot op vandaag weet ik niet of het van mijn ex is of niet. Ga niet twijvelen meid, zet je schouders er onder en ga vechten voor je kindje! Het zal zwaar worden maar je kunt het! Ik kan het ook een zoveel alleenstaande moeders met mij! En je kindje houdt je echt op de been als je haar in de ogen kijkt maakt je weer sterk en vecht je weer verder. Heel veel sterkte en als er wat is je kan me altijd een PB sturen hoor!

Deel Deze Pagina