Binnen 3 weken 3 x ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiwi1, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dames,

mijn zoontje is een maand geleden voor het eerst in zijn leven ziek geworden. Hij had een paar dagen koorts, hoesten en loopneus. Na een aantal dagen is het overgegaan. Echter, een dag of 5 later begon het weer, met heel veel hoesten, koorts en ontzettende loopneus. Na ene paar dagen toch naar de huisarts gegaan en die vertelde dat mijn zoontje na zijn eerste virus een luchtweginfectie overheen heeft gekregen (gewoon pech) en schreef een 10 daags ab-kuurtje voor. Na 2 dagen ab kuur was zijn koorts weg en werd hij snel beter (behalve hoesten en snotteren). Afgelopen woensdag waren wij eindelijk klaar met het ab-kuurtje, maar de nacht van vrijdag op zaterdag heeft hij weer hoge koorts gekregen. Gisteren had hij de hele dag last van hoge koorts en heeft helemaal niet kunnen slapen. Toen hij gisterenavond uit niets begon te gillen zijn wij naar de huisartsenpost gereden. Daar is alles nagekeken en geconstateerd dat er in ieder geval geen ooronsteking is, wel een beetje ingedrukte hoornvlies, wat pijn kan veroorzaken met een beetje vocht erachter en iets vergrote neusamandelen. Advies was neusspray en paracetamol en wachten tot het overgaat. Als hij weer snel hierna ziek wordt dan worden we naar de kno-arts verwezen om waarschijnlijk neusamandelen te laten verwijderen.
    Dat vinden we meer dan prima, want ik heb in mijn omgeving gezien voor hoeveel ellende neusamandelen kunnen zorgen.
    Maar mijn vraag is heeft iemand ervaring met een kindje dat meerdere keren achter elkaar binnen een hele korte tijd ziek is geweest? En wat voor consequenties heeft het gehad op een termijn? Neusamandelen eruit of is het iets eemaligs geweest (een paar x zo kort achter elkaar ziek zijn).

Alvast bedankt!

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    He gatsie, wat een pech zeg!
    Nee, geen ervaring mee. kHoop dat wat anderen dit lezen nu het topic weer bovenaan staat.

Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina