Hey meiden Mijn man en ik hebben 9weken geleden een parel van een zoon gekregen! Alles is echt toppie gegaan en hij is kern gezond. Nou wilt mijn man straks héél graag een 2de kindje. Niks mis mee opzicht, maar ik wil het niet. Waarom niet? Nou meerdere redenen eigenlijk: - altijd rekening moeten houden met 2 meningen - altijd oppas moeten zoeken voor 2, 1 is veel makkelijker in mijn ogen - dubbele kosten, alleen mijn man werkt. - 'even snel' boodschappen doen zit er niet in. Ik zie steeds senario voor mn ogen dat mama met winkelkar loopt, uk in het zitje en peuter rond rennend door de winkel en boos worden dat hij geen snoepjes mag. Klinkt overdreven maar zo zie ik de winkel tripjes - Onze zoon is echt super makkelijk! Ben dus bang dat 2de kindje erg moeilijk zal zijn. - 1 kind is vermoeiend, ookal is hij zo makkelijk als maar kan. Laat staan hoe moe ik ben met 2 kids ?? Overdrijf ik nu? Ik hou ziels veel van kinderen, ze zijn alles voor me en ben ook mijn hele leven bezig geweest met kinderen, maar om nou voor een 2de te gaan als ik 1 al vermoeiend vind...? Tja twijfels. Ik heb altijd gezegt 'nee ik hou het er bij 1' en dat is dus vanwege die punten hier boven genoemd. Tips graag!! Liefs Roozjuh ps: ik weet het, Damian is pas 9weken waar maak ik me nu al druk om, maar zo'n uk zet je wel aan het denken. En STEL dat we toch voor 2de gaan, op wonderbaarlijke wijze mijn mening is veranderd over een 2de wondertje, dan wil ik niet 3jaar wachten. jaja, ik denk overal aan haha