Ik ben echt zo benieuwd wat er zich in mijn buik verstopt! Zowel een jongetje als meisje zijn natuurlijk zooo welkom, maar ik ben zo nieuwsgierig... Zelf heb ik echt geen flauw idee, bij onze oudste had ik het verkeerd dus waarschijnlijk zou ik het daarom ook niet 'aandurven' om iets te denken, haha! De meningen zijn verdeeld, alhoewel de mensen die een meisje denken zijn wel in de meerderheid. Bij de laatste controle bij de VK kon ze het niet zien omdat het babietje zo lag te bewegen. Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig... We zullen zien!
Dank jullie wel, dames! Nee, echt totaal niet, dit is een compleet andere zwangerschap dan de vorige. Maar dat hoeft niets te betekenen, natuurlijk. Ik voelde mij bij de oudste een beetje schuldig dat ik er naast zat qua geslacht. Nog een paar uurtjes en dan weten we het! (Heb al wel een blauw rompertje en een roze rompertje gekocht en ingepakt voor mijn man voor als we terugkomen van de echo)
oeoe spannend!!! Laat ons niet te lang in spanning ps. ik had bij al mijn 3 kinderen het geslacht verkeerd.... dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen
Het is een..........MEISJE!!! Echt zo leuk! Ze probeerde haar ook in beeld te krijgen met 3D maar de placenta ligt aan de voorkant, dus dat werden hele rare foto's, haha! We zijn heel erg blij met een meisje! Onze oudste wilt veel liever een broertje, tranen met tuiten, agossie...