net een inbreker aan de achterdeur gehad!!

Discussie in 'De lounge' gestart door januari2010, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik las gisterenavond dit berichtje, en het eerste wat ik aan mijn man vroeg, of hij de achterdeur en de voordeur gesloten had.
    Ik ben daar soms zo bang voor dat het hier ook gebeurd, gadver.

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Gelukkig heb ik toch nog redelijk kunnen slapen, maar voorlopig zal hier geen laptop of iets dergelijks op tafel slingeren! Alles word netjes opgeruimd! Hoop dat het nooit meer zal gebeuren!

En over waardevolle spullen, van mij mogen ze alles meenemen behalve mijn laptop met alle foto's!

Het is vaak ook niet de financiele schade maar vooral de emotionele schade die ze aanrichten, je voelt je niet veilig of op je gemak in je eigen huis!!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Pff wat eng! Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent!
    Ik woon 2 hoog en heb het gevoel dat ze daarom hier niet zo snel zullen komen (klopt waarschijnlijk niks van, maar wil dat gevoel graag behouden;))

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Goh meid, dat is inderdaad heel erg schrikken. Ik kan me heel erg voorstellen dat je bang bent (ik heb het helaas zelf ervaren na een inbraak afgelopen december). Vreemde mensen zijn in je veilige haven geweest en daar hebben ze gewoon weg te blijven.
    Ik kan je vertellen dat je voorlopig ook wel een tijdje bang bent dat je iemand tegen komt bij je achterdeur. Dat slijt gelukkig wel, maar heeft gewoon veel tijd nodig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat akelig zeg. Bij ons is er vorig jaar daadwerkelijk ingebroken terwijl we lagen te slapen. Laptop weg, tas weg, mobieltjes weg. We hebben overal extra sloten op laten zetten. Ze waren binnengekomen via de voordeur, die we eigenlijk nooit op slot deden. Gewoon een haakje via de brievenbus en het klusje was zo geklaard. Helaas zijn we ook heel wat foto's kwijt.

Hopelijk krijgen ze de man nog te pakken, en kan de politie wat met jullie informatie.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He gatver, ze hebben bij ons vorig jaar ook 2x geprobeerd binnen te komen. Sindsdien heb ik daar nu nog steeds last van! Mijn man is militair en vaak weg, de weken dat ik alleen thuis ben vind ik toch wel eng nu, als ik iets hoor 's nachts dan ben ik gelijk klaarwakker en kijk ik voorzichtjes door het slaapkamerraam. Ik moet er niet aan denken bah! Ze mogen alles hebben als ze mijn katten maar niet laten ontsnappen, dat zou ik het ergste vinden! Sterkte!!!!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt zo brutaal die insluipers. Wij hebben hier 's avonds altijd alles nog open staan, maar zijn dan wel beneden. Als ik alleen met de kinderen ben en ze in bad doe ofzo, gaat beneden alles dicht en extra op slot. Gelukkig is onze achtertuin niet zo makkelijk te bereiken van buitenaf, dus de kans is niet zo heel groot, maar toch, liever het zekere voor het onzekere. Al onze waardevolle spullen liggen 's nachts boven bij ons, er ligt nog wel een oude laptop beneden, die mogen ze zo meenemen :).

Wat betreft foto's, het is niet alleen slim om ze op een aparte schijf te backuppen ivm evt. diefstal, maar je harde schijf kan ook zo kapot gaan. Wij hebben een laptop van nog geen jaar en opeens was de harde schijf kapot en waren we dus alles wat erop stond kwijt. Maar wij backuppen bijn alles op losse harde schijven en waren uiteindelijk dus alleen wat kleine (niet belangrijke) dingetjes kwijt.

8. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik kan er ook best wel inkomen dat je geschrokken bent. Moest ik dat tegenkomen zou ik ook wel schrik hebben.

Ik woon zelf in een appartementsblok gelijkvloers bij de voordeur. Mijn eigen voordeur is een gewone deur die je in huis ook hebt. En telkens de voordeur van het gebouw dichtslaat of iemand in de hal wandeld is het precies als of dat in mijn appartement is :s

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

brrrrr afschuwelijk! goed dat je de politie hebt gebeld.

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @TS hoe gaat het nu? voel je je alweer wat veiliger in je huis of zit de schrik er nog steeds in?

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha Lyness, bedankt voor je berichtje!
    Ben nog steeds banger dan ervoor maar het gaat wel wat beter. Nog steeds word alles opgeruimd s'avonds en de achterdeur zal geen seconde openstaan als ik niet beneden ben maar het scheelt voor mij heel veel dat ik de inbreker zelf niet gezien heb! Denk dat ik dan echt constant zo'n beeld voor me zou hebben.

Merk ook duidelijk aan mijn man dat hij veranderd is, hij zal ook niks meer laten 'slingeren'. Afgelopen week zijn er allemaal extra sloten geplaatst dus het doet echt wel wat met je, maar ik voel me nog wel veilig hier! Gelukkig.

Bedankt voor je interesse, goed weekend!

Deel Deze Pagina