Lieve meiden. Ooh wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ik dacht elke maand wel iets anders te voelen terwijl ik niet eens een eisprong heb en dus niet zwanger kon zijn maar ja dat wist ik toen niet natuurlijk. Sinds september loop ik in het ziekenhuis omdat ik lange cyclussen heb. Ook omdat ik al vanaf 12 jaar cystes etc heb mocht ik dus na 4 maanden na het ziekenhuis. Dit was in mei ongeveer. Toen kreeg ik al te horen dat ik veel kleine eitjes had. Maar ik moest nog even kijken hoe me cyclus veranderde en als dit "normaal" werd hoefde ik niet terug te komen. Na weer 4 maanden werden ze alleen maar langer en ik dus terug. In september heb ik meerdere malen bloed moeten prikken op progoston en echo's gehad. Ook hebben ze een algemeen bloedonderzoek gedaan. 3 oktober ben ik terug geweest voor alle uitslagen. En ik heb geen eisprong. Dit was even schikken natuurlijk. Ik zat op dag 6 van mijn cyclus en mocht gelijk beginnen met Clomid. Normaal zou ik het moeten slikken van dag 5 . De gynaecoloog zei dat het geen probleem is dat ik voor 1 keer een dag later begin. Dus nu beginnen de echo's en bloedprikken weer. Kijken of dit aanslaat. Mocht dit niet het geval zijn worden we in januari veder geholpen. Wie heeft er nog meer ervaring met clomid ? En met geen eisprong? Liefs
Jeetje... Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar wil je wel veel succes wensen. Hopen dat er toch gauw een eitje gaat springen en jij heel snel een posi test in je handen hebt!
Dankjewel meis!! Was even schikken maar zijn weer positief . Vandaag laatste clomid genomen en deze week goed klussen en hopen dat we een eisprong hebben . Liefs