Net bevallen wéér zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabySidney, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ach om nachtmerries te kunnen krijgen..... moet ik eerst zien dat ik in slaap val...... :)

mar uhh we gaan off-topic geloof ik...

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies, hier heeft de ts niet zoveel aan ben ik bang ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ok ff on topic:

meid luister naar je gevoel, als je je nu een abortus laat opdringen dan raak je dat nooit meer kwijt omdat je er niet achter staat, ik hoop echt dat de echo zijn hart laat smelten, hou je ons nog op de hoogte hoe hij de echo vindt?

4. Nighty25

Nighty25 Lid

2 jan 2009
    13
    0
    0
    Hier iemand in hetzelfde schuitje.
    Ik heb al 2 kinderen waarvan de jongste nu 6 maanden is.
    Na de bevalling netjes aan de pil begonnen maar dwars door de pil heen toch weer zwanger geworden toen de jongste 4 maanden was ( ben dus 8 weken nu)
    Aangezien onze oudste ook pas 2 is was ook hier de vraag of we het wel zouden houden vooral mijn man zag een hoop beren op de weg.
    Maar na veel praten zijn we er toch uit en zelfs blij met ons 3de wondertje.

Kan je 1 ding aanraden... als je ook maar 1% twijfelt om het te houden of niet laat het dan komen anders krijg je er absoluut spijt van.
    Geloof me overal zijn wel oplossingen voor te vinden ook al zie je ze op dit moment nog niet.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    geef het wat tijd, misschien moet hij gewoon even wennen aan het idee. jullie hadden een vast omlijnt beeld van de toekomst en dat is nu in 1 keer veranderd. mijn ervaring is dat veel mannen daar toch even wat tijd voor nodig hebben ;) híj is neit zwanger, dus voelt de veranderingen en het groeiende leven niet. het is dus meer een 'ver-van-zijn-bed-show'. heb het er anders tot de echo bijvoorbeeld niet over, laat hem even in zijn eigen tempo aan het idee wennen. het komt vast wel goed!

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Hier nog iemand die wat eerder zwanger raakte dan gepland. Mijn zoontje is nu 8 maanden en zoals je hieronder kunt zien ben ik nu bijna 9 weken weer zwanger. Behoorlijke schrik in begin en we hebben daarnaast ook flinke klappen te incasseren van de financiële crisis waardoor de situatie niet bepaald rooskleurig lijkt.
    Nee, gemakkelijk is het niet voor ons, maar nu de eerste schrik voorbij is en we de eerste echo gehad hebben, is de schrik vervangen dor blijdschap.

TS, jij bent nog jong en juist omdat je jong bent, kan je lichaam heel veel aan. Als je ouder zou zijn zal een 2e zwangerschap zo kort achter elkaar veel zwaarder zijn. Tenminste, dat probeer ik mezelf wijs te maken;).
    Enw at je vriend betreft, die moet gewoon even wennen aan het idee. Ik zou het er gewoon niet teveel met hem over hebben, behalve als hij er zelf over begint.

Veel sterkte enne.... gefeliciteerd!

liefs Susy

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heej meid,
    Geef het tijd. Fijn in elk geval dat je vriend mee gaat naar de echo. Kunnen jullie het met de VK erbij bespreken. Dat praat toch vaker net wat makkerlijker met een buitenstaander erbij.
    In elk geval heel veel sterkte.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

een zwangerschap is het mooiste kado dat je ooit in je hele leven zult krijgen. het meest uniekste en waardevolste dat je je maar kunt voorstellen zit nu in jou en is ook van jou. Dus lieve meid Laat dit waardevolle niet omwille van je vriend weghalen want je krijgt nooit maar dan ook nooit meer precies dezelfde voor terug.

gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat hij alsnog van gedachten veranderd.. geniet verder van je andere muis

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Wat kan ik hier nou nog aan toevoegen? Het is een wonder als er nieuw leven ontstaat.. ALs je twijfelt idd niet doen. Je zal het op den duur je vriend verwijten.. Ik ben zeer benieuwd wat je vriend zegt na de echo.. Sterkte!

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien iets eerder dan gepland, maar volgens mij bij jou wel heel erg welkom. Als jij dit kindje wil, laat dan never nooit niet een abortus doen. Wat je vriend ook denkt.

Leeftijd heeft er echt helemaal niks mee te maken. Wat ik alleen niet snap, is dat als jullie beide geen kinderen willen (voorlopig), je dan toch zwanger bent kunnen worden. Als ik het echt niet zou willen, zou ik toch wel hele goede voorzorgsmaatregelen nemen.

Hopelijk komen jullie er uit samen. Laat je niets opdringen. Het komt zeker goed, ook als je dit kindje houdt.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja ik denk ook zo hij was erbij toen het kind verwekt werd dan moet hij de cncequenties ook dragen vind ik. Anders had hij er beter bij moeten nadenken. Ik hoop echt dat hij ervoor kiest om het kindje te accepteren. En jij als je het niet wilt laten weghalen niet doen! Het is allemaal niet niks.
    Als jullie het financieel kunnen redden en je wel voor een tweede wil kiezen foe het dan. het is nog steeds een wonder!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik zie net dat BabySidney een nieuw topic heeft geopend. Helaas heeft ze een mk gehad :(

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
  14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina