Net bevallen, PCO's, het lot laten bepalen voor een 2e? Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulli, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi,

Ik ben erg benieuwd of er hier meiden zijn die net als ik onlangs zijn bevallen en het lot willen laten beslissen voor een 2e?

2e Kerstdag ben ik bevallen van een gezonde zoon 4570gram!
    Zwanger geraakt na 4e ronde clomid i.v.m. PCO's.
    Nu hebben wij er voor gekozen om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken, zodat we het lot laten beslissen voor een evt. 2e?
    We kunnen volgend jaar altijd nog de MMM in duiken, maar vond dat zo pittig dat we daarom deze keuze gemaakt hebben.

Ben erg benieuwd of ik ook "spontaan" zwanger kan worden? We klussen wanneer we zin hebben (gemiddeld 3x per week), we hebben dan ook geen haast met nog een keer zwanger worden, want genieten met volle teugen van de kleine man.

Voor mij zou dit me 2e kindje worden, voor mijn man zijn 4e.

Vandaag heb ik voor het eerst na me zwangerschap de duivels gevonden...dat is al heel snel voor mij doen!

In afwachting op reactie's van jullie!

Groetjes!

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik heb dan nog geen kindje en ben ook nog nooit zwanger geweest. Maar mijn vriend en ik weten wel al dat mochten wij ooit een kindje krijgen dat we daarna ook het lot laten bepalen. Het duurt nu ook al zo lang dat ik echt niet meer aan de pil ga en gewoon wel zie wat er dan zou gebeuren ;).

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Emma79,

Spannende weg zijn jullie ingeslagen dus. Snap wat je bedoelt....

Ik wil ook absoluut geen hormonen meer, ons gezin is compleet zodra we nog een kindje mogen krijgen. Dan ist dat dus mijn 2e en mijn man's 4e.
    Als alles goed gaat, dan zou mijn man zich daarna laten steriliseren.

Vind het wel spannend hoor, geniet heel erg van onze kleine man, en hoop dat we nog een kleintje mogen krijgen.

Hoop voor je dat jullie snel in verwachting mogen raken...blijven hopen!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    HIer een PCO'ster....en wij hebben na de bevalling ook geen maatregelen genomen...als het komt dan komt het. Ik werd netjes iedere maand ongesteld soms korter soms langer..maar niet meer als 40 dagen (voorheen eens per 4 maanden of langer)

Dus ik dacht dat duurt niet lang!.......

Na 1 jaar zijn we weer de MMM ingegaan, er is getest met bloed of ik eisprong heb......Niet dus! Mijn lichaam hield me voor de gek...ik bloedde gewoon maar geen eisprong....wist niet dat dat ook kon...maar ja ik ben dus compleet omgeslagen...

Maar nog steeds geen eisprong.

Nu 1 jaar verder...zit ik aan de Clomid...het is weer net zo zwaar als eerst dit is de 4de ronde 150mg weer....en de hoop die blijft!

Maar een 2de snel op de 1e...dat was mijn wens zit er niet meer in..misschien de 3de hahaha.....want we laten de natuuur weer op zijn beloop erna....(wil graag groot gezin, maar ik word ook alweer 30)

Mijn nieuwe HA, die vertelde me toen ik zei dat ik PCO heb...ben je alweer bezig met zwanger worden want vrouwen met PCO gaan vaak in de overgang als ze rond de 35 zijn...vanwege de vele eitjes die tegelijk groeien...raakt de vooorraad op...........

Ook dat wist ik niet, maar asl een arts het zegt.....ik ga in ieders geval goed mijn best doen. En die 2de komt er wel....maar iets later als we gehoopt hadden.

(vriendin ook PCO, die was na 2 maanden weer zwanger...dus dat kan ook!!! )

Het hoeft niet altijd somber te zijn zoals je ziet.....

Heel veel succes met zwanger worden, en zoals je het nu doet...gewoon genieten van je kindje en man...en lekker knuffelen en klussen wanneer jullie er zin in hebben! Dan komt eht vast wel goed!!

Knuffels!!
    Miranda

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Mgwc,
    Ben blij te lezen dat er meerdere mensen zijn met de zelfde gedachten!
    Wij hopen ook op snel een nieuw wondertje, hoeft niet direct...maar liever ook niet teveel tijd er tussen. We zullen zien wat het lot ons brengt.

Wat jammer dat je opnieuw aan de clomid ben gemoeten, ik ben na 4ronde's clomid 100 zwanger geraakt.
    Vond het erg pittig ook die clomid slikken, was totaal mezelf niet. Ben daar nogal gevoelig voor....
    Dat is ook de reden dat we het eerst een jaar op zijn beloop laten.

Een groot gezin is leuk! Mijn man heeft 2 dochters uit een vorig huwelijk 7 & 8 jaar, zou het zo leuk vinden als ons mannetje ook een brusje heeft waar hij samen kan opgroeien!
    De dochters zijn part-time bij ons ;), 9nachten bij hun moeder, 5 nachten bij ons enz. de helft van de vakantie's, feestdagen en verjaardagen...dus al met al, zien wij hun gelukkig regelmatig.
    Maar toch als ze er niet zijn...is het huis zo leeg..vind het erg gezellig die kids!

Hou me op de hoogte, ben erg benieuw wanneer jullie zwanger raken van de 2e!

Deel Deze Pagina