Geen vraag of discussie... Gewoon even een super trots momentje om te delen. Vanavond hadden we een 3D echo van onze mooie meid. Alle lof voor de moeite, geduld en uiteraard de prachtige beelden van echo praktijk First-look!
Toppie! Jouw kleine had duidelijk meer zin om mee te werken als de onze... *EDIT* Jouw 3d foto's zien er trouwens wel heel anders uit als de mijne. Veel "meer" 3D (beetje vreemd gezegd, maar de mijne lijken 'platter')
Hey Annick, Dank je! En Klopt! Had ook een paar van de standaard 3D beelden erbij. Is volgens mij een nieuwe 3D techniek. Had even gegoogled en lees iets over 3d hd live (of zoiets ) Het was trouwens wel even flink porren enzo om haar in beeld te krijgen. Ze draaide steeds weg... echoscopiste xocht haar op en duwde haar de juiste kan op en dan nam ik het over om haar zo met mn hand tegen te houden en kon zij de echo maken ^_^ af en toe glipte ze snel weer weg, maar was zeker te doen! Maakt het ook wel grappig en eigenwijs
Wat een mooie foto's! Veel beter dan de 3D foto's die ik heb. De mijne zijn echt donker en blurry geworden
Wow, ze hebben daar nu wel betere apparatuur dan toen ik in '10 ging voor onze oudste. Prachtige beelden!
Leuke reacties . Thanks iedereen! Kan wel iedere dag naar de foto's staren.. Ben zo benieuwd naar haar straks in het eggie! 💜