Na regen komt zonneschijn ❤️❤️❤️❤️❤️ Hoop op betere tijden voor jullie gezin, succes met de verwerking!
Pffff, net gebeld door de gynaecoloog over het weefsel onderzoek van de curretage. Het blijkt dat ik een mola zwangerschap heb gehad. Nu opnieuw de medische molen in en minimaal een jaar wachten totdat ik weer zwanger mag worden 😢 Morgen maar eens luisteren wat de gyn te vertellen heeft.
Hoi Knor, He bah... Was er op echo helemaal niets te zien van mola? Heb gelezen dat het met een partiële mola sneller is voordat je weer zwanger mag worden dan 'gewone' mola. Weet je al wat het precies is? Ik heb gister curretage gehad. Ook weefsel wordt onderzocht. Denken aan gewoon restweefsel of ook mola. Moet nu wekelijks bloedprikken om te kijken of hcg uit het lichaam is. Ben benieuwd morgen en wens je veel sterkte! Gr Anita
Ik heb geen idee morgen hoor ik meer. Waar hoort je hcg op te zitten 2,5 week na curettage? Jij ook sterkte!
Ik weet het niet. Ik heb 18 april miskraam opgewekt met cytotec. Onvoldoende daling van hcg. Misschien dus door restweefsel. Hcg geprikt vorige week dinsdag. Toen zat ik op 1300. Dat was waarde die hoorde bij nieuwe zwangerschap van circa 5 weken. Vrijdag zat ik op 1100. Heb begrepen dat na curretage het normaal snel daalt maar dat het dan noodzakelijk is dat die dalende lijn zich voortzet. Ik moet volgende week weer prikken. Er is wel een site oncoline.nl waar je wat meer kunt lezen over mola. Maar wellicht hoor je morgen meer