vanmiddag naar de VK, geslacht zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Dinky, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Vanmiddag gaan we naar de verloskundige. Ik zit nu op 18 weken en 6 dagen. Denken jullie dat (als de beeb goed liggen wil) ze nu wel kunnen zien wat het geslacht is? Ik loop al een week met de zenuwen voor vandaag pfffhh.. Om 16.15 moeten we er zijn, maar eerst nog de dag op mijn werk door zien te komen, brr..

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk dat ze dat wel kunnen zien hoor! Inderdaad moet je uk wel gunstig liggen.
    Heel veel plezier vanmiddag!
    Elmo

3. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    indd ze zouden het nu al wel kunnen zien,ik kreeg ook met 18 weken een pretecho bij de VK,.alleen wilde de baby helaas niet mee werken!
    Toch zei de verloskundige dat we een meisje krijgen,maar omdat de baby echt maling had krijg ik 23 sept een herkansing.

Vond het echt leuk en super spannend!
    Laat je nog wel weten wat het wordt :D enne suc6!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb met 17+5 een geslachtsbepaling laten doen, en toen was het al overduidelijk wat het is! Dus met 18+6 moet het helemaal te zien zijn lijkt mij, als je kind er goed voor ligt tenminste (dus met de beentjes wijd).

5. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Nou we zijn er geweest.. ik heb een paar hele mooie plaatjes erbij in mijn album (vind ik zelf dan!) :D.. de beeb was erg mooi gegroeid, alles eigenlijk perfect.. ook mijn bloeddruk goed en de hartslag van de kleine natuurlijk. Nu wat het geslacht betreft.. de vk heeft ons wel kunnen vertellen wat zij denkt dat het is, ze durfde er wel een babypakje op te zetten maar geen schip met geld zei ze. Ik heb ook een foto in mijn album gezet en wilde jullie graag vragen om er even naar te kijken. Wat denken jullie daar te zien? Ik vraag het omdat de vk toch nog iets onzeker is, hoewel ze zei dat ze er maar 1 ding van kon maken. Ik weet dat jullie ook geen 100% zekerheid kunnen geven maar als iedereen nou hetzelfde zou zien, tja dan ben ik al een stuk geruster :D

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat heeft ze gezegd?ik denk een meisje..want ik zie niks Qua balletjes en piemeltje..

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk ook een meisje. Lijkt wel op de foto in mijn album, kijk maar eens..

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou zeggen: meisje...?

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik denk ook meisje, maar ik zou het ook niet zeker durven zeggen.

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ZIET ER UIT ALS EEN HAMBURGERTJE DUS EEN MEISSIE

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    k zou zeggen meisje :D

12. Niet meer actief

Ik vind het een wazige foto.. maar ik zie inderdaad ook geen piemeltje/balletjes, heel andere foto als bij mij (en ik krijg een knul) dus ik denk ook een meisje!

13. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Nou, de VK zei inderdaad dat het heel waarschijnlijk een meisje was. Wel grappig.. toen we begonnen met de echo had ze het over "hij" toen ze dingen uitlegde over de beeb en nadat ze had gekeken vertelde ze alles in "zij-vorm".

Ik zie het zelf trouwens niet zo duidelijk hoor, op een echo.. maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik geslachts echo's zie hier. Maar aangezien iedereen het er tot nu toe over eens is.. en de VK het ook denkt te zien.. ga ik er nu maar vanuit dat het echt een meisje is :D Jippieeejjj! (ergens stiekum heb ik dat ook gehoopt).

18 september hebben we de 20-wekenecho dus dan kan het nog eens bevestigd worden :D

Heel erg bedankt voor het kijken trouwens!

14. Niet meer actief

Als ik jou echo vergelijk met mijn echo rond die tijd (album) denk ik inderdaad een meisje.
    Bij ons hing er toch echt een klokkenspelletje ;)

15. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Het lijkt er inderdaad wel op dat het een meisje is.
    Ik heb 15 september de 20 weken echo en dan weten wij (hopelijk) ook wat het wordt!
    Succes met wachten tot de volgende echo! ;)

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou ook zeggen een meisje. heb gisteren net kennis mogen maken met het geslacht van ons kindje en dat zag er toch héél anders uit haha

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou ook zeggen een meisje :baby:

Deel Deze Pagina