Ik weet niet welke de DW-35 is, ik kan er niet een vinden met dat typenummer... Volgens mij is het DSC-W35... en dan krijg je een onderdeel (lijkt wel een opzetflitser ?)... Ik heb deze: Een DSC-W40 Noir De Meeste foto's in mijn album zijn met die camera gemaakt. Wel de resente, de oudere foto's zijn gemaakt met een Canon powershot A85
hai roos ik heb zelf de w7 omdat ik met batterijen wilde en niet met accu, maar mijn schoonvader heeft wel de W35 en hij is er tevreden over...
Nee ik wil hem zo gaan aanschaffen. heb wel allemaal goed recensies gelezen maar ik dacht toch nog even op het forum vragen want daar worden heel veel foto's gemaakt. De dw-35 is het model van 2007.
Ik heb hem al, op de site van sony... DSC-W35 7,2 pixels... Ik zou ervoor gaan hoor, ik heb zoals ik al zei de DSC-W40 met 6,0 pixels en dat is al een heel fijn camera'tje Mijn vader heeft er een met 8,0 pixels... ik weet zo even niet welk typenummer dat dan is, maar die is nog beter vind ik. Foto's zijn altijd net even iets mooier dan de mijne
Hier ben ik zelf weer. Heb hem net gekocht. Ze wilde me weer een duurdere aansmeren omdat die een metalen sevigere behuizing zou hebben. Alsof ik ermee over ga gooien enne wat een onaardig personeel werkt er bij de mediamarkt zeg. Pfffffffffff. Ben klaar voor Ivan zijn verjaardag volgende week.
Ik heb de sony dsc w55. Is zowat dezelfde als de W35. Ik vind het echt een super camera, denk dat je er veel plezier aan gaat beleven!
Ik heb m ook. Het enige nadeel vind ik dat de kleur wat minder is... De kleur van de foto's vind ik wat flets. Hiervoor had ik een Canon Powershot en die kleuren waren veel mooier. Verder is het wel een fijne camera.