Hoi meiden! Nou ik moet even mijn grote blunder met jullie delen hoor! Ik was net mijn honden aan het uitlaten (lekker zwemmen enzo) toen ik aan de praat raakte met een man die ook zijn hondjes aan het uitlaten was. I.v.m. het warme weer had ik lekker een lange zwangerschapsrok aangedaan (zeer elastisch), springt m'n pup van enthousiasme opeens tegen me aan en haalt zo mijn rok compleet naar beneden. Sta ik daar dan in mijn onderbroek , ik kwam niet meer bij van het lachen. Dikke buik, en mijn rok op mijn enkels....... Die man zei dat hij het wel een leuk gezicht vond, nou ik kan er weer eentje bij de top 10 van mijn grootste blunders bijschrijven . Echt waar, dit soort dingen gebeuren mij dus altijd!
Hahahahahahahahahaha... Niet bij stilgestaan, maar is een gevaar voor veel zwangeren: kinderen en honden in de buurt van mee-rek-elastische- positie-mode... Door jouw blunder zijn we allemaal gewaarschuwd! Haha.
whahahaah wow ik zie het gelijk voorme! ik zou gelijk een gat maken en daarin willen verdwijnene man! hahah 8)
hahaha, ik zie het helemaal voor me het zou je maar gebeuren ik zou me echt kapot schamen en ik hoop ook voor jou dat je niet z'n antisexy zwangerschapsonderbroek aan had.
Aangezien ik niet zo heel veel meer pas qua onderkleding (knelt) had ik vandaag mijn lekkere zwarte boxer aan(ook al weer van stretch, maar die bleef gelukkig zitten). Wel degelijk dus, maar het had erger gekund. (Alhoewel ...) Als ik er aan terug denk, blijf ik maar lachen. Hoop toch niet dat ik die kerel weer tegen kom......