Hallo dames! ik heb een zoontje van 7 maanden en het gaat echt geweldig met ons 3tjes als gezin.. Ik gebruik de pil goed en toch heb ik weer het gevoel dat het raak is .. Gister was ik opeens misselijk en laatste dagen heb ik een raar gevoel in mijn buik als ik op de buik lig..(zelfde gevoel als in zwangerschap) Maar dat kan toch haast niet als ik gewoon netjes de pil slik ? Zijn er dames die dit wel overkomen is ? Ik heb er nu een tijdje aan zitte denken... En Ik heb toch wel zoiets van : Het lijkt me zo leuk als ze zich kort schillen qua leeftijd, weet alleen nog niet wat mijn man er van vind.. Hij wilt ze ook wel kort op elkaar maar denk niet zoo kort haha Hebben jullie dat gevoel niet ??
kan wel hoor door de pil hier netjes elke dag zelfde tijd ingenomen en kijk me banner nu over op steralisatie hiero want dit is me 2e kindje door de pin heen heel gewenst maar 4 is egt genoeg doe een testje zou ik zeggen
onze zoon is een half jaar en wij zijn ook weer met de pil gestopt. Het lijkt mij geweldig om ze kort op elkaar te hebben. ze kunnen dan zoveel aan elkaar hebben. al een testje gedaan?
Wij zijn ook met 6 maanden gestopt met de pil, ik was zwanger toen mijn dochter 8 maanden was! Wij hebben ook altijd de wens gehad ze snel op elkaar te krijgen. En als alles lekker loopt en je wilt het allebei, waarom niet?!
Het is een persoonlijke keuze meid, zolang er geen medische redenen zijn om te wachten en jullie het graag willen zie ik geen reden om te wachten
bedankt voor de reacties.. ik heb nog geen test gedaan... ik ben nu wel gestopt met de pil en ik wacht het eens af..meestal ben ik 3 dagen na het stoppen ongesteld dus als dit niet t geval is ga ik een testje doen.. en ja ik kijk en nu al naar uit dat ze samen lekker veel aan elkaar hebben! ik ga eens overleggen haha nogmaals bedankt
leuk joekie... wij wouden ook iets eerder beginnen, maar we moesten even wat zekerheid hebben met mijn studie de einddatum is nu in zicht, dus van mij mag er een posi test komen, haha
ja, mannetje lief wilde ook graag weer hihi ik laat de pil nu ook weer achterwegen ! nu maar lekker afwachten dus ! joekie succes
Hahah mijn zoontje is nu bijna 7 weken en ik ga geen anticonceptie gebruiken en dan zien we wel wat er gebeurd.. ik heb er weinig hoop in.. maar het lijkt me zo leuk om is een keer spontaan zwanger te worden.. Dan is het tenminste echt een verrassing en ben je er niet constant me bezig.. Als het niet lukt ga ik denk ik in maart of april weer naar de gyn..
Ik ben begonnen aan de pil toen ons zoontje 4 weken oud was. En daarna meteen weer gestopt want ik vergat de pil de hele tijd en was allang weer aan het fantaseren over een tweede kindje
Vanaf dat onze dochter 6 maandjes was, wilde ik voor een 2e gaan. Helaas manlief niet en je moet toch met z'n 2en aan de slag Op Kyara's 1e verjaardag mijn laatste pil genomen en we zitten nu in ronde 4. Kleine 'tegenvaller', want bij onze dochter was ik in maand 2 al zwanger, maar we hebben goede hoop!!! Als het nu raak is, dan ben ik op ongeveer dezelfde datum uitgerekend als toen bij ons meisje. Vind ik wel heel speciaal!
ik heb er (bijna) 3. allemaal redelijk snel op elkaar. (3 kids binnen 4 jaar) er zijn mensen die dit onbegrijpelijk vinden. ik soms ook maar over het algemeen vind ik het heerlijk!
Hier ook de kids vrij 'kort' op elkaar. Dochter was 9 maanden toen ik zwanger werd van zoontje. Er zit dus 1,5 jaar leeftijdsverschil tussen.
Ik wilde dat ook wel weer snel, helaas wat pech tussendoor gehad (miskramen, overlijden dochter*) dus uiteindelijk schelen de levende kids alsnog bijna 3 jaar zodadelijk. Het is natuurlijk niet zo dat dat gebruikelijk is maar hou ook in gedachten dat er in de tussentijd ook nog dingen mis kunnen gaan. Ik zit nu ook al stiekem te denken aan in de toekomst nog een kindje haha, alleen mijn man nog niet.. En hoe staat je man erin?