Ik had net wat slijm.....(net als bij eisprong)......maar ik hoop natuurlijk dat t door innesteling komt....maar ja..innesteling.....voel je dat ? En gaat dat gepaard met slijm ?.....ik vind t zo moeilijk nog niet te kunnen testen....
Ik heb em niet gevoeld (bij de 1e) maar had wel rekbaar slijm gepaard met een paar druppels lichtroze bloed en later bleek ik inderdaad zwanger
Ik heb hem bij de eerste helemaal niet gevoeld. Ik had zelfs pas NA nod dat de bekende symptomen begonnen.... De meeste zeggen echter dat als ze hem voelen dat het een soort van kramp is....
Piri Piri.. Wij lopen bijna gelijk met onze NOD en ik heb dit nu ook! dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje, spannend he. En ik vind het ook zo moeilijk om nog niet te kunnen testen En Daydreamy.. ik heb dat vanmorgen gehad zoals jij dat beschrijft. Alleen was het bij mij bruin gepaard met slijm en niet meer dan een stip! Tot 2x toe gehad.. Ik hoop zo dat dit wat te betekenen heeft hihi.. Ik lees dus even mee in je topic
Ik heb de innesteling duidelijk gevoeld. Ik heb bijna 10 minuten dubbelgeklapt gestaan van de kramp. verder geen slijm, roze o.d.
Ohw, renske. Spannend he... ik ben ook n enorme emo-kip...heb gister zelfs gehuild.....(doet ze anders nooit hihi) Zo helpen we elkaar he, dmv topic. Succes !
Piri Piri.. Jaa echt heel spannend. Ooohh en verder nog klachtjes/kwaaltjes dan? Ik heb er wel een paar.. ben echt zo ontzettend moe, zit overal te gapen en de hele dag door! Heb het ontzettend koud (en ja de kachel staat aan, en heb een lekkere dikke deken over me heen), ben met vlagen misselijk en me borsten jeuken.. Zo, dat was mijn rijtje dan wel weer Dacht eerst dat ik me die klachten verbeelde, maar vanmorgen dan die bruinige stip met veel slijm eromheen heeft me wel weer aan het denken/twijfelen gezet..
Ja, te erg. Eet ook alles wat los en vast zit.(ik snoep anders nooit) Manlief wil al testen. Maar ik ben bang dat t te vroeg is en teleurstelling word... Argggg.
ik voelde een paar dagen lang een soort steekje op een bepaalde plek in mijn onderbuik aan de linker kant. Die steekjes kwamen maar gingen ook weer. Het deed niet heel erg zeer, meer een drukkend gevoel ofzo. Af en toe voel ik dat nog steeds op diezelfde plek. Heel grappig. Ik weet niet of het de innesteling is geweest maar ik was wel zwanger!
Oohh Piri dat maakt het nog wel veel spannender ja dat je nu veel wil eten terwijl je anders nooit snoept.. Ik ben ook bang dat het te vroeg is om te testen, frusterend is het he?
Ja echt..... Was vanmorgen ff met mijn mams bij intratuin. Liep n vrouwtje met n frummeltje van pas net 3 weken......je kon me wegdragen....en mijn moeder maar. Oooh wat een poepie....(ze weet niet dat we bezig zijn) ahhh wat moeilijk ! Kan ook echt niet mijn ei kwijdt. Ben ook beetje onzeker of ik wel goed luister naar mijn lijf...ok ik lig nu wel in bed. Ff rusten (ben erg moe). Maar meer van. Ok is dit mijn ei, of mijn darmen....zucht...
Oohh wat moeilijk is dat zeg, om helemaal niks te kunnen zeggen dan he Hmm ook al zo moe dus?? Tja maar wat is het soms lastig om te luisteren naar ons lichaam! het houdt ons ook heel vaak voor de gek of geeft ook weleens verkeerde signalen af.. dus gek is het niet dat je soms twijfelt. Laten we hopen dat we allebei een posi test in handen hebben, en wel heel snel Deal?
Ik heb niks gevoelt van de innesteling. Ik voelde me precies zoals altijd, ik had alleen een heel zeker gevoel dat ik moest testen.
ooooh dames, ik voel ook van die steekjes zoals jullie. ik hoop zo dat het is wat ik hoop dat het is . heel emo de afgelopen dagen idd, koud en warm tegelijk, overal jeuk en slijm bij het afvegen. piripiri, lastig is dat he, als je niets kunt/wilt zeggen terwijl het op je puntje van de tong ligt hier weet ook bijna niemand het, alleen mijn zus en een goede vriendin. en mijn man natuurlijk iedereen veel sterkte en succes met wachten tot testen.
dag meiden ook hier beetje zeurende pijn in de linker kant van men onder buik en die loopt tot de bovenbeen heel vreemd..... ben ook misselijk en hoofdpijn en opgezette buik zou het kunnen als het goed moet ik 17 ongi worden of 21 ste voel me misselijk sinds paar dagen en ook heeeeeeel erg hoofdpijn 1 avond gehad nog nooit zo pijn gehad heeel appart en ook gister heeeel veeel slijm maar nu blijft het weg ik hoop op een posi test
Hey vlekkengek. Coole naam trouwens ! Waneer kan jij testen ? Renske en ik gaan nagenoeg gelijk op.... Ja, tis lastig. Vind t niet sexy om habdschoenen en sokken te dragen in bed....maar zou t haast doen hihi..kkkkouddd!. Sterkte dames, ennuh zolang we nog niet tegen buitenwerelt kunnen uitroepen...moeten we t maar hier doen hihihi.