6 weken 3 dagen & darmklachten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marieke1978, Jan 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Iemand bekend met een opgeblazen gevoel en darmklachten bij 6 weken 3 dagen?

Schijn dr maar niet vanaf te komen, alsof ik volledig opgeblazen ben zeg...

Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Liefs

2. carolina

carolina Actief lid

Nov 20, 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Ken het gevoel. Ik liep met 6 weken alsof ik al 36 weken zwanger was, rot gevoel. Tis vanzelf weg gegaan. Ik had ook erg last van mijn stoelgang dus lag ook daaraan. Van de ha lactulosesiroop gekregen en het gaat nu veel beter.

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Haha, ja das de goeie omschrijving; alsof ik al aan het einde ben ;)

Hoorde ook dat noten kunnen helpen?! Het gekke is dat ik wel normaal naar de toilet heen kan, en dan nog dat dikke gevoel.

Nou ja, zal er wel bij horen dan he!

Grtz Marieke

4. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het ruim 4 maanden gehad. dik, hard, helemaal opgeblazen, buikpijn. ik weet helaas niet wat je eraan kunt doen bij mij hielp er niks. alleen een warme douche bracht wat verlichting voor de pijn maar verder.....sorrie.... heel vervelend maar het hoort er schijnbaar een beetje bij.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat wel grappig was trouwens. ;) toen ik rond de 4 maanden weer op controle bij de gyn kwam zegt ie bij binnen komst.......zooooooooooo da's een indrukwekkende buik..... lieffie wilde al naast zijn schoenen gaan lopen, komt ie met een klap terug op zijn stoel terrecht.... die zit vol met darmen zeg..... ;) ;) ;) beebje is echt nog veeeels te klein hoor voor zo'n buik.

Share This Page