Sterkte de komende tijd. Het komt echt wel goed hoor, maar het heeft gewoon even zijn tijd nodig. Verwerk je verdriet en het verraad in alle rust. Mijn iniutie heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.
Jeetje.. wat erg zeg! Sprakeloos.. Hoe gaat het nu met je? Ik snap gewoon niet dat mensen hier toe in staat zijn!
Nu lijkt alles zo uitzichtloos! maar echt geloof me je komt er en wordt sterker en gelukkiger dan ooit! Probeer positief te blijven! Want het heeft ook op zijn tijd voordelen dat je weer even thuis woont! De moeilijkste momenten zijn idd als je bedenkt dat het droomplaatje van een gezinnetje in elkaar is gevallen. Maar het is een utopisch beeld! Wie zegt dat je geen gezin kan vormen met zijn 2en?!! Komt echt goed meid! Sterkte knuffie
@ sunset: meid, succes met alles. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Een vrouweninstinct zegt je toch vaak wat eigenlijk al recht voor je neus ligt... Hou vol, voor jou en je kleintje!!!
sterkte met de aankomende tijd, en laat je alsjeblieft niet ompraten om weer terug te gaan, een leven bij je familie is nog altijd beter dan een leven met een vreemdganger