Hoi, Ik ben nieuw hier.. hmm ook pas echt sinds een uur ofzo. En lees van alles en al die afkortingen.. eigenlijk snap ik er maar weinig van wat dat allemaal inhoud en op google krijg ik ze ook niet allemaal gevonden. Zou iemandddd mij kunnen helpen met een paar afkortingen ? Alvast super bedankt ! Liefs Sanne
Als je naar vruchtbaarheidsbehandelingen gaat en dat aanklikt dan staan bovenin ook veel afkortingen.
Welkom! Hier al een paar: NOD: Niet Ongesteldheids Dag MMM: Medische Malle Molen LF: Luteale Fase (dagen tussen ei en ongi) V(MK) (Vroege)Miskraam BBZ: Buiten Baarmoederlijke Zwangerschap En er zijn er nog véél meer
Hubby: Een man Klussen: Seks om zwanger te raken Plakbeeb/plakbeep: Een ongeboren baby/vrucht die blijft zitten/plakken en dus niet loslaat (dus geen miskraam) Persoonlijk zou ik deze termijnen alleen niet gebruiken haha.
Hier even de link waar marsim het overheeft: Gebruikte afkortingen Her staan een boel in. En ik zou zeggen speur rustig rond hier op het forum . Je kunt hier heel wat doen en veel opsteken rond zwanger worden, en ook leuke dingen doen spelletjes enz Succes met zwanger worden en het uitzoeken van het forum. De meiden zijn ontzetten lief en mee levend .
Super bedankt allemaal.. !! We zijn afgelopen maand begonnen met poging 1.. Voel nu al dat ik ongesteld word.. Najah op na poging 2 Kei bedankt iniedergeval Kus