Mijn oudste zus en broer schelen 12 maanden en 17 dagen. Net een jaar een paar dagen dus Was ook niet helemaal de bedoeling, zei mijn mams laatst tegen mij.
Wij zitten er ook over na te denken om tegen het einde van dit jaar voor een tweede te gaan. Er zal dan ongeveer (als het lukt natuurlijk) anderhalf jaar tussen de 2 kindjes zitten. Een paar praktische vragen: - Waar vervoer je ze dan in? We hebben nu een Bugaboo maar een kindje van anderhalf kan nog niet op zo'n staanbordje achter de kinderwagen. - Moet je dan een complete tweede babykamer kopen? Is anderhalf niet te klein voor een peuterbedje?
ik ga de eerste maanden een wiegje gebruiken dan verhuis ik Firdaous naar een doorgroeibedje en dan de baby in het ledikantje ja heel zonde ik heb een buzz en ja dat wordt nu dus een tweelingwagen aanschaffen
mijn 2 oudste schelen elkaar 11 maanden en 2 weken ik heb 11 dagen een tweeling en zeker de eerste 4 jaar was een zeer drukke boel maar wel erg gezellig en de kinderen hebben veel aan elkaar gehad en nog
Ik was van ons dochtertje Lynn op 22 dec. 2006 uitgerekend, maar ze is op 6 dec. 2006 geboren en ik ben nu op 22 febr. 2008 uitgerekend, dus er zal ongeveer 14 maanden tussen Lynn en haar brusje zitten.
wij willen voor een tweede gaan als Britt een jaar oud is......dus als het net zo snel gaat als de eerste keer zal er misschien een kleine 2 jaar tussen zitten? we zien het wel,