net de cytotec ingebracht, nu begint het wachten.

Discussie in 'Miskraam' gestart door knor1981, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Succes Knor. Het komt goed👍🏻

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Mss kun je gyn nog es belken, vraag je om myfegine pil en nog es 4 x cytotec, de eerste doe je 24 uur voor cytotec, die geeft je lichaam aan dat het klaar is.

3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Zal kijken wat ie morgen zegt als ik bel.

4. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Jeetje wat vervelend dat ze je zo laten wachten :(. De gyn mag inderdaad mifegyne voorschrijven in samenwerking met misoprostol. Dit is van een ander merk dan de cytotec (wel dezelfde werkzame stof). Wellicht dat die beter helpt.
    Daarnaast vind ik het best slordig dat je geen noodnummer van het ziekenhuis hebt gekregen voor het geval je wel flink zou gaan bloeden, dan is het toch fijn als je direct met de juiste afdeling contact gaan zoeken (maar aan die mening heb je nu uiteraard niets).

5. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Moet gewoon tot dinsdag wachten totdat ik langs kan komen. De assistente had overlegd met de gynaecoloog en ik kreeg ook geen nieuwe dosis.

Ik baal echt. Ben zo bang dat onze vakantie niet door kan gaan, kijk hier al zo ontzettend lang naar uit. Maar ja, dan maar weer opnieuw afwachten.

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wat raar meis ik heb destijds gewoon de verloskamer gebeld en ik
    Moest gelijk komen, echt wat naar dit..
    Zou toch nog is bellen meis, we betalen niet voor niks zoveel ziektekosten... Sterkte met t verlies 😪😖

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik snap je onrust, jammer dat je niet langs mag komen.
    Je hebt wel stolsels verloren? Heb je deze 'wat nader onderzocht'?
    Ik heb een vruchtzakje niet herkend. Op de eerste echo was uiteindelijk ook maar een klein kindje van 0.5 cm te zien. Bij de tweede was er nog minder te zien. En uiteindelijk bleek ik zo goed als 'schoon' te zijn. Hou dus moed, misschien is het wel goed gegaan!

8. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb maar een beetje bloedverlies gehad en 2 stolsels (als het die naam al mag hebben) verloren. Ieniemiene klontje van een mm of 4 / 5. Bij mij is er nooit een vruchtje te zien geweest op de echo's alleen een vruchtzakja. Bij de laatste echo was ie zo groot als bij een zwangerschap van 8 weken, geen idee hoe groot dat dat is.

Nog een keer bellen zal wel geen zin hebben. Er is niets veranderd aan de situatie dus ik zal tot dinsdag moeten wachten en dan beslissen ze verder.

9. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    @annie82 had jij ook maar zo weinig bloed en stiksels verloren? Bij mij was het vergelijkbaar met een tweede dag van de menstruatie en dat maar een uurtje of vier in totaal, daarna was het over.

10. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Wat naar dat je tot dinsdag moet wachten en dat met het oog op je vakantie. Ik was bijna 9 weken zwanger toen het hartje van ons kindje gestopt was en ik heb geen idee of de vruchtzak dan helemaal vergelijkbaar is, maar dat viel echt niet te missen. Hopelijk kunnen ze je dinsdag dan wel goed helpen!

11. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Nee wel wat flinke klodders. Voelde er 3 x ze echt eruit glijden. Daarna viel het wel mee, even kort en hevig.
    Hopelijk kun je beetje van het mooie weer genieten. Laat je dinsdag even wat weten?

12. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ja laat dinsdag wel weten wat er gezegd is. Ben lekker naar de kinderboerderij geweest met de kleine meid en neefje en nichtje dus heb wel genoten vandaag.

Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger geweest omdat er nooit een vruchtje heeft gezeten, had al vanaf het begin geen goed gevoel erover, en natuurlijk is het super jammer als blijkt dat je dan niet zwanger bent maar omdat ik geen vruchtje gezien heb en dat voorgevoel had ben ik daar wel overheen. Het ergste vind ik de onzekerheid.

Eerst wat gaat er gebeuren, daarna zal ik last krijgen van die pillen. Nu weer is alles wel weg, wat gaat er gebeuren als het niet zo is en kan mijn vakantie wel doorgaan. De onzekerheid is het vervelendste van alles. Wil overal vanaf zijn. Maar ja, ik heb niks te willen.

13. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Je gaat het redden met die vakantie, ook vertellen tegen de arts: bij mij waren ze heel behulpzaam en mocht ook eerder naar gynaecoloog omdat dit anders daags voor onze vakantie zou zijn. Dat was te kort dag om eea te annuleren. Wij hadden nog een paar dingen zoals geregistreerd partnerschap wat ik niet wilde laten bederven door de miskraam. Wij zouden naar Florida gaan en controle bij gynaecoloog kon dan niet meer plaatsvinden voor vertrek. Omdat het zo kort dag werd, hebben wij geannuleerd. Was eerste zwangerschap, wij zijn blij met onze keuze achteraf.
    Ik hoop dat jij wel gewoon kunt gaan! Nogmaals een fijn weekend gewenst!

14. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Gisteren toen ik naar de wc ging kwam 1 pil naar buiten (meer dan 2 dagen later nadat ik hem had ingebracht) de dag ervoor ook al 1. Ik miste er nog twee. Na mijn eerste bevalling voelt het van binnen (om het zo maar te zeggen) vreemd aan, weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar een tampon krijg ik vaak er niet in of hij valt er vanzelf weer uit. Voor mijn bevalling had je een rechte gang zeg maar en nou lijkt het wel als of er iets omlaag drukt en het lijkt op het eind wel naar links en rechts te gaan (Sorry voor de wazige omschrijving).

Wat ik dus eigenlijk wilde zeggen vandaag in de douche nog eens gevoeld waar die andere pillen dan waren gebleven en die zaten ergens achterin vastgeklemd. Heb ze dr uiteindelijk uit gekregen. Is het normaal dat die niet oplossen. Toen ik ze dr uit had onder de douche namelijk kom ik ze zo plat knijpen en verpulveren. Kan het daarom zijn dat het niet gewerkt heeft omdat die pillen niet opgelost zijn?

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Er kan idd een beetje erug komen bij plassen etc. Maar niet complete pillen, denk echt dat dit niet goed gegaan is, ik,zou morgen gewoon weer bellen en uitleggen. En ook de druk oovoeren mbt je vakantie

16. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Had ik ook, maar hadden hun werk toch gedaan.

17. Tientje1984

27 feb 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren om 17.00 uur de eerste 2 tabletten ingebracht en vanmorgen (12 uur later) weer 2. Heb er in totaal 8 gekregen dus nog 2x2 te gaan. Ik voel nog niets en verlies eigenlijk ook geen bloed. Ik hoop echt dat het dit weekend op gang komt, want nu is het wachten.

18. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Toch gek hedat iedereen andere doseringen krijgt voorgeschreven enzo.

19. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ligt denk ik aan beleid van het ziekenhuis, bij mij was het ook 2 x 4 cytotec

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vochtig maken voor inbrengen dan lossen ze sneller en beter op. Ze moeten wel echt oplossen. Wat restjes ksn masr meer niet

Deel Deze Pagina